• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kan noen hjelpe meg?

Started by eva_catrine, March 30, 2007, 02:45:39 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

eva_catrine

Jeg prøver å få fatt i musikk videoen til sten på stein.. Jeg finner den ikke noen sted.. Er det noen som har den?? Eller vet hvor jeg kan finne den??
Saken er den at, min fetter Per Olav (som for øvrig var et ekstremt aktivt medlem i brann og bataljonens miljø) var med i den videoen. Når de synger stein på stein, ut for å røyke filmet de han, selvfølgelig røykende.Han gikk desverre bort i 2005,å derfor vil jeg gjerne ha den videoen. Et lite minne. Jeg ville sittet umåtelig stor pris på om noen kunne hjulpet meg.

Med Vennlig Hilsen
Eva-Catrine

SuperBrann

Hei Eva-Catrine!
Tris med din fetter Per Olav, var selv i begravelsen og den var han verdig. Når det gjelder videoen til "stein på stein" så var det Tv2 som filmet så kanskje en ide å ta kontakt med de? Jeg skal se om jeg kan finne ut noe.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Pondan

Bruker denne jeg, Jeg og min fetter skulle på overnattingsturen til Sandefjord, men pga sykdom kan ikke han reise, denne bussen er jo full osv, så jeg lurte på om det var noen der ute som var intr i å overta våres billetter.. vi har 2 roms.. koster vel 900 med buss/hotell om jeg ikke tar feil.. Om noen vil på tur så kan de ta kontakt på PM..

Go Up