• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Opdal forlenger til 2011

Started by Brannmus, January 17, 2007, 10:52:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5182

Da er det klart. Håkon Opdal forlenger til ut 2011-sesongen. Må si det er deilig å få en avtale i boks som strekker seg over fem sesonger, så slipper vi noen umiddelbare spekulasjoner nok en gang etter ett år til med kjempespill.

Xminator

Da får vi håpe dette er første i rekken fornyede kontrakter.

Nixon

Gode nyheter!
La snøballen begynne å rulle!:)
Rød makt på Hansa!

Chrisstah

ja! måtte han bli i Brann ut karrieren! selvom om det kanskje blir vanskelig å holde på an!

kom igjen Andresen! mangler en liten sign fra deg nå!!

ps kem andre er det som har kort tid igjen av kontrakten?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Quote from: "Chrisstah"ps kem andre er det som har kort tid igjen av kontrakten?
Rød makt på Hansa!

Fotballjent'n=)

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Chrisstah"ps kem andre er det som har kort tid igjen av kontrakten?


Andresen, da?synes du ikke det er viktig han forlenger? Synes han er mye viktigere enn Sæternes. Begynner å miste troen på Sæternes, jeg..
ølv betyr ikke en skitt!:)

olebrann3

håper ikke sæternes signerer eg... med mindre han e dobbelt så god som han var i slutten i fjor

Xminator

Hvem skal være hakkekylling da?

Nixon

Quote from: "Fotballjent'n=)"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Chrisstah"ps kem andre er det som har kort tid igjen av kontrakten?


Andresen, da?synes du ikke det er viktig han forlenger?


Joda, men det var spørsmål om andre utenom Andresen.
Rød makt på Hansa!

Nixon

Quote from: "Xminator"Hvem skal være hakkekylling da?


Vi har alltids Hanstveit å falle tilbake på...
Rød makt på Hansa!

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Hvem skal være hakkekylling da?


Vi har alltids Hanstveit å falle tilbake på...


Skal vel heller ikke kimse av at Guntveit fremdeles er i troppen
RANN - FOR ALLTID

OmOssSjølOgHansaøl

Snøen og signeringene har latt vente på seg denne vinteren, men no får vi håpe det blir en snøballeffekt på Gran Canaria. :)

Sigurdsson, Andresen og eventuelt Sæternes; det hadde vært en grei rekkefølge på ting no.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Fotballjent'n=)

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Fotballjent'n=)"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Chrisstah"ps kem andre er det som har kort tid igjen av kontrakten?


Andresen, da?synes du ikke det er viktig han forlenger?


Joda, men det var spørsmål om andre utenom Andresen.


åja, da så. Beklager :D
ølv betyr ikke en skitt!:)

Chrisstah

Quote from: "Fotballjent'n=)"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Fotballjent'n=)"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Chrisstah"ps kem andre er det som har kort tid igjen av kontrakten?


Andresen, da?synes du ikke det er viktig han forlenger?


Joda, men det var spørsmål om andre utenom Andresen.


åja, da så. Beklager :D


jaj lønner seg å lese de andre innleggene først;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

OmOssSjølOgHansaøl

Ja, vi må ikkje glemme Huseklepp; kontrakten hans bør også forlenges!

Den fulle listen over Brann-spillerne med kontrakter som går ut etter neste sesong er (ifølge blant annet iBergen.no
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

steinbygger

Dette er gode nyheter og jeg er takker høyere makter for at stadiontrollet ikke tok knekken på Opdal. Tror mange her inne bør ta seg en titt på trådene som ble startet om Opdal for 2-3 år siden og kanskje lære litt (forhåpentligvis behandles Huseklepp på en litt annen måte hvis man tar poenget).

Christian

Dette er en finfin nyhet. Tøft av sisteskansen vår å sette en slik standard hva angår kontraktlengde.

Silje Karina

Quote from: "olebrann3"håper ikke sæternes signerer eg... med mindre han e dobbelt så god som han var i slutten i fjor


Sæternes har jo no sagt at han er i bedre form enn han har vert på lenge, så han er sikkert bedre i år enn i fjor. Så eg tror og håper at han forlenger med Brann.
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Silje Karina"
Quote from: "olebrann3"håper ikke sæternes signerer eg... med mindre han e dobbelt så god som han var i slutten i fjor


Sæternes har jo no sagt at han er i bedre form enn han har vert på lenge, så han er sikkert bedre i år enn i fjor. Så eg tror og håper at han forlenger med Brann.


Tror du det hadde vært noe sjakktrekk av Sæternes å si noe annet? Han skal fornye kontrakten og vil selvsagt benytte enhver anledning til å fortelle om egen fortreffelighet. Et eksempel på fotballspilleres manglende innsikt i egne ferdigheter fikk vi vel demonstrert i Miller/Winters saken? Halen mellom beina......
RANN - FOR ALLTID

Fotballjent'n=)

Quote from: "Silje Karina"
Quote from: "olebrann3"håper ikke sæternes signerer eg... med mindre han e dobbelt så god som han var i slutten i fjor


Sæternes har jo no sagt at han er i bedre form enn han har vert på lenge, så han er sikkert bedre i år enn i fjor. Så eg tror og håper at han forlenger med Brann.


At spillerne selv sier de er i bedre form enn de har vært på lenge, sier de hvert år før sesongen.
Men for all del, kan jo hende han er det..hva vet vel jeg?
ølv betyr ikke en skitt!:)

Marek

Nå sier jo Sæternes så mye rart. Hvordan våger han å kreve gullsatsing når han underpresterer? Kanskje på tide å holde kjeft og prestere noe snart.
Sier også at han slutter den dagen han ikke holder nivået lengre, håper det ikke er han selv som avgjør dette, for selv mener jeg at han ikke holder nivået lengre.
ons Ivar skal hem...

Superjack

Tar frem en gammel Opdal tråd i stedet for å starte en ny.

Jeg tror Opdal er den vi skal være mest redd for forsvinner til utlandet og større oppgaver etter sesongen. Om han får stå resten av landskampene denne sesongen og får vist frem sine sterke sider, som han fort kan få gjøre når han spiller på Norge og ikke Brann. (Noe med hvem som fører kampene og ikke)

En keeper på 25 år og som spiller som 1. keeper på ett ok landslag i Europa er ikke akkurat de det er flest av. At han i tillegg spiller på ett stabilt veldig høyt nivå i TL er også ett pluss. Når en spiller som Müller blir solgt til Barnsley, og Shabaan blir linket til PL så kan jeg ikke forstå om ikke Opdal er under lupen til større klubber.
i taper ALDRI!

tintin

forsvinner han eter sesongen, noe eg håper og tror ikkje er tilfelle, bør vi hente jarstein som erstatter...

Fabregas

Quote from: "tintin"forsvinner han eter sesongen, noe eg håper og tror ikkje er tilfelle, bør vi hente jarstein som erstatter...


Thorbjørnsen klarer jobben med bravur. Jeg vil faktisk hevde(Etter det lille jeg har sett) at hans talent er vel så lysende som Opdal sitt. Vi husker Opdal ikke var noen populær mann i starten akkurat.

Uansett skal det litt penger til for at Brann skal slippe Opdal, han har vært god for oss hele sesongen men innimellom gjør han større og mindre tabber og han må nok prestere enda bedre over tid skal han være interressang for store klubber ute.

Stoffi

Quote from: "Superjack"Tar frem en gammel Opdal tråd i stedet for å starte en ny.

Jeg tror Opdal er den vi skal være mest redd for forsvinner til utlandet og større oppgaver etter sesongen. Om han får stå resten av landskampene denne sesongen og får vist frem sine sterke sider, som han fort kan få gjøre når han spiller på Norge og ikke Brann. (Noe med hvem som fører kampene og ikke)

En keeper på 25 år og som spiller som 1. keeper på ett ok landslag i Europa er ikke akkurat de det er flest av. At han i tillegg spiller på ett stabilt veldig høyt nivå i TL er også ett pluss. Når en spiller som Müller blir solgt til Barnsley, og Shabaan blir linket til PL så kan jeg ikke forstå om ikke Opdal er under lupen til større klubber.



Håper inderlig han ikke drar til utlandet. Norske keepere har jo lang erfaring som benkevarmere der borte, alle våre landslagskeepere de siste 10-15 årene har vært benkeslitere i England osv. Opdal er vel den første keeperen som faktisk spiller førstelagsfotball.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lurkin

Opdal er smart og vet at han har 10+ gode fotballår igjen.

Thorbjørnsen er god, men jeg har mine tvil når det kommer til feltarbeidet. Ikke like god spenst og styrke som godeste Håkon.
Berømte Brann fra Bergen


Go Up