• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Corrales overgang i vasken

Started by Memelli, February 09, 2007, 21:47:08 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Marek

Quote from: "krøvel vellevold"Corrales er kriminell og må ut,
Mullah Krekar er snill og får bli.


Hva faen har Mullah Krekar med saken å gjøre?
Er han løsningen på venstre-backup problemet vårt?
ons Ivar skal hem...

dudo

Ironisk nok ville ikke Corrales blitt sendt hjem om han hadde drept noen i USA. Regner jeg med, ihvertfall.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: "dudo"Uten at jeg finner igjen linken, så har Bruun-Hanssen uttalt at de fant dette ut i forbindelse med søknad om ny arbeidstillatelse, så Brann kan ikke lastes.


Det stemmer. Brann gjorde den jobben som HamKam ikke gjorde i fjor. Så det kan virke som at Brann har rutiner på dette i motsetning til Hamarpakket.
Rød makt på Hansa!

Marek

Quote from: "dudo"Ironisk nok ville ikke Corrales blitt sendt hjem om han hadde drept noen i USA. Regner jeg med, ihvertfall.


Synes igrunnen ikke at dette er den beste løsningen, men det er jo tross alt en løsning.
ons Ivar skal hem...

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid=282666&EmneID=HAM-KAM-

Hamkam fortsetter å nekte etthvert ansvar for fadesen. Ut fra artikkelen virker det også som om de kommer til å stå på kravet om overgangssum. De har nok brukt helgen til å legge slagplan...

Breiflabben

Her har de solgt oss et spiller de har hatt ulovlig på sin lønningsliste i et år så selger de han til oss for så å kreve penger for en "vare" vi ikke får. Frekkheten kjenner ingen grenser.

Får håpe kjøpsloven gjelder her og.  Det er bare å ringe TV2 hjelper deg.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Xminator

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article894912.ece
En ekspert på utlendingsrett mener det er gode sjanser for at Brann skal få medhold i en anke. Slik jeg forstår argumentrekken er det avhengig av at Hamkam ærkjenner ett administrativt ansvar for at Corrales ikke hadde arbeidstillatelse. Det har de jo så langt benektet...

I følge FIFAs regelverk er ikke en kontrakt ugyldig selv om spilleren ikke består medisinsk test eller arbeidstillatelse. Brann står juridisk svakt i forhold til Hamkam.

Bjørn Dahl klamrer seg til at Hamkam skal være gentlemen i forhold til avtalen.

Jeg ser for meg følgende:
Hamkam nekter ansvar.
Anken på utvisningen blir avvist (saksbehandleren stempler dokumentene iført VIF-drakt).
Brann blir tvunget til å betale Hamkam overgangspenger av fotballforbundet.
Brann blir tvunget til å betale lønn til Corrales i 3 år.

Kall meg pessimist, men ett liv som Brannsupporter har gjort meg kynisk og klar til å ta det værste som kan skje som en selvfølge...

kabelmann

Ifølge dagens papirutgave av BT så er det ifølge en eller annen ekspert godt mulig (jeg husker ikke ordrett hva som ble sagt) at Corrales kan være spilleklar for Brann før sesongen starter.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Endre

Quote from: "Xminator"http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid=282666&EmneID=HAM-KAM-

Hamkam fortsetter å nekte etthvert ansvar for fadesen. Ut fra artikkelen virker det også som om de kommer til å stå på kravet om overgangssum. De har nok brukt helgen til å legge slagplan...

For å sitere Snurre Sprett: "Thiz meanz War!"

BA har en adskillig mer pessimistisk teori enn BT i dag.
Ikke nok med at Brann kanskje må betale overgangssummen, så må de kanskje betale full lønn i kontraktsperioden!

Slik jeg ser det vil Ham-Kam ikke kunne vinne frem i dette, da de har utført et salg på falske premisser. Det kalles i jussen "bristende forutsetninger", og kan velte en avtale i etterkant av inngåelse om visse grunnleggende, underforståtte forutsetninger, er brutt.
Det er helt klart tilfelle i denne saken.

Kjell249

For at Brann skal komme ut av dette på værst tenkelig måte (betale overgangssum og lønn i 3 år), så vil det si at Corrales karriere er over. Kan jo sef ikke kreve lønn i flere klubber og han er Branns eiendom.

Så mest sannsynlig utfall, hvis han ikke blir Brann spiller, er at Brann selger han til en annen klubb, i et annet land. Typisk BA å krisemaksimere og være tabloid.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Strandlien

Regner med at Corrales har brutt endel forutsetninger for å være ansatt i Brann. Dermed kan nok Brann si opp Corrales for alvorlig brudd på arbeidskontrakten. Dette er vel vanlig i arbeidslivet...? De slipper helt sikkert å måtte betale lønn ut kontrakten. Overgangssummen er noe helt annet...

Strandlien

Hmm... Endel merkelige regler innen fotballen... Avtaler kan ikke gjøres avhengig av medisinske tester og/eller arbeidstillatelser. Dvs. at Brann blir sittende med Corrales uansett.

Litt håp likevel fra en ekspert på sånt, som tror at alt kan ordne seg:
http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article894912.ece

2rB

Quote from: "Kjell249"Så mest sannsynlig utfall, hvis han ikke blir Brann spiller, er at Brann selger han til en annen klubb, i et annet land.

Problemet her er at om han er utvist fra Norge, er han utvist fra alle land som er med i schengen-avtalen... Dette gjør det litt vanskeligere å finne ein klubb å selge til... OG så samtidig, så er det vel ein regel i fotballen om at ein spiller ikkje kan bytte klubb 2 ganger på ein sesong? Så får me evt. håpa på å bli enige om å avslutta kontrakten, slik at han kan gå gratis til ein klubb i USA - om UDI meiner at han har gjort forferdelig mye galt...

Det eg frykter mest i denne saken, er kva NFF finner på...
Er livredd kvar gang, for kva som skjer i forbundet når det står Brann på sakspapirene...


Edit:
He, he... Bodø-Glimt-supporteren som eg jobber med her, tilbydde seg å legga inn eit godt ord hos Glimt, slik at me kan få kjøpe Hoftun...

Tyfus

En arbeidskontrakt er mellom arbeidsgiver og arb. taker.

En arbeidstillatelse utstedet av norske myndigheter blir gitt under div forutsettninger, bl.a. at personen har opplysningsplikt i ovenfor UDI.
Om personen spiller fotball, eller jobber i fiskemottaket i Bergen er i utganspkt. irrellevant. Poenget er pliktene i dette tilfellet Ramiros plikter ved 1. gangs utstedelse av arb. tilatelse. Han han forplikter seg til å fornye den, hvis han har en avtale med en arbeidsgiver.

Hamkam forholder seg juridisk til en kontrakt på overganssummen, og forventer vel at Brann overhoder det. Skulle ikke det bare mange?

Hvis det viser seg at Ramiro ikke har overholdt opplysningsplikten, så får vel Brann sjekke det juridiske om de kan stille Ramiro juridisk ansvarlig.

Skulle det forstatt være noe uklart i Bergen? nøl ikke med å stille meg spørmål.

Hilsen Tyfus

monzilla

Slapp av, dette er en liten bagatell som kommer til å gå i orden for Brann og Corrales. Derimot, HamKam som har brukt spilleren i et år i tippeligaen kan få litt større problemer.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article74792.ece

2rB

Quote from: "Tyfus"En arbeidskontrakt er mellom arbeidsgiver og arb. taker.

En arbeidstillatelse utstedet av norske myndigheter blir gitt under div forutsettninger, bl.a. at personen har opplysningsplikt i ovenfor UDI.
Om personen spiller fotball, eller jobber i fiskemottaket i Bergen er i utganspkt. irrellevant. Poenget er pliktene i dette tilfellet Ramiros plikter ved 1. gangs utstedelse av arb. tilatelse. Han han forplikter seg til å fornye den, hvis han har en avtale med en arbeidsgiver.

Hamkam forholder seg juridisk til en kontrakt på overganssummen, og forventer vel at Brann overhoder det. Skulle ikke det bare mange?

Hvis det viser seg at Ramiro ikke har overholdt opplysningsplikten, så får vel Brann sjekke det juridiske om de kan stille Ramiro juridisk ansvarlig.

Skulle det forstatt være noe uklart i Bergen? nøl ikke med å stille meg spørmål.

Hilsen Tyfus

Lurer litt på hvorfor du har registrert deg på forumet her bare for å plage oss med denne saken... Trur dei fleste her inne drit langt i 2 mill, og x-antall mill fordelt på 3 år... Verre er det med stakkaren som er kasta ut + at me plutselig har bruk for ein ny spiller... Det er DET som kan bli dyrt...

monzilla

Det må være noe av det dummeste jeg har lest.

edit: Det som plager meg er at det er en mulighet for at vi har kastet 5 mill ut av vinduet. Og at vi har mistet en potensiell god venstreback. Ikke det at det er synd i stakkaren, og at vi må ut og handle på nytt.

2rB

Quote from: "monzilla"Det må være noe av det dummeste jeg har lest.
He, he... Grepet litt av situasjonen...

Men cluet var vertfall at det er ikkje dei 2 mill til Ham-Kam som er det største problemet om utvisningsvedtaket blir opprettholdt...

Det største problemet er at me mangler den spilleren me hadde kjøpt som forsterkning...
MAO - me må evt ha ein ny... det kan bli dyrt om me må handla i Norge, når alle veit at me er litt "desperate"...

Edit:
Trur me egentlig er enig når eg leser editen din...

Edit2: noe småplukk oppe i teksten...

Tyfus

Kjære Hallingdøl.

Jeg har kun stilt meg til rådighet for å klargjøre en del spørsmål og misforståelser. Tydelilg at uvitenheten er stor.

Synd for Ramiro, men det er betenkelig at han på død og liv ikke ville skrive ny kontrakt med Hamkam fordi han ville vekk fra Norge. Det er Ramiro sitert på flere ganger. Bl.a. fordi kona overhode ikke trives med norsk klima osv.

Man kan bare spekulere i hvilken agenda Ramiro har for ikke å fornye arbeidstilatelsen.

Nixon

Rød makt på Hansa!

2rB


monzilla

Tyfus:

Hva bør konsekvensene for HamKam bli i denne saken? Kan du liste opp hva HamKam har gjort gale i denne saken? Har en mistanke om at du, som mange her inne, ser saken uten  noen som helst form for objektivitet.

2rB - ja, vi er ganske enig


2rB

Quote from: "Tyfus"
Er det selgeren eller fisken som har ansvaret for å sørge for at fisken ikkje er råtten ???
Trur du tenkte litt for mye på det eksempelet der...

Edit: Det må også kunne forventes at ein arb.giver som kjenner til reglene i landet passer på at ikkje arb.taker driter seg ut i det norske byråkratiet...

Tyfus

Skulle dette få noen konsekvenser for Hamkam?? dette er opp til ekspertene, men hvis jusen sier det, så kanskje Hamkam går glipp av 2mill. Men jeg har ikke lest kontrakten enda.

Tyfus

Vel, fisken er ikke i stand til å gjøre rede for seg.......er Ramiro det??

eller de utenlanske spillerene som ble nevnt i et innelgg tidligere?? :-)

monzilla

Hallo tyfus? Du preiker piss, du har ikke litt anelse på hva du snakker om. Håper den skitne innavlsbondeklubben din blir sendt ned i 2. divisjon.

Selvsagt har HamKam et ansvar for at spilleren de selger til Brann ikke blir utvist fra Norge pga et forhold som ble begått mens spilleren - nettopp spilte, og var arbeidstaker for HamKam.

Tyfus

Quote from: "monzilla"Hallo tyfus? Du preiker piss, du har ikke litt anelse på hva du snakker om. Håper den skitne innavlsbondeklubben din blir sendt ned i 2. divisjon.

.


Kjære Minzilla :-)

Det er med beklagelse å lese at du i mangel av argumenter må ty til usakeligheter.

Ha en god lunch alle sammen! kanskje vi snakkes senere!

Stor klem til alle Brann-guttebassene! ;-)

monzilla

Les avsnitt nr 2 så ser du et argument. Håper du kan svare på det også. Eller er det for mye å be om?

vebo

Quote from: "Tyfus"
Quote from: "monzilla"Hallo tyfus? Du preiker piss, du har ikke litt anelse på hva du snakker om. Håper den skitne innavlsbondeklubben din blir sendt ned i 2. divisjon.

.


Kjære Minzilla :-)

Det er med beklagelse å lese at du i mangel av argumenter må ty til usakeligheter.

Ha en god lunch alle sammen! kanskje vi snakkes senere!

Stor klem til alle Brann-guttebassene! ;-)



Dette er virkerlig det dårligeste forsøket på herskerteknikk jeg har sett!! Dust
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Quote from: "Tyfus"
Quote from: "monzilla"Hallo tyfus? Du preiker piss, du har ikke litt anelse på hva du snakker om. Håper den skitne innavlsbondeklubben din blir sendt ned i 2. divisjon.

.


Kjære Minzilla :-)

Det er med beklagelse å lese at du i mangel av argumenter må ty til usakeligheter.

Ha en god lunch alle sammen! kanskje vi snakkes senere!

Stor klem til alle Brann-guttebassene! ;-)


Hamkam ror som bare faen for å slippe straff nå. Ett ikke helt usannsynlig utfall her kan bli:
UDI gir spilleren ny arbeidsavtale, noe som er sannsynlig i føle denne eksperten som blir sitert i dag.
NFF gir Corrales ett par kamper karantene. Det klarer vi å leve med. Vi trenger ham strengt tatt ikke før mot sommeren om Vaagan Moen og Hanstveit holder seg skadefrie og uten røde kort i treningskampene.
Hamkam starter med 6 minuspoeng.

Jeg vil også tro Brann har følger opp sine utlendinger bedre enn hamkam påstår de gjør med sine.

En annen ting som er litt imponerende er at Corrales har kunne spasere gjennom passkontrollen i 2007 uten at noen finner ut at han egentlig ikke kan være i Norge...

jako

Hehe tydelig at Kamma begynner å bli desperate her. Spiller liten rolle om hvem som har ansvaret for å fornye arbeidstillatelsen så lenge Kamma har brukt en spiller som ikke er spillebeettiget i 9 mnd. Kamma er selv ansvarlig for å sjekke dette ut. Så de er nok i langt større problemer enn det vi er i.

Er god i troen på at dette kommert til å gå bra til slutt. Men for Kamma ser det verre ut. Vi i Brann har nok erfaringer med hvor firkantet NFF er så her har Kamma mye å se frem til:).

Kamma kan i all fall få trøste seg med at det er bedre å rykke ned i november enn i februar.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Kjell249

Quote
- Arbeidstaker har plikt til å påse at han har nødvendig tillatelse før han tiltrer i et arbeid. Samtidig har arbeidsgiver en plikt til å undersøke om arbeidstaker har gyldig tillatelse før det gjør seg i bruk av arbeidskraften, sier kommunikasjonsrådgiver i UDI, Kari Anne Kvarving til iBergen.no.

- Og det betyr?
- Det betyr at det er arbeidstaker selv som må stille på politistasjonen og ordne papirene, mens arbeidsgiveren må påse at dette er gjort. Så det er et delt ansvar, sier Kvavring som legger til at hvis en person utenfor EU-området blir utvist fra Norge, blir han nektet innreise til alle Schengen-landene.



Tyfus, hvis du leser hva UDI sier, og ikke skjønner problemet så må du være tilbakestående. HamKam har brukt en spiller i et år som ikke har arbeidstillatelse, er klart at dette får følger.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Tyfus

Så klart det får følger, for Ramiro.

monzilla

Venter fortsatt svar på argumentet mitt din fitte

Tyfus

Men så er spørsmålet, når Ramiro og Brann signerte kontrakt, hvilken dato skjedde det??

Hadde Brann på det tidspkt sjekket med UDI om Ramiro hadde arb. og opph. tilatelse??

og hvorfor signerer Brann Ramiro hvis han ikke har arb. tilatelse??


kan du gi meg svar på det? Kjellebassen?

klem!

jako

Mulig dette får konsekvenser for Ramiro, men for Kamma er dette langt alvorligere, siden de har brukt en spiller ulovlig i 9 mnd.

Deres uvitenhet er jo nesten komisk.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Tyfus

Som jeg har påpekt i det uendelige, dette er arb. takers ansvar.

Det eneste Hamkam har gjordt seg skyldig i er å overvurdere spillerens evner til å ta ansvar for sin egen situasjon.

Du kan i ettertid se at dette var noe Hamkam skulle ha gjort, for å hjelpe Ramiro, og hadde Ramiro søkt hjelp, hadde han jo fått det. Det er vel ikke vanskelig å forstå.

Tro meg, dette får ikke noe konsekvenser for Hamkam.

Chrisstah

Quote from: "Tyfus"Som jeg har påpekt i det uendelige, dette er arb. takers ansvar.

Det eneste Hamkam har gjordt seg skyldig i er å overvurdere spillerens evner til å ta ansvar for sin egen situasjon.

Du kan i ettertid se at dette var noe Hamkam skulle ha gjort, for å hjelpe Ramiro, og hadde Ramiro søkt hjelp, hadde han jo fått det. Det er vel ikke vanskelig å forstå.

Tro meg, dette får ikke noe konsekvenser for Hamkam.


selfølgelig får det konsekvenser for ham-ham, husker ikke helt hvilket lag som fikk bot på 20 og 30 tusen for å ha spilt en kamp uten Tillatelse.
Ramiro spilte over 20 kamper uten tillatelse, og det nytter ikke skyve alt på han! han har en del skyld i det og, men det er Ham Kam som bruker spilleren, derfor må de sjekke at han er "godkjent".
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

jako

Quote from: "Tyfus"Som jeg har påpekt i det uendelige, dette er arb. takers ansvar.

Det eneste Hamkam har gjordt seg skyldig i er å overvurdere spillerens evner til å ta ansvar for sin egen situasjon.

Du kan i ettertid se at dette var noe Hamkam skulle ha gjort, for å hjelpe Ramiro, og hadde Ramiro søkt hjelp, hadde han jo fått det. Det er vel ikke vanskelig å forstå.

Tro meg, dette får ikke noe konsekvenser for Hamkam.


Selvfølgelig får det konsekvenser for Kamma. I all fall ovenfor NFF siden de har brukt en spiller som ikke var spilleberettiget. Normal praksis er jo å frata laget alle poengene som er oppnådd i kampene hvor Corrales har vært oppført på dommerkortet. Plus eventuelle bøter. Kamma har et alvorlig forklaringsproblem. At det er Corrales sitt ansvar betyr fint lite så lenge Kamma har benyttet seg av hans tjenester uten gyldige papirer i orden. På samm måte som Brann er pliktig til å påse at Monkam og Memelli har sine papirer i orden.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

2rB

Tyfus - du snakker veldig mye om reglene til UDI her...

Hva med reglene til NFF?
Brann har ikkje brukt Corales... Ham-Kam har...

Endre


ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Henki

Tror noen og enhver på Hamar svetter mer enn de er villig til å innrømme. Gjerne ikke i forhold til UDI, men det er jo ikke mer enn naturlig for det er jo ikke dem som kommer til å sørge for at Hamkam må starte med minuspoeng i sesongen som kommer.
Uansett hvor mye Corales har ansvar i forhold til UDI forandrer ikke det på det faktum at Hamkam i nesten en hel sesong har brukt en spiller som ikke er spilleberettiget. Og i forhold til den typen forseelser er reglene rimelig klare.
Ballen skal fremover!

banditt379

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article895586.ece

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article895369.ece

"Corrales er allerede tilbake i USA, men ønsker å spille for Brann. Brann ønsker å beholde Corrales. Det verst tenkelige scenariet er at Brann både må betale overgangssum og lønn ut kontraktstiden - uten at de får brukt spilleren"

"Ramiro har aldri tatt opp sin arbeids- og oppholdstillatelse med meg. Jeg vet også at Corrales møtte opp selv for å søke om ny arbeids- og oppholdstillatelse i september. Hvorfor skulle han gjøre det hvis han trodde vi hadde ordnet alt for ham? sier Haakonsen til Hamar Arbeiderblad.

Haakonsen var sikker på at Corrales hadde fått papirene på plass, hvis ikke ville han ikke ha spilt for HamKam forrige sesong.

- Vi sjekket at arbeids- og oppholdstillatelsen var i orden da han skrev under for HamKam. Deretter er det spillerens ansvar å sørge for at den blir fornyet hvert eneste år. Og det krever et personlig oppmøte på politistasjonen. Det skulle han, slik jeg forstår det nå, ha gjort i februar. Jeg kunne ikke ha møtt opp der med papirene hans. Det vi eventuelt har gjort oss skyldig i, er ikke å ha bedrevet utvidet barnehagevirksomhet, sier HamKam-direktøren. "

Gyldigheten av en kontrakt kan ikke gjøres avhengig av en medisinsk test og/eller arbeidstillatelse"

Chrisstah

men ham kam har fortsatt brukt han, surt for ham kam!!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

banditt379

quote:  Hamkam starter med 6 minuspoeng.

Poengstraff uaktuelt

Hamar: Thor Grønnerud i fotballforbundet har aldri hørt om en sak hvor en spiller har spilt en sesong i Norge uten arbeidstillatelse, men påpeker at en eventuell straff ikke vil kunne innebære poengstraff for Ham-Kam. Rotet rundt Ramiro Corrales og mangelen på arbeidstillatelse, er en sak uten presedens i norsk fotball: - Jeg har aldri hørt om noen lignende sak, sier Thor  Grønnerud i NFF som tror en eventuell straff vil dreie seg om bøter, og ikke om poengtrekk: - Bøter er nok det mest nærligende alternativet dersom saken skulle ende med straff for klubben. Poengtrekk ville uansett bare være aktuelt for fjorårsseongen, og Ham-Kam rykket jo ned, og kan jo ikke rykke lenger ned. Jeg ser ikke at man kan trekke poeng for sesongen etter at Corrales spilte for Ham-Kam, sier Thor Grønnerud til Hamar Arbeiderblad

Chrisstah

Quote from: "banditt379"quote:  Hamkam starter med 6 minuspoeng.

Poengstraff uaktuelt

Hamar: Thor Grønnerud i fotballforbundet har aldri hørt om en sak hvor en spiller har spilt en sesong i Norge uten arbeidstillatelse, men påpeker at en eventuell straff ikke vil kunne innebære poengstraff for Ham-Kam. Rotet rundt Ramiro Corrales og mangelen på arbeidstillatelse, er en sak uten presedens i norsk fotball: - Jeg har aldri hørt om noen lignende sak, sier Thor  Grønnerud i NFF som tror en eventuell straff vil dreie seg om bøter, og ikke om poengtrekk: - Bøter er nok det mest nærligende alternativet dersom saken skulle ende med straff for klubben. Poengtrekk ville uansett bare være aktuelt for fjorårsseongen, og Ham-Kam rykket jo ned, og kan jo ikke rykke lenger ned. Jeg ser ikke at man kan trekke poeng for sesongen etter at Corrales spilte for Ham-Kam, sier Thor Grønnerud til Hamar Arbeiderblad


det skjedde i italia, ga de minuspoeng for ting som skjedde forrige sesong.
hvor mange kamper spilte corrales uten tillatelse vet du det?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Snublefot

Tyfus:

tilbake til at jeg kalte deg stråmyhr i den andre tråden..

du hadde veldig få innlegg, og startet en tråd som allerede var aktiv rett under.. et skikkelig tegn på en skikkelig stråmyhr.

(en legendarisk person på diverse forumer på nettet.. starter en haug med tråder etc..)

eneste var at du ikke avsluttet med: kjør debatt! eller noe slikt, som jeg mener å huske er vanlig.

Nå som jeg ser du deltar i diskusjonene, så vet jeg med engang at du ikke er denne gale mannen jeg trodde:DDD

I tillegg fant du riktig tråd også. Flott:D

Stå på!

Go Up