• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�l pÄ Stadion

Started by Drildo, April 22, 2007, 10:48:41 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Drildo

E d noe sted Ă„ ta noen pils fĂžr kamp rundt Stadion?

D e jo litt stress Ä mÄtte ta turen ned pÄ Fotballpuben for Ä fÄ seg to halvlitere....

Syns det burde vÊre et Þltelt utenfor Stadion eller noe lignende. Eller som i England, Þl pÄ stadion.

tr0Ndemann

Newcastle har visst et oplegg der alle som er tÞrste i pausen stikker ned pÄ puben, der det stÄr klare rekkevis med halvlitere. Aner ikke hvordan de betaler for det, eller hvor mye kaos det mÄ bli inn og ut av pausen, men det hadde kanskje vÊrt en god ide!? :)

NĂŠh, ikke vet jeg. Ikke gammal nok til Ă„ drikke enda. Respekt, lol.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

mbs

Quote from: "Drildo"E d noe sted Ă„ ta noen pils fĂžr kamp rundt Stadion?

D e jo litt stress Ä mÄtte ta turen ned pÄ Fotballpuben for Ä fÄ seg to halvlitere....

Syns det burde vÊre et Þltelt utenfor Stadion eller noe lignende. Eller som i England, Þl pÄ stadion.


jeg Þnsker meg ogsÄ en pub. Ikke fordi jeg nÞdvendigvis mÄ ha en pils fÞr kamp. Men fordi som i kveld, kunne tenke meg Ä prate litt med kompiser fÞr kampen, se hvordan resultatene i de andre kampene ble. FÞr jeg gikk pÄ kamp. Gjerne sammen med en matbit.

VIP opplegget har jeg verken lyst til pga stemningen eller har rÄd til

Stoffi

Hvis Brann hadde vÊrt smart, hadde de startet en pub pÄ Stadion, pÄ utsiden.

Men gjetter jeg riktig, er det nok restriksjoner som stopper dette. Alkohol og idrett osv.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, lĂžp og kjĂžp!

Klaus_Brann

Quote from: "Stoffi"Hvis Brann hadde vÊrt smart, hadde de startet en pub pÄ Stadion, pÄ utsiden.

Men gjetter jeg riktig, er det nok restriksjoner som stopper dette. Alkohol og idrett osv.


Det er det nok ikke, annet enn skjenkebevilling..De har det jo pÄ Ullevaal.
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

Drildo

Quote from: "Stoffi"Hvis Brann hadde vÊrt smart, hadde de startet en pub pÄ Stadion, pÄ utsiden.

Men gjetter jeg riktig, er det nok restriksjoner som stopper dette. Alkohol og idrett osv.


Pub pÄ utsiden hadde vÊrt genialt. Som nevnt tidligere, sÄ hadde vi trengt en plass Ä sitte Ä smÄsnakke fÞr kampen. Noen pils og resultater fra andre arenaer.

Vip'ene hadde jo Þl-telt i fjor, sÄ bÞr jo vÊre en mulighet d ogsÄ.

Noe Bataljonen kan foreslÄ for den Êrefulle Brann administrasjonen??
(har jo mine tvil til dette, men det hadde vĂŠrt utroli bra)

srab

Quote from: "tr0Ndemann"Newcastle har visst et oplegg der alle som er tÞrste i pausen stikker ned pÄ puben, der det stÄr klare rekkevis med halvlitere. Aner ikke hvordan de betaler for det, eller hvor mye kaos det mÄ bli inn og ut av pausen, men det hadde kanskje vÊrt en god ide!? :)

NĂŠh, ikke vet jeg. Ikke gammal nok til Ă„ drikke enda. Respekt, lol.


I England har man Þlservering pÄ Stadion, der alle, ikke kun vip, kan kjÞpe Þl.

solemann

Quote from: "Drildo"E d noe sted Ă„ ta noen pils fĂžr kamp rundt Stadion?

D e jo litt stress Ä mÄtte ta turen ned pÄ Fotballpuben for Ä fÄ seg to halvlitere....

Syns det burde vÊre et Þltelt utenfor Stadion eller noe lignende. Eller som i England, Þl pÄ stadion.




NĂŠrmeste er vel Danmarkskroen.

Drildo

Quote from: solemann
Quote from: "Drildo"E d noe sted Ă„ ta noen pils fĂžr kamp rundt Stadion?


NĂŠrmeste er vel Danmarkskroen.


Danmarkskroen.... ikkje helt ka eg hadde tenkt.  ;)
VĂŠrt der Ă©n gang, og va vitne til mye rart... Slossing, Ăžl-kasting, spying.
Ble lurt av en kollega til Ä vente pÄ han der. Skummelt....

steinbygger

Quote from: Drildo
Quote from: "solemann"
Quote from: "Drildo"E d noe sted Ă„ ta noen pils fĂžr kamp rundt Stadion?


NĂŠrmeste er vel Danmarkskroen.


Danmarkskroen.... ikkje helt ka eg hadde tenkt.  ;)
VĂŠrt der Ă©n gang, og va vitne til mye rart... Slossing, Ăžl-kasting, spying.
Ble lurt av en kollega til Ä vente pÄ han der. Skummelt....


HĂžres ut som hvilke som helst bortetur

Kent

Quote from: "Drildo"E d noe sted Ă„ ta noen pils fĂžr kamp rundt Stadion?

D e jo litt stress Ä mÄtte ta turen ned pÄ Fotballpuben for Ä fÄ seg to halvlitere....

Syns det burde vÊre et Þltelt utenfor Stadion eller noe lignende. Eller som i England, Þl pÄ stadion.


er da fint pÄ fotballpuben, god stemning, billig Þl og gratisbuss til stadion fÞr kampen...

Nuen

har jo bien bar for de litt mer sofistikerte :)
2.10.2007

LandÄsKongen

hvorfor er det slik at de med penger skal fÄ lov til Ä drikke? Mens den vanlige mann i gaten blir nektet.
Klassesamfunnet er pÄ full fart tilbake.
Er det ingen andre enn meg som reagerer pÄ dette???

Nuen

ka e det egentlig du vil frem til? at drikke e dyrt?
2.10.2007

krĂžvel vellevold

Quote from: "LandÄsKongen"hvorfor er det slik at de med penger skal fÄ lov til Ä drikke? Mens den vanlige mann i gaten blir nektet.
Klassesamfunnet er pÄ full fart tilbake.
Er det ingen andre enn meg som reagerer pÄ dette???


Hvorfor er det slik at de med penger har rÄd til Mercedes og lukusvilla?
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "srab"
Quote from: "tr0Ndemann"Newcastle har visst et oplegg der alle som er tÞrste i pausen stikker ned pÄ puben, der det stÄr klare rekkevis med halvlitere. Aner ikke hvordan de betaler for det, eller hvor mye kaos det mÄ bli inn og ut av pausen, men det hadde kanskje vÊrt en god ide!? :)

NĂŠh, ikke vet jeg. Ikke gammal nok til Ă„ drikke enda. Respekt, lol.


I England har man Þlservering pÄ Stadion, der alle, ikke kun vip, kan kjÞpe Þl.


Og vi ser jo hvordan det funker.
Det har gÄtt i arv i fra far og til sÞnn, har du fÞrst falt i gryten, sÄ er det ingen bÞnn!

benny

Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "LandÄsKongen"hvorfor er det slik at de med penger skal fÄ lov til Ä drikke? Mens den vanlige mann i gaten blir nektet.
Klassesamfunnet er pÄ full fart tilbake.
Er det ingen andre enn meg som reagerer pÄ dette???


Hvorfor er det slik at de med penger har rÄd til Mercedes og lukusvilla?


Har ikke rÄd til Mercedes og luksusvilla men jeg har rÄd til Þl. Det burde vÊre en pub i Hansatribunen der alle over 18 har tilgang til drikkevarer.

Stalin

Du har like stor mulighet til Ä fÄ tilgang til alkohol under kampen du og. Bare Ä kjÞpe seg plass pÄ VIP-tribunen det.

Brann Lad

d e litt rart at i sverige og danmark sÄ e d lov Ä kjÞpe Þl pÄ tribunen , men ikje i norge. Eg forstÄr d ikje.
quot;Eg skal slĂ„ inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

blahblah

Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "LandÄsKongen"hvorfor er det slik at de med penger skal fÄ lov til Ä drikke? Mens den vanlige mann i gaten blir nektet.
Klassesamfunnet er pÄ full fart tilbake.
Er det ingen andre enn meg som reagerer pÄ dette???


Hvorfor er det slik at de med penger har rÄd til Mercedes og lukusvilla?

Stalin

Er du klar over hvor vanskelig det ville vÊrt Ä ha Þlservering pÄ en tribune som Hansa der minst halvparten er under 18? Det er utrolig lett nÄr man kun er leggplikt ved kjÞp som feks i oslospektrum. Skulle det vÊrt Þlservering pÄ Hansa mÄtte det iaffal vÊrt 18-Ärs grense. Brann fÄr det temmelig vanskelig om det viser seg at en under 18 har fÄtt tak i Þl. Og det er rimelig sikkert at han fÄr om det er servering for alle.

Brann Lad

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "srab"
Quote from: "tr0Ndemann"Newcastle har visst et oplegg der alle som er tÞrste i pausen stikker ned pÄ puben, der det stÄr klare rekkevis med halvlitere. Aner ikke hvordan de betaler for det, eller hvor mye kaos det mÄ bli inn og ut av pausen, men det hadde kanskje vÊrt en god ide!? :)

NĂŠh, ikke vet jeg. Ikke gammal nok til Ă„ drikke enda. Respekt, lol.


I England har man Þlservering pÄ Stadion, der alle, ikke kun vip, kan kjÞpe Þl.


Og vi ser jo hvordan det funker.



Jepp. Ganske bra. Det finnes jo ikke noe tull eller vold pÄ engelske tribuner lengre. Det skal de ha i Englad. Trygt pÄ kamper.
quot;Eg skal slĂ„ inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

SXE_OSLO

Trodde aldri at jeg skulle skive sÄ mange innlegg pÄ et Brann forum, men dere diskuterer mye morsommere ting enn oss, hehe

Dette med Þlservering under kamp er jo ett hett tema (forstÄelig nok) ogsÄ hos oss i klanen. Vi har jo vÄr del, og vel sÄ det, av alkoholikerne i supporternorge. Dere vil ikke tro hvor mange ganger jeg har sett klansfolk som drikker sÄ mye pÄ vei til kamp at de aldri kommer seg ut av bussen en gang. En kompis av meg husker ikke at han var i Bergen forrige helg en gang. TÞr ikke tenke pÄ hvordan det hadde blitt med Þlservering inne pÄ stadion i tillegg. Regner med at dere ogsÄ kjenner til det problemet...hehe.

Jeg personlig ser ikke poenget med Ä blande alkohol og idrett. Statistisk sett Þker sjansene for vold i takt med inntaket av alkohol. Den statistiske sannheten er ikke jeg villig til Ä lefle med. Vold hÞrer ikke hjemme pÄ en fotballarena, alkohol fÞrer til vold, dermed er det utelukket i min bok. Jeg har jo vÊrt en del i Thailand, og der er det ofte at folk drikker under idrettsarrangement uten at volden eskalerer nevneverdig, men de har jo et helt annet lynne. Dessuten er de jo sÄ smÄ at det ikke gjÞr noe om de klikker, hehe.

TroBlo

De har Þl pÄ fotballpuben, det er godt nok.
Hansa felt C

pellerud

Har ikke sett De Syv SÞstre pÄ TV pÄ lenge, men ligger ikke den like borti veien for Stadion? Der har de vel Þl?

2rB

Quote from: "Stalin"Er du klar over hvor vanskelig det ville vÊrt Ä ha Þlservering pÄ en tribune som Hansa der minst halvparten er under 18? Det er utrolig lett nÄr man kun er leggplikt ved kjÞp som feks i oslospektrum. Skulle det vÊrt Þlservering pÄ Hansa mÄtte det iaffal vÊrt 18-Ärs grense. Brann fÄr det temmelig vanskelig om det viser seg at en under 18 har fÄtt tak i Þl. Og det er rimelig sikkert at han fÄr om det er servering for alle.

Dette er ikkje noe problem - for etter dagens regler mÄ servering (og drikking) skje i eit lokale som er adskilt fra tribunen.
Mao kan det kanskje bli mulighet for Ä fÄ servering inne i Hansa-tribunen.
Da mÄ det jo evt ogsÄ bli slik at dei under 18 ikkje fÄr gÄ inn i omrÄdet der servering / drikking foregÄr.


Quote from: "SXE_OSLO"Trodde aldri at jeg skulle skive sÄ mange innlegg pÄ et Brann forum, men dere diskuterer mye morsommere ting enn oss, hehe

Dette med Þlservering under kamp er jo ett hett tema (forstÄelig nok) ogsÄ hos oss i klanen. Vi har jo vÄr del, og vel sÄ det, av alkoholikerne i supporternorge. Dere vil ikke tro hvor mange ganger jeg har sett klansfolk som drikker sÄ mye pÄ vei til kamp at de aldri kommer seg ut av bussen en gang. En kompis av meg husker ikke at han var i Bergen forrige helg en gang. TÞr ikke tenke pÄ hvordan det hadde blitt med Þlservering inne pÄ stadion i tillegg. Regner med at dere ogsÄ kjenner til det problemet...hehe.

Jeg personlig ser ikke poenget med Ä blande alkohol og idrett. Statistisk sett Þker sjansene for vold i takt med inntaket av alkohol. Den statistiske sannheten er ikke jeg villig til Ä lefle med. Vold hÞrer ikke hjemme pÄ en fotballarena, alkohol fÞrer til vold, dermed er det utelukket i min bok. Jeg har jo vÊrt en del i Thailand, og der er det ofte at folk drikker under idrettsarrangement uten at volden eskalerer nevneverdig, men de har jo et helt annet lynne. Dessuten er de jo sÄ smÄ at det ikke gjÞr noe om de klikker, hehe.

NÄ er det regler for Ä ikkje servere overstadig berusa personer - og dette mÄ jo arrangÞren overholde. Dette vil nok blitt ekstra strenge kontroller pÄ Stadion.

Dersom det blir vold av alkoholen vil dette sansynligvis fÞre til utestengelse fra Stadion pÄ livstid (eller noen Är). Dette er mao ein langt bedre grunn til Ä holde seg pÄ matta, enn pÄ eit utested i by'n der du - om du blir kasta ut - bare kan gÄ videre til neste...

Eg ser ikkje problemet med servering under kamp - om lover og regler blir overholdt...
Dessuten ville det vÊre ein mÄte for klubbene Ä Þke intektene enda meire... (kanskje me kan drikke oss til billigere billetter :p )

Red Rabitt

Quote from: SXE_OSLOTrodde aldri at jeg skulle skive sÄ mange innlegg pÄ et Brann forum, men dere diskuterer mye morsommere ting enn oss, hehe

Og hvor er det du diskuterer da?
Vpn(vif supp forum)eller iskoboys?
ratulerer alle mann! Begynner Ä gÄ opp for meg no, ka vi har fÄtt oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Super Hasund

Quote from: "Brann Lad"d e litt rart at i sverige og danmark sÄ e d lov Ä kjÞpe Þl pÄ tribunen , men ikje i norge. Eg forstÄr d ikje.


Logikkens bakvendtland min venn, logikkens bakvendtland. Husker eg va pÄ brÞnby-kÞge for nokken Är siden, der sendte folk bajer alle veier. Va gansk gÞy. BrÞnby vant 3-0 viss eg isje husker feil. Folk va i stor form. Ingen problemer. Ingen va sÄ dritings at de var en slurk unna sykehuset.

MÄ for faen meg gÄ an i norge og. De derre dumme politikkerene med sine det vil skape for mye brÄk og blÊÊ blÊÊ e sÄ bak mÄl.

Hadde vert digg me pils under kamp. SĂ„ lenge det e hansa
La Folket Synge

*Feltz*

blahblah

Quote from: "Stalin"Er du klar over hvor vanskelig det ville vÊrt Ä ha Þlservering pÄ en tribune som Hansa der minst halvparten er under 18? Det er utrolig lett nÄr man kun er leggplikt ved kjÞp som feks i oslospektrum. Skulle det vÊrt Þlservering pÄ Hansa mÄtte det iaffal vÊrt 18-Ärs grense. Brann fÄr det temmelig vanskelig om det viser seg at en under 18 har fÄtt tak i Þl. Og det er rimelig sikkert at han fÄr om det er servering for alle.

Minst halvparten? Javel?

Ellers kunne det funket med 18 Ärs grense pÄ Þvre.

krĂžvel vellevold

Quote from: "blahblah"
Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "LandÄsKongen"hvorfor er det slik at de med penger skal fÄ lov til Ä drikke? Mens den vanlige mann i gaten blir nektet.
Klassesamfunnet er pÄ full fart tilbake.
Er det ingen andre enn meg som reagerer pÄ dette???


Hvorfor er det slik at de med penger har rÄd til Mercedes og lukusvilla?


Saken er at de som har mye penger og er villige til Ä betale mye penger, de fÄr mer enn de som har lite penger og ikke er villige til Ä betale mye penger.
Legg ned hele klubben!

Brann Lad

Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "blahblah"
Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "LandÄsKongen"hvorfor er det slik at de med penger skal fÄ lov til Ä drikke? Mens den vanlige mann i gaten blir nektet.
Klassesamfunnet er pÄ full fart tilbake.
Er det ingen andre enn meg som reagerer pÄ dette???


Hvorfor er det slik at de med penger har rÄd til Mercedes og lukusvilla?


Saken er at de som har mye penger og er villige til Ä betale mye penger, de fÄr mer enn de som har lite penger og ikke er villige til Ä betale mye penger.



Ha ha ha. du er ikke sann. tÞrker tÄrer nÄr eg leser d du skriver. hi hi.

De som har penger fĂ„r drikke Ăžl?  hahaha

Hoved argumentet til fanatikerene i nff er at idrett og alkohol ikke passer sammen. Ikke at fattige og alkohol passer sammen. Hvis de me mye penger skal fÄ drikke Þl, sÄ skal vi d Ä.
quot;Eg skal slĂ„ inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

krĂžvel vellevold

Quote from: "Brann Lad"
Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "blahblah"
Quote from: "krĂžvel vellevold"
Quote from: "LandÄsKongen"hvorfor er det slik at de med penger skal fÄ lov til Ä drikke? Mens den vanlige mann i gaten blir nektet.
Klassesamfunnet er pÄ full fart tilbake.
Er det ingen andre enn meg som reagerer pÄ dette???


Hvorfor er det slik at de med penger har rÄd til Mercedes og lukusvilla?


Saken er at de som har mye penger og er villige til Ä betale mye penger, de fÄr mer enn de som har lite penger og ikke er villige til Ä betale mye penger.



Ha ha ha. du er ikke sann. tÞrker tÄrer nÄr eg leser d du skriver. hi hi.

De som har penger fĂ„r drikke Ăžl?  hahaha

Hoved argumentet til fanatikerene i nff er at idrett og alkohol ikke passer sammen. Ikke at fattige og alkohol passer sammen. Hvis de me mye penger skal fÄ drikke Þl, sÄ skal vi d Ä.


Hva er det DU ler av? Har du penger til Ä kjÞpe plass pÄ SpV-tribunen, sÄ fÄr du ogsÄ alkohol! Ingen som nekter deg Ä gÄ inn der om du er villig til Ä betale sÄ mye!
Legg ned hele klubben!

Brann Lad

Hele poenget med i ikke kjÞpe alkohol pÄ sotball kamper er jo at alkohol og idrett ikke hÞrer sammen. Da blir d jo FEIL Ä la noen fÄ drikke brennevin Ä Þl, men s andre ik fÄr drikke Þl og brennevin. ha ha ha. ler av deg ennÄ.
quot;Eg skal slĂ„ inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

Red Rabitt

Quote from: "Brann Lad"Hele poenget med i ikke kjÞpe alkohol pÄ sotball kamper er jo at alkohol og idrett ikke hÞrer sammen. Da blir d jo FEIL Ä la noen fÄ drikke brennevin Ä Þl, men s andre ik fÄr drikke Þl og brennevin. ha ha ha. ler av deg ennÄ.

Hvorfor passer ikke alkohol og idrett sammen?
Idrett blir jo mye gĂžyere med litt alkohol innabords.
ratulerer alle mann! Begynner Ä gÄ opp for meg no, ka vi har fÄtt oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Brann Lad

d e nff som sier d. eg mener likt for alle. iom du e rik eller fattig. enten mÄ alle fÄ drikke Þl pÄ stadda eller ingen
quot;Eg skal slĂ„ inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

Stalin

Hah, du utnevnte akkurat deg selv til forumets femikladd.

Brann Lad: Da syns jeg feks at naboens Volvo XC90 skulle vÊre for alle selvom du er rik eller fattig. Og maten man fÄr pÄ VIP-plassene. Er mat kun for rike?

Ricky

En bivirkning med Þlservering pÄ Stadion vil jo vÊre at det blir flere som reiser kollektivt og fÊrre som kjÞrer opp dit selv. Dette burde kommunen og den lokale vel-foreningen se nÊrmere pÄ :)

Nixon

Ulempen er selvsagt at stemningen fÞr kampen blir om mulig enda dÄrligere. Hvorfor se pÄ oppvarmingen og synge til spillerne nÄr man kan drikke Þl under tribunen?
RÞd makt pÄ Hansa!

Ricky

De som synger til spillerne under oppvarmingen er ikke gamle nok til Ă„ kjĂžpe Ăžl uansett..

krĂžvel vellevold

Quote from: "Brann Lad"Hele poenget med i ikke kjÞpe alkohol pÄ sotball kamper er jo at alkohol og idrett ikke hÞrer sammen. Da blir d jo FEIL Ä la noen fÄ drikke brennevin Ä Þl, men s andre ik fÄr drikke Þl og brennevin. ha ha ha. ler av deg ennÄ.


Jeg bare svarte pÄ en pÄstand om at det er klasseinndeling og at "de rike" fÄr drikke pÄ kamp.
Legg ned hele klubben!

krĂžvel vellevold

Quote from: "Nixon"Ulempen er selvsagt at stemningen fÞr kampen blir om mulig enda dÄrligere. Hvorfor se pÄ oppvarmingen og synge til spillerne nÄr man kan drikke Þl under tribunen?


Ja, og hvorfor se kampen er ferdig hvis kampen er avgjort (f.eks. 4-0 til Brann), nÄr man kan drikke Þl under tribunen? GÄr man 10 minutter fÞr kampslutt, sÄ fÄr man en god plass i ÞlkÞen under tribunen! De som klager over at folk gÄr fÞr slutt, bÞr ikke hÄpe pÄ Þlsalg pÄ Stadion... OgsÄ om Þlsalget fÞrst skulle starte ved kampslutt!
Legg ned hele klubben!

sk_branndalf

Synes ikke at Þl har noe pÄ stadion Ä gjÞre. Fulle folk har vi da nok av lenger oppe pÄ hansatribunen. Bacardi breezer kunne vÊrt en ide kanskje, men det stÄr vel om i loven at ikke det er lov?

LandÄsKongen

hehe de fleste av dere her inne skjĂžnner jo ingenting.
nff sier fotball og alkohol ikke hÞrer sammen. hadde det vÊrt opp til meg sÄ hadde det vÊrt mulig Ä kjÞpe Þl pÄ en pub inne pÄ stadda.

men, i god kapitalistisk Änd sÄ velger man Ä se bort fra regler og etikk, nÄr det gjelder de som kan betale masse penger.

Er det sÄ vanskelig Ä forstÄ at folk med penger betaler seg unna regler og etikk? Noen mener at det er ok at rike drikker pÄ kamper men ikke bermen/menigmann pÄ tribunen.

Og det er dette jeg mener er urettferdig.

sk_branndalf

for Ă„ si det slik, rike kan gjĂžre MYE mer en bermen uansett!


jako

Da er det definitivt avgjort. Det blir aldri Þlservering pÄ norske fotballkamper.

http://www.dagbladet.no/sport/2007/06/02/502390.html

Dagfinn HÞybrÄten i forkledning;)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

thesevs

syk kamp det der... Danmark som jobbet seg inn igjen - det unÞdvendige rÞde kortet og straffen som kom i etterkant - sÄ de 3 idiotene som lÞp ut pÄ banen... som Scheie sa: dette e en kamp vi alltid kommer til Ä huske..
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Go Up