• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Mer kynisk på hjemmebane?

Started by Xminator, May 07, 2007, 06:38:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Nei, jeg snakker ikke om å ligge med 11 mann i forsvar og satse på kontringer.

Jeg snakker om å spille til dommeren blåser. Ikke spille så forbannet gentleman som mot Start. Start stopper effektivt 7-8 overganger for oss ved å legge seg ned når de taper dueller, og får Brann til å spille ballen ut til kast.

Her mener jeg Brann skal fortsette å spille selv om det ligger spillere nede. Det er dommeren ansvar å stoppe spillet. Stopper dommeren spillet blir det dropp, og vi slipper å se motstander jogge rundt med ball i eget forsvar ett par minutter etterpå.

tormi

Jeg så ikke denne kampen her - da jeg var i bryllup. Men jeg er 110% enig i at vi må SLUTTE å spille ballen ut når motstander ligger nede på Stadion. 9 av 10 ganger legger spillerne seg for å hale ut tid. Jeg synes det er skandaløst dårlig av dommere å ikke oftere gi gult kort på dette.

Og jeg synes det er skandaløst naivt av Brannspillerne å la en kamp gå i vasken pga slikt piss. Dette er en måte å ødelegge hele kampen på så det går også utover tilskuerne.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

krøvel vellevold

Helt enig! Mister de ballen , sÃ¥ later de som de har svelget tungen eller fÃ¥tt en grusom hodeskade.  Dermed spiller vi ballen ut, og sÃ¥ var DEN overgangen stoppet! Og hva er takken for at ballen spilles ut? Vel, man fÃ¥r ikke akkurat ballen tilbake der spillet var... Neida, ballen druses gjerne helt tilbake til keeper. Hva faen er det for slags takk da? Men jeg la merke til at dommeren i Start-kampen faktisk vinket Start-spillerne opp NESTEN hver gang de lÃ¥ og vred seg. Men hvis han faktisk mistenkte dem for skuespill, sÃ¥ burde han jo faktisk gitt dem kort ogsÃ¥! Jeg er sÃ¥ lei disse destruktive lagene som kommer til Stadion kun for Ã¥ ødelegge og hale ut tiden! Start pÃ¥ lørdag var nesten like gale som Odd pleier Ã¥ være!
Legg ned hele klubben!

Corran

Helt enig.
Det irriterte meg grennseløst at spillerene sparket ut ballen og at Brann ga ballen tilbake til start spillerene når de spente den ut. Det er dommeren sin jobb å stoppe spillet.
Men dette er vel det samme som alltid når dommerene skal skjerpe inn noe. Det funker fint de første rundene og så er det glemt.

og om vi skal gi ballen tilbake til motstanderen så spenn den for gudsskyld ikke tilbake til motstander keeper. Spark ballen ut til kast høyt oppe på motstander sin halvdel og legg press på med en gang.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

thesevs

må legge til her at det som regel var Startspillerne som sparket ut ballen.

de hadde en lei tendens til å bli "skadet" for så å plutselig reise seg igjen.. 4 gule kort til Start var for lite i denne kampen.
maken til drittfotball ska du lete lenge etter - makrellfotball my ass.. vi snakker her om en fisk som råtner etter 4 timer om du ikkje gjør nokke.. trenger vel ikkje dra parallellen..

men eg e enig - spillet stoppes kun av dommeren. og at det kun ble lagt til 3 min på overtid e en skandale - så mye uthaling av tiden burde gitt minst 5 minutter!!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

tormi

Quote from: "Corran"Helt enig.
Det irriterte meg grennseløst at spillerene sparket ut ballen og at Brann ga ballen tilbake til start spillerene når de spente den ut. Det er dommeren sin jobb å stoppe spillet.
Men dette er vel det samme som alltid når dommerene skal skjerpe inn noe. Det funker fint de første rundene og så er det glemt.

og om vi skal gi ballen tilbake til motstanderen så spenn den for gudsskyld ikke tilbake til motstander keeper. Spark ballen ut til kast høyt oppe på motstander sin halvdel og legg press på med en gang.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Alzheimer/Silverspurs

Ser på Menigheden at dei (dvs iallefall 1 fan) ikkje likar den dårlege dømminga og at Start burde fått meir frispark pga Brann spelar hardt og stygt. Mitt inntrykk er at dei fekk for mange. :)

Start hadde vel ikkje 1 (!) einaste spelar ut av bana etter at dei blei "skada" i heile kampen. Utruleg. Dei må ha øydelagt iallefall eit kvarter av kampen berre ved å rulle i graset og late som at dei er veldig skada for så å sprette opp igjen akkurat når dei må.

RC

Vi skal ha mer enn godt nok lag til å knuse Start uansett.

Xminator

Quote from: "RC"Vi skal ha mer enn godt nok lag til å knuse Start uansett.

Uansett hva? Få tanken ut av hodet. INGEN lag i tippeligaen, inkludert Brann, kjører over NOE annet lag i tippeligaen "uansett hva".

RC

SÃ¥ jevnt er det ikke du. Norske lag er utrolig ustabile.

enavgutta

Skandalegjengen skylder på lav kveldssol og gressmatten. Er ikke måte på hvor mye piss vi skal finne oss i.

grei

Quote from: "RC"SÃ¥ jevnt er det ikke du. Norske lag er utrolig ustabile.

Inkludert topplagene, som dermed ikke er garantert å kjøre over bunnlagene "uansett hva".

Erlend

Quote from: "Xminator"
Quote from: "RC"Vi skal ha mer enn godt nok lag til å knuse Start uansett.

Uansett hva? Få tanken ut av hodet. INGEN lag i tippeligaen, inkludert Brann, kjører over NOE annet lag i tippeligaen "uansett hva".

Brann er vel de siste som overkjører et annet tippeligalag "uansett"

Superjack

Brann blir vel første laget som IKKE kjører over Aalesund.
i taper ALDRI!

Bruiser

Quote from: "Superjack"Brann blir vel første laget som IKKE kjører over Aalesund.

Aalesund er såpass håplause for tida at Brann SKAL vinne. AaFK har ingen måljegera og spesielt på bortebane skinner dette igjennom når dei ikkje makter å etablere spel på motstanderens banehalvdel.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Nixon

Quote from: "Bruiser"Aalesund er såpass håplause for tida at Brann SKAL vinne.

Forhåpentligvis. Men det er ikke få ganger et lag i motgang har snudd trenden mot Brann...
Rød makt på Hansa!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bruiser"Aalesund er såpass håplause for tida at Brann SKAL vinne.

Forhåpentligvis. Men det er ikke få ganger et lag i motgang har snudd trenden mot Brann...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up