• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sikkerheten på stadion.

Started by Sveinung Dale, April 27, 2007, 16:58:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sveinung Dale

nokken som vet kor det e best å henvenne seg hvis du har tipps til å øke sikkerheten på staddaren. eg har egentlig lyst til å skrive et brev til brann om dette. menar bestemt at vi kan kutte ut mye av den visiteringen for den fungerar ikkje. hviss ikkje di skal sjekke lommene kan di la vær. ellers tror eg på gummikular og tåregass. det funkar mot blitzere og aent pakk som må vekk.

Ps. ellars trengar dokkar ikkje sende meg melding om skrivefeilene mine. eg vet at di sugar. har dysleksi (og det vet eg kordan eg skal skrive=)

Ps. eg skal i bursdagsbesøk no så eg kommar ikkje til å lese her før seinare.
ergen og hansaøl til eg døør!

Heddis

Grattla med dagen, ta me pipparsprai, det er og bra troreg.

Klaus_Brann

Quote from: "Sveinung Dale"nokken som vet kor det e best å henvenne seg hvis du har tipps til å øke sikkerheten på staddaren. eg har egentlig lyst til å skrive et brev til brann om dette. menar bestemt at vi kan kutte ut mye av den visiteringen for den fungerar ikkje. hviss ikkje di skal sjekke lommene kan di la vær. ellers tror eg på gummikular og tåregass. det funkar mot blitzere og aent pakk som må vekk.

Ps. ellars trengar dokkar ikkje sende meg melding om skrivefeilene mine. eg vet at di sugar. har dysleksi (og det vet eg kordan eg skal skrive=)

Ps. eg skal i bursdagsbesøk no så eg kommar ikkje til å lese her før seinare.


Er det mulig?
Nå går det vel an å roe disse forslagene snart.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

Du kan ta kontakt med Sikkerhetsansvarlig i Brann, Knut Iversen. Du finner kontaktinfo på Brann.no -> Om klubben -> Ansatte

Lykke til

Brann_ruler86

Quote from: "Sveinung Dale"menar bestemt at vi kan kutte ut mye av den visiteringen for den fungerar ikkje. hviss ikkje di skal sjekke lommene kan di la vær. ellers tror eg på gummikular og tåregass. det funkar mot blitzere og aent pakk som må vekk..


Helt enig! Neste gang noen fyrer opp et bluss så dekker vi hele stadion med tåregass for å være på den sikre siden.....
Gå ta banen!

Tore Larsen

Da foreslår jeg at vi stenger denne tråden slik at den ikke utarter seg til å nå barnehagenivå. Tror trådstarter har fått svar på sitt spørsmål.
Mvh

Tore

Go Up