• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Helmond Sport - Brann

Started by Xminator, March 12, 2007, 17:20:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Status:
Vaagan Moen spiller ikke. Problemer med lyskene.
Andresen spiller. Vistnok friskere enn man trodde og vil ha en gjennomkjøring før landskampene.
Sigurdsson får ett lite innhopp.
Bjørnsson er vel usikker, men har ikke hørt noe om han er uaktuell for denne kampen. De vet nå hvorfor han har ryggproblemer, den ene foten er 1,5 cm kortere. Har nå fått spesialsåle og viser fremgang. Mjelde mener det ikke er bare foten, men også treningsgrunnlaget fra island som er del av problemet.
Vi har en 15-Ã¥ring som reservekeeper denne kampen.
Helstad er vel usikker til kampene på grunn av en forkjølelse/reisesyke.

Spekulasjonslaget.
Opdal
Monkam - Bjarnason - Dahl - Hanstveit
Guntveit - Andresen - Gashi - Huseklepp
Sæternes - Winters

Xminator

BT:
Dahl spiller back. Sigurdsson og Bjørnsson spiller hver sin omgang.
Ludvigsen tar høyrekanten, Haugen og Andresen spiller en omgang hver og Huseklepp tar venstrekanten.
Sæternes og Winters starter på topp.

Marek

Vet vi noe som helst om motstanderen?
ons Ivar skal hem...

Xminator

De spiller på nivået under toppserien i Nederland. Har garantert spillere med ferdigheter på middels/godt tippeliganivå. Normalt vil de spille noe mer possesion enn norske lag, men umulig å si noe om tenningsnivået, eller om de er ett godt kontringslag etc etc. En treningskamp i ordets rette forstand. Kamptreningen viktigere enn resultatet.

Brannmus

Quote from: "Marek"Vet vi noe som helst om motstanderen?

Helmond Sport ligger på en 19. plass av de 20 lagene i Jupiler League (det nest høyeste nivået i Nederland). Klubben står bokført med 25 poeng etter 31 kamper. Laget spilte fredag 2-2 i bunnoppgjøret mot AGOVV. Dette var lagets tredje strake uavgjort.

Scally

http://fotball.bt.no/eliteserien/article76662.ece

Robbie starter mest sannsynlig. Tror han kommer til å avslutte karrieren sin som toppscorer i Brann.

Marek

Quote from: "Scally"Robbie starter mest sannsynlig. Tror han kommer til å avslutte karrieren sin som toppscorer i Brann.

Det er jeg villig til å vedde imot på!
ons Ivar skal hem...

moffy_

er det noen mulighet til å følge kampen?
Eg sitter på Frydenbø og eg e stolt av d!

Lurkin

Quote from: "Marek"
Quote from: "Scally"Robbie starter mest sannsynlig. Tror han kommer til å avslutte karrieren sin som toppscorer i Brann.

Det er jeg villig til å vedde imot på!

Wow, jeg er enig med Marek. :)

Tror det er viktig å fokusere på at dette er en treningskamp i dag, så vi slipper unødvendige diskusjoner om fremtiden pga resultatet. Spennende med TFL på kanten også, samt gode gamle Robbie og Bengt på toppen sammen.
Berømte Brann fra Bergen

Brannmus

Laget i følge Brann.no:

Håkon Opdal - Bjørn Dahl, Olafur Bjarnason, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit - Trond Fredrik Ludvigsen, Ardian Gashi, Helge Haugen, Erik Huseklepp - Bengt Sæternes, Robbie Winters.

På benken: Jørgen Mohus, Cato Guntveit, Armann Bjørnsson, Martin Andresen, Arnaud Monkam, Migen Memelli, Emil Rieber-Mohn.

Erlend

Quote from: "moffy_"er det noen mulighet til å følge kampen?

Leste i BA eller BT at de kommer til å følge den live på sin respektive nettside

olebrann3

De møter ikke helmond sport de møter et annet lag fra lavere divisjon...

http://fotball.bt.no/eliteserien/article76774.ece

olebrann3

kampen går live på bt og de har bekreftet dette laget:

Bekreftet lagoppstilling (4-4-2): Håkon Opdal - Bjørn Dahl, Olafur Bjarnason, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit - Trond Fredrik Ludvigsen, Ardian Gashi, Helge Haugen, Erik Huseklepp - Bengt Sæternes, Robbie Winters.

På benken: Jørgen Mohus, Cato Guntveit, Armann Bjørnsson, Martin Andresen, Arnaud Monkam, Migen Memelli, Emil Rieber-Mohn.

Erlend

vi har skiftet tråd til en som heter HSC '21/Brein-Brann

Go Up