• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann i London

Started by idrettsvegen, April 19, 2007, 08:34:30 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

idrettsvegen

Skal, dessverre, til London i helgen - og lurer på om noen har peiling på om det er noen steder en kan se kampen som går på tv2?

Er jo mange bergensere der, kanskje det er en pub et eller annet avsidesliggende sted....

Hvis ikke blir det bærbar-pc og et konferanserom....

Brann_copper

Du er for sent ut. Jeg minner om at London brant ned til grunnen i 1666.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Nixon

Prøv Sjømannskirken. De har helt sikkert TV2.
+44 20 7740 3900
london@sjomannskirken.no
Rød makt på Hansa!

chris_henrik

The Clash laget jo sanger om emnet. Burde være mulig å se kampen
<BRANN> ..... DKFM

2rB

Du får ta med deg eit tuner-kort med tilgang til TV2 da - og få ein pub til å stille inn satelitten sin ;)

Er vel uansett ikkje noe annet i fotball-verdnen som går på det "ugudelige tidspunktet" allikevel?

Endre

Quote from: "2rB"Du får ta med deg eit tuner-kort med tilgang til TV2 da - og få ein pub til å stille inn satelitten sin ;)

Er vel uansett ikkje noe annet i fotball-verdnen som går på det "ugudelige tidspunktet" allikevel?

Snooker-vm starter til helgen, om jeg ikke tar feil. Det har veldig høy pri i England :)

ChrisBGG

sas hotell i london har jeg opplevd har norske kanaler.. ta en ringerunde! lyke til!
 R A N N

Brann Lad

ha ha ha. eg og trodde at d brant i london. hehe. ja hade eg vært på ferie i london så hadde eg opsøk hoteller. di må jo vise fotball kamper.
quot;Eg skal slå inn trynet ditt din soper"  sa Bergen sin gutt.

Brannmann10

Jeg måtte selv dra til Sjømannskirken i London for å se en Brann-kamp for noen år siden. Det var helt fint, bortsett fra at Brann tapte 3-5 eller noe sånt for Bodø/Glimt og jeg måtte flere ganger bite i meg diverse ord som vanligvis hagler i slike kamper. Men på Sjømannskirken stoppet jeg halveis i setningene, av hensyn til lokalet jeg var i ... Men de er hyggelige der, så det går bra.

Kai-Olai

Sjømannskirken ringte meg her om dagen.. De ville at jeg skulle støtte dem med penger, noe jeg høfflig, men bestemt takket nei til.. Men da kunne de ihvertfall friste med vafler om jeg tok turen, så du skal jo ikke se bort fra at du får gratis mat til kampen også.. Hørte jeg noen si VIP? =P

idrettsvegen

Takk, Nixon.

Jeg fulgte rådet ditt og ringte sjømannskirken, og de tok turen ned og åpnet kirken selvom den egentlig var stengt og flesteparten av de ansatte var bortreist.....

Det ble øl før, eplekake under, og øl etter kampen! :) Men det funket bra, for de som skulle være i London ved en evt Brann-kamp.

There's a first for everything.....

Xminator


Willy Wonka

Godt å høre det er muligheter.
Jeg skal til London til helgen, så det kan fort hende jeg får bedre kontakt med mine uteonjordiske sider. Tror allikevel jeg hører med noen SAS hotell først.

vebo

Quote from: "idrettsvegen"Takk, Nixon.

Jeg fulgte rådet ditt og ringte sjømannskirken, og de tok turen ned og åpnet kirken selvom den egentlig var stengt og flesteparten av de ansatte var bortreist.....

Det ble øl før, eplekake under, og øl etter kampen! :) Men det funket bra, for de som skulle være i London ved en evt Brann-kamp.

There's a first for everything.....


Ikke vafler, trodde det var obligatorisk i alle sjømannskirker?
Tiocfaidh ár lá

Snublefot

Quote from: "vebo"
Quote from: "idrettsvegen"Takk, Nixon.

Jeg fulgte rådet ditt og ringte sjømannskirken, og de tok turen ned og åpnet kirken selvom den egentlig var stengt og flesteparten av de ansatte var bortreist.....

Det ble øl før, eplekake under, og øl etter kampen! :) Men det funket bra, for de som skulle være i London ved en evt Brann-kamp.

There's a first for everything.....


Ikke vafler, trodde det var obligatorisk i alle sjømannskirker?


Vafler er jo obligatorisk i de fleste kirker som ikke er normale KIRKER...  og som regel veldig gode vafler også.. samt en glad og guitarspillende prest=)

Go Up