• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Berge Gerdt Larsen

Started by Brannmus, March 12, 2007, 09:41:27 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Her har vi en bergensk milliardær, som i stede for å bruke pengene sine på Brann investerer millioner i Hartlepool og nå skal prøve å ta over Sheffield Wednesday.

Hva med å kaste noen av disse millionen Branns vei i stede for å prøve å redde middelmådige engelske klubber langt nedi divisjonssystemet?

Den største skandalen i dette, er at hans høyre hånd er en tidligere Brann-spiller. Hvor er Brannsjelen blitt av?

Bakgrunn:
http://fotball.bt.no/england/article76611.ece

Ricky

Cluet er vel at Brann ikke er til salgs, slik engelske klubber er.

monzilla

Hvordan er eierforholdet i Sportsklubben Brann?

Brannmus

Quote from: "Ricky"Cluet er vel at Brann ikke er til salgs, slik engelske klubber er.

Sa ikke han skulle kjøpe Brann.. Men hadde vært kjekt om han hadde vært en Brann patriot og ville spytte inn et par titalls millioner til spillerkjøp slik som våre venner i Hardball gjør.

Bruiser

Godt poeng Brannmus. Hadde eg møtt han på gata hadde eg ihvertfall brakt temaet "høflig" opp til diskusjon.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

steinbygger

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "Ricky"Cluet er vel at Brann ikke er til salgs, slik engelske klubber er.

Sa ikke han skulle kjøpe Brann.. Men hadde vært kjekt om han hadde vært en Brann patriot og ville spytte inn et par titalls millioner til spillerkjøp slik som våre venner i Hardball gjør.

Nå skal ikke jeg være alt for sikker, men jeg mener at han er en del av Hardball

Chrisstah

bare vent til eg vinner i lotto!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

paf

Quote from: "monzilla"Hvordan er eierforholdet i Sportsklubben Brann?

Sportsklubben Brann er nettopp en sportsklubb, eid av de ca 1.500 medlemmene. I og med at Stor-Bergen nå trekker seg ut av Brann Stadion as, overtar sportsklubben aksjene der også, slik at Sportsklubben er eier av både klubb, stadion og alle rettigheter som hører til der.

Go Up