• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor sees kampen i Oslo?

Started by Toppe, April 16, 2007, 13:04:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tobias

Quote from: "howieh57"På lørdag samles vi på Scotsman på Karl Johan. Se facebook link litt over.


Den er grei. Jeg stiller, håper "alle" som skal se kampen på pub i Oslo samles der, så blir det cupfinale-stemning i byen.
vh
tobias

stlastla

Men hvorfor forandre på noe som fungerte utrolig bra forrige kamp? Ingen kan vel nekte for at det var en sinnsykt bra stemning på Highbury i kampen mot Lyn? Det har vel aldri vært samlet flere Brann supporterer på et sted i Oslo noen gang (se bort i fra cup-finaler)?

Glem Joe's, Scotsman og Sir Winston og kom dere til Hightbury... Og jeg kan vanskelig tenke meg at det blir noe mindre feiring på lørdag ettersom ingen skal på jobb på søndag..

Dessuten spiller de Brann sanger og lar folk danse på bord og stoler på Highbury...

Ser bare ikke sjarmen i å sitte 7-8 stykker rundt et bord å se Brann ta seriegull når man kan være sammen  150 stk et annet sted...

Og Highbury er ikke lengre en Lyn pub.. De har flyttet ned til Trafalgar..

hakeide

Utrolig god stemning på highbury til å være i oslo mot lyn!

Skal det spilles brann-sanger må dere brenne ut en egen cd. (Jeg merket ikke den jeg ga til dem mot Lyn)

Dere vil uansett ikke se meg og gjengen der, vi tar turen til Bergen:-)

Ps. Anbefales å ta turen ned til slottet og synge gullet skal hem i de sene nattetimer etter kampen.. Spesielt når det er en trønderpjokk på 19 år som "vennligst ber deg forlate stedet"

bbbmartin

martin@bataljonen.no

som privatperson

Badegjest


siva83

Hvor i oslo anbefaler dere å se kampen mot ålesund på lørdag?
Jeg skal se sammen med en i rullestol og det hadde vært knall og sett den med flere=)

ajjah

Highbury sist var den desidert beste Brann stemningen av alle steder jeg har sett tvkamper i Oslo. Stappfullt med medsupportere. Allsang og god stemning. Men det er nok Bergen som teller til helgen....

Buljongmannen

Noen som vet hvor jeg kan se den i Paris?

paf

Quote from: "Buljongmannen"Noen som vet hvor jeg kan se den i Paris?

Det blir storskjem på Place de Concorde, og hele Champs Elyseés stenges for at pariserne skal kunne ta del i feiringen. Eller... Kanskje ikke. Internettkafé er nok tingen, og TV2 Sumo.

Martin66

Har bodd i Oslo i 5 aar. Lokalene til Scotsman er ideelle. Stor plass og Brann baade i andre og tredje etasje. Midt paa Karl Johan. Jeg er paa plass senest 18.00.

SKBMiller

kast dere på nattoget fra Oslo i kveld folkens! Så kan festen nytes i Bergen By i hele morgen =)

tobias

Quote from: "Martin66"Har bodd i Oslo i 5 aar. Lokalene til Scotsman er ideelle. Stor plass og Brann baade i andre og tredje etasje. Midt paa Karl Johan. Jeg er paa plass senest 18.00.


Er det noen som så Brann-Lyn på Scotsman som kan si noe om oppmøte og stemning der?
vh
tobias

vebo

Quote from: "Martin66"Har bodd i Oslo i 5 aar. Lokalene til Scotsman er ideelle. Stor plass og Brann baade i andre og tredje etasje. Midt paa Karl Johan. Jeg er paa plass senest 18.00.


Maa komme deg til Norge foerst da:P
Tiocfaidh ár lá

Martin66

Skulle gitt mye for aa vaere i Bergen.

Men, faktisk, det er saa mange eksil-bergensere i Oslo at det blir sinnsykt bra stemning her ogsaa.

Skal bidra med litt pyro som jeg har kjoept i en baat-butikk....

:-)

Martin

Perto

Noen som skal se kampen i Lillehammer??  evt vet om noen steder de viser kampen???

enrique

Quote from: stlastlaMen hvorfor forandre på noe som fungerte utrolig bra forrige kamp? Ingen kan vel nekte for at det var en sinnsykt bra stemning på Highbury i kampen mot Lyn?

Helt enig.Har snakket med de på Highbury og de viser Brann på alle skjermene utenom den innerst mot dassen der de viser AV-ManU. Brann cden ligger klar i baren. På skotten blir det alt for mye innblanding fra utenforstående og turister som tilfeldigvis dumper innom.

Go Up