• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Skandale på Flesland i sommer

Started by paf, February 10, 2007, 15:27:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Siggen

Må desverre melde at "kunstverket" står plassert på flesland. Klanen runger ut over Flesland. SKANDALE! Det er en liten hvit boks med en gullpokal oppe på toppen og høytalere inne. Den er plassert mellom "bardisken" og cafeen inne i hallen der man venter for å gå på flyet. Var der på lørdag og da sto de og fikset på den for noen hadde ødelagt den. UT MED PAKKET!!!!!

Derabilo

Quote from: "Siggen"Må desverre melde at "kunstverket" står plassert på flesland. Klanen runger ut over Flesland. SKANDALE! Det er en liten hvit boks med en gullpokal oppe på toppen og høytalere inne. Den er plassert mellom "bardisken" og cafeen inne i hallen der man venter for å gå på flyet. Var der på lørdag og da sto de og fikset på den for noen hadde ødelagt den. UT MED PAKKET!!!!!

Blir vel noen supportere som tar turen opp og "fikser" den i løpet av de nærmeste dagene;)
 Bergen ut av Norge -

Klaus_Brann

Quote from: "Siggen"Må desverre melde at "kunstverket" står plassert på flesland. Klanen runger ut over Flesland. SKANDALE! Det er en liten hvit boks med en gullpokal oppe på toppen og høytalere inne. Den er plassert mellom "bardisken" og cafeen inne i hallen der man venter for å gå på flyet. Var der på lørdag og da sto de og fikset på den for noen hadde ødelagt den. UT MED PAKKET!!!!!

Kødder du?Dette her er en skam!Det man burde gjort var å spraye den rød!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

steinbygger

Jeg hørte den lørdag morgen når jeg var ute og reiste, men hørte den ikke i morges når jeg tok en tur til. Er mulig jobben alt er gjort

Siggen

Blir bare mere provosert jo mere jeg tenker på dette. Den skal bort om den så skal knuses i fillebiter! Jeg er lett med og spleiser på den boten! Noen som skal opp der i løpet av de nærmeste dagene?

Klaus_Brann

Quote from: "Siggen"Blir bare mere provosert jo mere jeg tenker på dette. Den skal bort om den så skal knuses i fillebiter! Jeg er lett med og spleiser på den boten! Noen som skal opp der i løpet av de nærmeste dagene?

Sett meg på den lista..Hadde jeg hatt bil skulle jeg tatt meg en tur..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

dette er flaut, skulle ha gått til aksjon alle sammen her

Bombefar

Reiser på Lyn - Brann på lørdag. Kanskje noe kan fikses i den anledning

Candyman

Tragisk. Først pisser Flesland på byen ved å selge Ringnes til alle verdens turister som kommer for å oppleve Hansastaden Bergen. Vårt eget bryggeri blir plassert i skyggen for å spare en krone per halvliter. Selg no for faen øl en krone dyrere da!

Og så dette...Flesland utvikler seg til en skam for byen! Sitter vel en østlandstulling i styret! UT MED PAKKET!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

KEO

Skal på jobb på Onsdag, så jeg får se om muligheten byr seg.
Nu kør vi!

runarnormann

Hvorfor skal vi oedelegge det?  La Vif leve i fortiden hvis de vil.  De har ikke mye bedre aa tenke paa.  Sjekk tabellen!  Hvis maa gjoere noe, la oss skrive noe saant som 'Tidligere storklubb', eller 'Hvil i fred'.  Det er Brann det gjelder naa!
egenden Alf Dahl

Klaus_Brann

Quote from: "runarnormann"Hvorfor skal vi oedelegge det?  La Vif leve i fortiden hvis de vil.  De har ikke mye bedre aa tenke paa.  Sjekk tabellen!  Hvis maa gjoere noe, la oss skrive noe saant som 'Tidligere storklubb', eller 'Hvil i fred'.  Det er Brann det gjelder naa!

Ehh..Kanskje pga. at noe slikt makkverk ikke har en dritt å gjøre i Bergen!

martincb

Dette går bare ikke! Skjønner ikke helt hva de tenker på. Kanskje vi bare skal stikke av med den og brenne den, så slipper vi at de bare "fikser" den igjen?
Arguing on the internett is just like running in the special olympics. Even if you win, you're still a retard.

eriksen_30

Har nettopp reist med fly fra flesland til stavanger. Står et bosspann rett ved siden av greien men pokalen er "boltet" fast med en vaier i underkant slik at man ikke får den vekk. Må ha en kraftig saks. Kamera i taket og forresten uten at det bekymrer så mye, e jo formildende omstendigheter isåfall...

Go Up