• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kenneth Udjhus

Started by Brann_copper, January 22, 2007, 10:06:35 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_copper

Da er det klart at denne karen blir ny andrekeeper i Brann. Er han god nok?
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Rune felt F

vi får håpe det. Synes Torbjørnsen har vært litt i minste laget, selv til de små målene som er på stadion... Det beviste han på sandefjord kampen (5-3).

olebrann3

satser på han ikke får spille mye for da står Håkon... Håkon må ikke bli skadet

tormi

Synes det er bra og viktig for Thorbjørnsen sin utvikling at han får spille fast i Løv-Ham målet.

Og ja krysse fingrene for en skadefri Opdahl, det må vi nok gjøre!

Men vi skulle hentet Thomas Myhre - for å ha ham på benken. Dette ville jo fremtvinge en Opdahl også i landslagsmålet fast :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

skb!

Hvorfor vil vi ha Opdal på landslaget? Jeg gir en god faen i om Brannspillere kommer inn på landslaget, det er Brann jeg holder med, ikke Norge. Landslaget fører stort sett bare til skader på våre viktigste spillere.

Nå er selvsagt mitt innlegg selvmotsigende, fordi hvis en fra Brann kommer inn på landslaget, har han nok prestert godt for klubben, men håper dere ser poenget likevel.

Marek

Quote from: "skb!"Hvorfor vil vi ha Opdal på landslaget? Jeg gir en god faen i om Brannspillere kommer inn på landslaget, det er Brann jeg holder med, ikke Norge. Landslaget fører stort sett bare til skader på våre viktigste spillere.

Nå er selvsagt mitt innlegg selvmotsigende, fordi hvis en fra Brann kommer inn på landslaget, har han nok prestert godt for klubben, men håper dere ser poenget likevel.

Helt enig med deg. Det beste er om vi har spillere som Hareide gjerne vil ha på landslaget men takker høflig nei.
ons Ivar skal hem...

SKBMiller

positivt at Brann spillere spiller for Norge. Fint for dems utvikling og en fjær i hatten for Brann.

tormi

Quote from: "skb!"Hvorfor vil vi ha Opdal på landslaget? Jeg gir en god faen i om Brannspillere kommer inn på landslaget, det er Brann jeg holder med, ikke Norge. Landslaget fører stort sett bare til skader på våre viktigste spillere.

Joda ser den. Er enig med deg. Men Opdahl kommer til å bli solgt til utlandet om 2-3 år - for MYYYYYYE penger. Ikke det at jeg ønsker det. Men en bra internasjonal karriere starter på landslaget og Brann vil få mer for ham når de engang selger ham om han er etablert på landslaget.

Forøvrig var posten min mest ment som fleip.

Jeg synes det er bra forøvrig med Brann spiller på landslaget men ble steik forbanna i 2005 når Hareide gang på gang tok med seg halvskadde brannstjerner som ble enda mer skadd på landslaget til tross for at Brann gav beskjed på forhånd om dere tilstand.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Go Up