• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Er Brann proff nok

Started by steinbygger, April 09, 2007, 16:37:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Fatex

Det beste uansett hadde vært CL og 70-80 mill rett inn og viktig internasjonal matching. Vi må jo ha flaks ala RBK og møte levski sofia, men uansett hvis vi vinner serien vil vi få noen kroner, MA vil definitivt signere ny kontrakt, Huseklepp blir? Ettersom kontrakten hans bare gjelder fram til 1 september hvis jeg forsto det rett. Men definitivt må også mye annet gjøres, men seriegull er veldig viktig i år, det var ikke like viktig i fjor. Så vi får bare håpe målfarlige, sjanseskapende Enga blir slått på søndag så er vi enda et steg nærmere

dudo

Jøss, ny bruker allerede, Stråmyhr?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: "dudo"Jøss, ny bruker allerede, Stråmyhr?


Haha, han har sikkert laget seg en haug med nick..Denne har jo vært registrert lenge, men med kun ett innlegg..Er det oppe i et par hundre i løpet av et par uker så vet vi vel det sikkert.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Fatex

Bærre får å gjørå d klart så e æ faktisk trønder fra Steinkjer som e dødsens Brannsupporter. Så æ e nåkk ikke Stråhmyhr.

Klaus_Brann

Quote from: "Fatex"Bærre får å gjørå d klart så e æ faktisk trønder fra Steinkjer som e dødsens Brannsupporter. Så æ e nåkk ikke Stråhmyhr.


Haha, du bare glemte dialekten din i det første innlegget?Forståelig det...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Tenkte på en ting Brann kunne gjøre for å tjene litt mer, og spre oss mer i det ganske land.
Norway cup burde vel vært et genialt sted for Brann å ha et telt hvert år, hvor de kunne selge supporterartikler?
En ting er at det er mange bergensere der, men det er HELT sikkert en del andre Brann supportere rundt om i Norge som ikke har så bra tilgang på supporterutstyr, og som hadde benyttet seg av muligheten til å kjøpe seg et eller annet for å vise de andre på Ekebergsletta hvilket lag de tilhører!

Det er jo også kamp i Oslo i morra, og sikkert en del fra Norway cup som skal dit som kunne tenkt seg å kjøpe et skjerf f.eks.
Så vidt jeg husker hadde vi vel bortekamp på østlandet rundt Norway cup tiden i fjor også?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SoppeLoppe

Etter så mye opp og ned som de har vært alle årene er jeg blitt sjukt usikker på om brann kommer til å holde seg på topp - selvom jeg har en ekstra magefølelse i år..

Uansett, hva jeg ikke er i tvil om er: Brann ER proff nok for dette..
-Anne aka SoppeLoppe--

"Hjertet står mest i Brann, når man støtter dem, og de vinner" - Kommentar fra Brann - Vif kampen!

Klaus_Brann

Quote from: "Klaus_Brann"Tenkte på en ting Brann kunne gjøre for å tjene litt mer, og spre oss mer i det ganske land.
Norway cup burde vel vært et genialt sted for Brann å ha et telt hvert år, hvor de kunne selge supporterartikler?
En ting er at det er mange bergensere der, men det er HELT sikkert en del andre Brann supportere rundt om i Norge som ikke har så bra tilgang på supporterutstyr, og som hadde benyttet seg av muligheten til å kjøpe seg et eller annet for å vise de andre på Ekebergsletta hvilket lag de tilhører!

Det er jo også kamp i Oslo i morra, og sikkert en del fra Norway cup som skal dit som kunne tenkt seg å kjøpe et skjerf f.eks.
Så vidt jeg husker hadde vi vel bortekamp på østlandet rundt Norway cup tiden i fjor også?


Sendte en mail til Brann med dette, for håpe at Jæger ser potensialet når han er tilbake fra ferie.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nesten

Er jo trist da at supportere må komme med ideene Brann selv burde hatt smartness nok til å komme opp med. Bra ide forresten.
Her gjelder det å sope inn penger som RBK gjør overallt.
eg er HELT sikker på at Brann taper de 2 neste seriekampene.  Også ifjor tapte vi mot VIF borte og RBK hjemme. -Kjempe sa du ? Nei det pleier vi ikke å gjøre.-

Candyman

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Fatex"Bærre får å gjørå d klart så e æ faktisk trønder fra Steinkjer som e dødsens Brannsupporter. Så æ e nåkk ikke Stråhmyhr.


Haha, du bare glemte dialekten din i det første innlegget?Forståelig det...

Haha, latterlige greier... Latterlig forsøk på bartedialekt også. Lurer på hvor mange ganger Herr Stråhmyhr svarer på sine egne innlegg. Kan det tenkes at noen tråder kun blir debattert av han selv?? ;-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

jako

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Fatex"Bærre får å gjørå d klart så e æ faktisk trønder fra Steinkjer som e dødsens Brannsupporter. Så æ e nåkk ikke Stråhmyhr.


Haha, du bare glemte dialekten din i det første innlegget?Forståelig det...

Haha, latterlige greier... Latterlig forsøk på bartedialekt også. Lurer på hvor mange ganger Herr Stråhmyhr svarer på sine egne innlegg. Kan det tenkes at noen tråder kun blir debattert av han selv?? ;-)


Nå aner jeg ikke om det fyren skriver er riktig, men dialekten stemmer ganske så bra med Steinkjer-dialekt. De har ikke samme dialekt i Steinkjer som i Trondheim. Så ikke dum dere for mye ut. :wink:
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Klaus_Brann

Quote from: "jako"
Quote from: "Candyman"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Fatex"Bærre får å gjørå d klart så e æ faktisk trønder fra Steinkjer som e dødsens Brannsupporter. Så æ e nåkk ikke Stråhmyhr.


Haha, du bare glemte dialekten din i det første innlegget?Forståelig det...

Haha, latterlige greier... Latterlig forsøk på bartedialekt også. Lurer på hvor mange ganger Herr Stråhmyhr svarer på sine egne innlegg. Kan det tenkes at noen tråder kun blir debattert av han selv?? ;-)


Nå aner jeg ikke om det fyren skriver er riktig, men dialekten stemmer ganske så bra med Steinkjer-dialekt. De har ikke samme dialekt i Steinkjer som i Trondheim. Så ikke dum dere for mye ut. :wink:


Jaja, poenget var uansett at kisen hadde ikke trengt å skrive bartedialekt for å bevise at han er derfra. Hadde hatt mer tiltro til han hvis han enten hadde skrevet begge inneleggene på bartedialekt, eller at han kun hadde sagt at han faktisk var fra barteland i det andre innlegget, uten bartedialekten for å "bevise" noe.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Candyman

Quote from: "jako"
Quote from: "Candyman"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Fatex"Bærre får å gjørå d klart så e æ faktisk trønder fra Steinkjer som e dødsens Brannsupporter. Så æ e nåkk ikke Stråhmyhr.


Haha, du bare glemte dialekten din i det første innlegget?Forståelig det...

Haha, latterlige greier... Latterlig forsøk på bartedialekt også. Lurer på hvor mange ganger Herr Stråhmyhr svarer på sine egne innlegg. Kan det tenkes at noen tråder kun blir debattert av han selv?? ;-)


Nå aner jeg ikke om det fyren skriver er riktig, men dialekten stemmer ganske så bra med Steinkjer-dialekt. De har ikke samme dialekt i Steinkjer som i Trondheim. Så ikke dum dere for mye ut. :wink:

Har jo hørt Steinkjer-dialekt før. Han som samlet på ølbrikker i åpen post, var jo fra Steinkjer. Han hadde vel tre-fire stykker... ;-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up