• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Lage Brann-sang av denne?

Started by HansaZ, February 01, 2007, 10:19:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HansaZ

slang

ansa 08

HansaZ

Hva er problemet med det? Må alt være originalt? Dersom vi får til en bra tekst, og det får Hansa til å svinge, så er det vel det som betyr mest? Det er en grunn til at mange bruker den, og det er fordi den lager trøkk!

"No ser eg rødt, no ser eg hvitt, no ser eg fotball-laget mitt"....hipp hurra...kjøss meg i ræven..

smaalanda

Tror vi alle her inne er enige om at vi trenger noen nye sanger og noe ferskt blod når vi stemmer i på tribuene, men denne sangen er for lengst bestemt at det ikke blir noe av. Sikkert tiende gangen noen kommer med forslaget, og ja den er kul, og ja det gjør noe at 5-6 klubber bruker den.

Er det en sang eg vil ha Brann-sang utav så er det Forever blowing bubbels.
KMO!!!

Northside

Quote from: "HansaZ"Hva er problemet med det? Må alt være originalt? Dersom vi får til en bra tekst, og det får Hansa til å svinge, så er det vel det som betyr mest? Det er en grunn til at mange bruker den, og det er fordi den lager trøkk!

"No ser eg rødt, no ser eg hvitt, no ser eg fotball-laget mitt"....hipp hurra...kjøss meg i ræven..

Still heller opp på sangmøtet mandag å hjelp til med inføring av NYE sanger. Vi har faktisk en god del sanger, postet her, som er rimelig brukbra og som nesten ingen andre bruker.

På Mandag skal det startes å spille inn noen av disse sangene slik at Bataljonen kan poste sangene her på siden med lydfil. Mener du at vår "sangbok" var elendig i fjor (som den var), så stiller man opp på møte(ne) og hjelper til :wink:

Go Up