• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Trio - Brann (NM 1. Runde)

Started by vekkreist, May 07, 2007, 13:39:11 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

kapteinen

Quote from: "Brannmus"http://fotball.bt.no/nm/article81814.ece

Blussingen mot Trio blir nå etterforsket av NFF.. Gud hjelp oss alle..


Klart det..kunne jo svidd opp kilometervis med kornåkre hvis det hadde kommet ut av kontroll..
Z

Klaus_Brann

Dette er latterlge saker. Man må jo se det litt i forhold til hvor det blir gjort, og under hvilke omstendigheter. Jeg kan forstå det på tippeligaarenaer, det er en ting. Men som her, står på en gressvoll, det er langt mellom folkene, og helt andre tilstander.
Tåpelig av NFF...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KEO

Det som er litt morsomt med dette er jo at de må gi noen fattige 3 div, klubber bøter. Kan ikke i min villeste fantasi se at det blir gjennomført. Men det er klart at NFF kommer i ett lite dilemma. Reglene  er  jo de samme for alle klubber.
Blir spennende å se hva som blir utfallet! Men det skulle heller ikke forundre meg om det var Tippliga klubbene so fikk bøter p.g.a det var deres supportere som Blusset. Hadde vært typisk NFF
Nu kør vi!

grei

Quote from: "KEO"Men det skulle heller ikke forundre meg om det var Tippliga klubbene so fikk bøter p.g.a det var deres supportere som Blusset. Hadde vært typisk NFF


Det skulle da også bare mangle. Reglene er klare. Er det mer rettferdig at den stakkars amatørklubben skal ta boten kanskje?

Northside

Det er enkelt. NFF fikk en smekk tidligere i år etter bosnia kampen og gjør nå alt de kan for å spare inn pengene de tapte der...

Tifo-gruppen

Spørsmålet blir jo her om NFF kan vri dette over på Brann. DEt er ingen seksjonering av hjemme og bortesupportere, og det var vel heller knapt en vakt på hele banen etter det jeg har hørt. Og uansett har jo NFF selv sagt det er helt umulig for vaktene å finne disse blussene på supportere som skal inn på en arena:P

Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Tore Larsen

NFF kan ihvertfall ikke gi Bataljonen bot siden Bataljonen ikke er medlem av NFF.
Mvh

Tore

SuperBrann

Hvorfor skal de bøtelegge Bataljonen, tifo er ikke en del av Bataljonen og må stå for det de gjør.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Klaus_Brann

Quote from: "Tore Larsen"NFF kan ihvertfall ikke gi Bataljonen bot siden Bataljonen ikke er medlem av NFF.


En ting er at NFF ikke kan det, men det var en eller annen som mente at Brann snart kunne komme til å sende evt. bøter videre til Bataljonen. Hvis det kommer fra Brann stiller det seg litt annerledes.

Men hvis det skulle skjedd, måtte vel Brann hatt sterke bevis på at det var noen av Bataljonen sine medlemmer som gjorde dette.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

De kan vel ikke sende videre til bataljonen siden de ikke har noe med arangementet å gjøre. Det er derfor Brann for boten for det er de som har ansvaret. Men hvis de kan bevise hvem som har blusset kan disse bli holdt økonomisk ansvarlig
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Nixon

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Bot til Brann for bluss og hor:

http://www.alltidfotball.no/artikkel/boter-til-brann-enga-og-godset


De 5000 kronene bør gå av budsjettet til tifo-gruppen. Hadde de hatt litt anstendighet hadde de tilbudt seg å betale regningen!
Rød makt på Hansa!

Tifo-gruppen

For det første så er det ikke tifo gruppen som har organisert dette i det hele tatt og jeg lå selv hjemme med halsbetennelse og så kampen på web-tv. Så at tifo-gruppen skal dekke denne boten er faktisk helt uaktuelt.

For det andre så bør brann konsentrere seg om å forklare NFF at de umulig kan bøtlegge brann etter noe slik når ingenting fra NFF sitt regelverk, når det gjelder segregeringer av hjemme/bortefans osv, er fulgt i det hele tatt. Og dette på en kamp der faktisk NFF er kamp arrangør.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Nixon

Quote from: "Tifo-gruppen"For det første så er det ikke tifo gruppen som har organisert dette i det hele tatt og jeg lå selv hjemme med halsbetennelse og så kampen på web-tv. Så at tifo-gruppen skal dekke denne boten er faktisk helt uaktuelt.


Organisert og organisert. Noen hadde i alle fall snakket sammen på forhånd. Eller organisering som andre ville kalt det. Og mange av disse hadde tilknytning til tifo-gruppen etter det jeg kunne se. Da ville det være voksent gjort å tatt den boten. Selv om ingen kan kreve det.

For man kan gjerne være uenig med regelverket. Jeg synes selv det er for strengt. Jeg er enig med speakeren på Husnes at bluss er tøft. Men alle vet, spesielt de som driver med tifo, at man risikerer bot ved blussing. Og ikke minst at det er klubben som får den. Likevel drar man med seg bluss ned til Husnes. Og blir overrasket når NFF reagerer...
Rød makt på Hansa!

KEO

Når det gjelder bøtene som TL klubbene har fått så har nok ikke NFF noen god hjemmel for å kunne stå i mot en eventuel klage, men disse bøtene er så små at dette blir litt goodwill fra klubbene så de betaler uten å lage noe oppstyr rundt det. For hadde Brann nektet å betale boten så kan du være sikker på at neste gang( som kommer til å inntreffe) så vil Brann og de andre klubbene dette gjelder få bøter som innkassere denne + litt til.
Nu kør vi!

Go Up