• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Selger sin sjel!

Started by Luke Skywalker, April 14, 2007, 10:03:15 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

28966mustang

Etter å ha sittet på  samme stol på  felt e på gamle "umbro" i mange år kjøpte jeg et sete for 15år på felt c, spv tribunen. Jeg har også stått på Store stå og alle andre steder på stadda i gjennom årenes løp. Diverse bortekamper også. En ting er sikkert, det er den enkeltes innsats som supporter som gir stemningen, ikke om vedkommende er klassifisert av Brann som VIP eller vapp. Angående pengene; det koster vel ikke mer å "abonnere" på et fast sete enn et par pakker med røyk og noen utepils i måneden.  Jada, det er mange som skuler rart på meg når jeg prøver å være med på Hansa sine rop, men folk er nå heldigvis forskjellige.  Full honnør til sanggruppen og bataljonen og alle syngende fans. Brannfansen burde ha andre ting å gjøre enn å dra hverandre ned i driten. PS: har ikke minkkåpe, er heller ikke millionær bortsatt fra i gjeld.
Hvil i fred- 1963!

TroBlo

Tror at markedet for kjøp av sete i flere år  nå er mettet for i år. Brann bør nå selge plassene på SPV enkeltvis til hver kamp. De tjener ingenting på å la dem stå tomme, og det ser ikke bra ut med "utsolgt" kamp og flere hundre seter ledig.
Hansa felt C

steinbygger

Quote from: "Luke Skywalker"Kan jo ikke unnlate å kommentere at 13 prosent av stadions kapasitet var ledig i går. Hvorfor? Været. Det er vel ikke så kjekt når mink kåpene blir våte i dette stygge været.


Svaret er jo så enkelt som at billettene ikke var solgt. Har ikke noe med været å gjøre. Dette er billetter som blir solgt som patourkort med to årsbinding, så hvis du skal klage på vip'en så må du evt klage på de som ikke har kjøpt plass og ikke på de som faktisk betaler i dyre dommer for at vi skal være med å kjempe om gullet og subsidierer bataljonen sine plasser.

Go Up