• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Info om vorspiel osv.

Started by Brannmann10, April 26, 2007, 08:41:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmann10

Jeg savner en sak på forsiden men info rundt bortekampene. Som for eks. Rosenborg nå. Hvor er vorspielet i Trondheim? For oss som ikke reiser organisert trenger vi all info slik at alle med rød drakt kan samles i byene vi reiser til.

ElskerBrann

Vi skal på Down Town, åpner vel kl.12.00.
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

Tore Larsen

Quote from: "Brannmann10"Jeg savner en sak på forsiden men info rundt bortekampene. Som for eks. Rosenborg nå. Hvor er vorspielet i Trondheim? For oss som ikke reiser organisert trenger vi all info slik at alle med rød drakt kan samles i byene vi reiser til.

Vi håper når den nye siden er oppe og går at bla tursiden vil bli mer informativ.
Mvh

Tore

dex1974

Down Town i år og?
Bra sted det men håper vi unngår en dritafull pianist med nye tekster på Brannsanger i år.
Og fremfor alt håper jeg lydanlegget er fikset eller var det en batteridrevet kassettspiller som var micket opp ifjor?
Hørtes jo ut som nettopp det og at batteriet var i ferd med å gå flatt ;-)

Etter kampen samles vel de som blir på "Frakken" :-)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

2rB

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Brannmann10"Jeg savner en sak på forsiden men info rundt bortekampene. Som for eks. Rosenborg nå. Hvor er vorspielet i Trondheim? For oss som ikke reiser organisert trenger vi all info slik at alle med rød drakt kan samles i byene vi reiser til.

Vi håper når den nye siden er oppe og går at bla tursiden vil bli mer informativ.

Go Up