• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Pølsevipp og stemning.

Started by Red Rabitt, April 23, 2007, 15:21:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

Sitter på pølsevipp pga jeg ikke fikk tak i kort på hansa, er så utrolig misunnelig på dere(den røde veggen).
Uansett;sitter altså ikke akkurat i stemnings sonen,er faktisk utrolig dødt på spv.
Ser på forskjellige diskusjons forum,at det diskuteres heftig om hva som kan gjørest med det.
Et enkelt svar er selvfølgelig at alle må være med å synge,men det er ikke enkelt å få til.

Mange mener at folk må få være stille visst de vil og jeg er nesten enig med de i det,men jeg tror det er mange der borte som vil synge,men ikke tørr pga de føler seg ille til mote ved å være i mindretall(forståelig).

Jeg har prøvd mitt og synger høyt med på alle hansa sangene,jeg reiser meg først når det blir bedt om å reises fra hansa.

Men,meg og mine er ikke nok, håper inderlig at dere her inne kan være med å bidra til gode ideer om hva som kan gjørest.
Er redd for at dette fenomenet skal spre seg og da gjelder det å ta det med roten.

Vi er tross alt bergensere,vi skal gi lyd fra oss;)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Tore Larsen

Nå diskuteres stemningen på stadion i tråder i forumet "Tifo..." så stikk innom der og diskuter.
Mvh

Tore

Go Up