• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stabekk-Brann på storskjerm?

Started by stlastla, April 10, 2007, 09:42:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stlastla

Ettersom det er få eller ingen billetter igjen på Nadderud i kveld (ringt å sjekket), er det en pub i Oslo hvor folk har tenkt å møtes? Champ finnes vel ikke lengre...

Nixon

Er det utsolgt i kikkertsvingen?
Rød makt på Hansa!

SKBMiller

hæ? det kan det ikke være. trodde de bare ble solgt i døra. blir litt nervøs her

stlastla

Der er det nok noen plasser, men arrangementsansvarlig sa hun ikke kunne garantere noen ting og oppfordret til å være tidlig ute. Dvs at folk som er i jobb og ikke har anledning til å dra ut før etter jobb kan få et problem. Leste at det var begrenset med plasser der i år, skjønner ikke hvorfor...

Så hvis det er en pub et sted hvor folk som ikke får dratt ut tidlig skal møtes så kan man jo skrive det her..

stlastla

Men bare for  å ha sagt det så er det andre en meg som har mer peiling på tingenes tilstand på Nadderud så ikke legg om planer pga det jeg skriver...

SKBMiller

vi møter iallefall 45 mins før minst. da bør det være billetter igjen

C@Bøe_79

Quote from: "SKBMiller"vi møter iallefall 45 mins før minst. da bør det være billetter igjen

Tror de putter alt og alle inn i kikkert-svingen om det skulle bli fullt..
Aldri vært fullt når jeg har vært på Nadderud..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

SuperBrann

Forretningsbrev
http://www.speedest-net.com/n/
.bilettene i kikkertsvingen selges kun ved inngang, det er også fremdeles biletter å få kjøpt på Onkel Blå hos meg eller Frode. 95025303
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Corran

Mao møt opp på Onkel Blå i goood tid Hvis dere ikke får billetter kan dere se kampen på Onkel Blå
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up