• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Talentutvikling

Started by Brannmus, January 23, 2007, 00:43:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tormi

Jeg synes spørsmålet ditt er betimelig. Men såvidt jeg har forstått så har dette vært en grundig vurdering og evaluering av opplegget.

Kan hende tror man at man vil få mer ut av dette samarbeide med Olympiatoppen.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

dudo

La andre stå for den grunnleggende utviklingen, så kan vi se nærmere på de to-tre største talentene hvert år. Men det er viktig at det er et formelt samarbeid slik at ALLE spillerene blir vurdert som egenprodusert av UEFA.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

Har skjønt det dit hen at dette er for å få bedre kvalitet og tettere sammarbeid med olympiatoppen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lurkin

Flere toppidrettsgymnas, samarbeid med Olympiatoppen og bedre tilbud for unge. Ser allerede nå at her i Arna så har vi en gressbane (hjemmebanen til Arna-Bjørnar), en kunstgressbane, et svært anlegg med b.a. kunstgressbane på vei, og planer om enda en kunstgressbane. 45 min med jogging mellomd tre kunsgressbaner er nice. Tror det er viktig å legge forholdene til rette for unge, vi vet alle at månedene mellom oktober og april er relativt lite optimalt for ballspill på grus.
Berømte Brann fra Bergen

Chrisstah

syns det anlegget de har i alvøen er bra og.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up