• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rotsekk - drible vekk ...

Started by Brannmann10, April 30, 2007, 15:48:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

De slapp også inn noen RBK supportere der.. Skandale!
2.10.07-Gullet kom hem!

BrannSupporter

Gikk forbi der. Var mange kledd i rødt så jeg. Hørte også nystemten så det ljomet inne fra en kjeller eller hvor det nå var  8)

ElskerBrann

Nede  i kjelleren var det ganske bra stemning ja. Men bartenderene var RBK-supportere og det var enkelte de inne som også kom fra Barteland...
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

Northside

Quote from: "ElskerBrann"Nede  i kjelleren var det ganske bra stemning ja. Men bartenderene var RBK-supportere og det var enkelte de inne som også kom fra Barteland...


åh? Var det trøndere på puben i Trondheim? merkelig, trodde pubene leide inn bartendere fra bergen når vi kom.

Anyway, så at King Cross eller hva det heter var åpent (der vi var for 2år siden), spilte Brann musikk hele dagen, men så aldri et menneske utenfor der :)

ElskerBrann

Oppe gikk han ene bartenderen med RBK-genser, ihvertfall da han kom, tok den av etterhvert. Og nede spilte de RBK sanger hvergang vi sang "Rosenborg rykker ned". Så de var nok RBK-pakk ja...
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

dex1974

Større skandale at Down Town spillte Startsanger.
Da jeg og et par kompiser kom inn på stedet hørte jeg "Fotballøl"...en fet låt som jeg hørte første gang i Kristiansand for to år siden.
Men når neste låt var en totalt ukjent låt men en kunne høre Start ble nevnt flere ganger trodde jeg Down Town hadde misforstått totalt om hvilket lag som skulle møte bartepakket.

Nede var det et vanvittig trøkk...med  kanskje litt vel mye desibel når det kom til lyden på musikken. Så en jente som nærmest stod med øret inn til den ene høyttaleren...lurer på om hun har mistet hørselen.

Var forresten hun ene av jentene bak bardisken bergenser og Brannsupporter?
Etter hva jeg hørte sang hun både Brannsangen til Ove Thue og "Rosenborg rykker ned" på klingende bergensk.


Forresten mener jeg MA er en klar rotsekk/driblevekk!!!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

jako

Tror nok det var trøndere. Tror nok heller det er du som enten har fått i deg for mye og drikker eller bodd for lenge i Oslo;)

Forøvrig var det blide og hyggelige jenter. Ganske trivelig å være der. Men på downtown er det stort sett alltid hyggelig, uansett anledning.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

kapteinen

Var jo akkurat som Metro.Alt for høy musikk og 80 kroner for en utvannet shot???EN smule drøyt!!
Z


sk_branndalf

Trøndere i Trondheim er en U-ting, jommen sa eg smør

Go Up