• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fremdeles Umbro...

Started by xTaTic, January 15, 2007, 23:41:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

xTaTic

De to siste dagene har det vært bilder fra Branns tur til La Manga, og jeg merker meg at både trenere og spillere blir avbildet i Umbro utstyr.
Noen som vet om det bare er en tabbe, eller om Kappa faktisk ikke har klart å lever utstyr til laget enda?

EvenSteven

La merke til det samme selv... Men det rare var jo at Bruun-Hansen hadde hvit teip over logoen... Ikke sett noen andre som har det ....

Man kan se det på dette bildet;
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2519908.ece

Klaus_Brann

Så dette for litt siden på nyhetskanalen, og undret meg over dette, virker jo veldig rart at den nye sponsoren ikke klarer å levere treningstøy..
Forøvrig så virket jo Monsen klinkekuleklar på at sesongens mål var GULL!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus

Vil nok tro grunnen er at Kappa har hatt nok med å levere drakter til spillere og til publikum, og at en fullstendig utstyrskolleksjon ikke har vært klar og tilpasset alle spillere til turen.

Skal jo være 25 fulle sett med treningsutstyr, så blir litt å få på plass. Nytter ikke at halvparten ikke får rett størrelse eller at det ikke er nok tøy til å vare noen dager.

Har vel vært mer praktisk å stille med Umbro hvor alt har vært klart.

Chrisstah

Quote from: "Brannmus"Vil nok tro grunnen er at Kappa har hatt nok med å levere drakter til spillere og til publikum, og at en fullstendig utstyrskolleksjon ikke har vært klar og tilpasset alle spillere til turen.

Skal jo være 25 fulle sett med treningsutstyr, så blir litt å få på plass. Nytter ikke at halvparten ikke får rett størrelse eller at det ikke er nok tøy til å vare noen dager.

Har vel vært mer praktisk å stille med Umbro hvor alt har vært klart.

har joo visst lenge at at de skulle ta over som sponsor for Brann, hvis ikke de har klart å få treningstøy som passer har de bare gjort en dårlig jobb.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

BA melder at nytt treningstøy kommer i februar. Grunnen er at det tar tid å få laget en helt ny kolleksjon til Brann. For den blir helt eksklusiv. Og at Kappa prioriterte å få laget drakter til supporterne før jul. Jeg vil jo tro at det hadde blitt en mye lengre tråd her på forumet dersom de ikke hadde klart det...
Rød makt på Hansa!

Chrisstah

bra at de bryr seg om supporterene! samme fn ka de trener med bare de trener bra!;)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

olebrann3

eg og reagerte når eg så dette. Men vist det er for det Brann skal få noe helt nytt av Kappa så er vel det grunnen. Men vist ikke burde de kunne levert det for mange måneder siden

Xminator

Helt klart, Kappa har mye å lære om foretningsdrift fra dette forumet.

AtroZ

Lurer på hvor mange spillere som fortsatt bruker umbro-sko, nå som de kan velge sko fritt selv. Regner med at de som skal bytte sko, gjør det nå, og har tilpasset seg skoene til seriestart.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Erlend

Quote from: "Chrisstah"bra at de bryr seg om supporterene! samme fn ka de trener med bare de trener bra!;)

Ja det sier jeg og!!  De er vel ganske like Ã¥ spille i, bortset fra at shortsene til kappa er en del tyngre enn umbro sine gamle.  Jeg brydde meg fint lite om at tutlet rundt i gamle umbro greier.  Og umbro klager vel ikke de heller

branngutten16

Ja, litt dumt det hvis kappa i har klart å lever utstyr enda...
Men de nye draktene er kulere en umbro(synes nå jeg), men ser
ut som kappa ikke har fÃ¥tt levert.. :?  :?:
ristoffer Berger:)

dudo

Quote from: "AtroZ"Lurer på hvor mange spillere som fortsatt bruker umbro-sko, nå som de kan velge sko fritt selv. Regner med at de som skal bytte sko, gjør det nå, og har tilpasset seg skoene til seriestart.

De aller fleste har byttet. Bengten, stakar, er like ubestemsom som på banen og har fått med seg en bøtte med skopar fra Steve Perryman til kanariholmene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

foofighter

Eneste som kan hjelpe bengt er å montere 10cm lange spiker under alle skoene hans...

enavgutta

Quote from: "Xminator"Helt klart, Kappa har mye å lære om foretningsdrift fra dette forumet.

Hehe, herlig kommentar Xmin... gav meg en god latter på et langt nattskift :D

TrulsVikane

Quote from: "Brannmus"Skal jo være 25 fulle sett med treningsutstyr

Kan aldri tenke meg at brannspillerne bruker det samme utstyret på ettermiddagstreningene som de brukte på morgentreningene, så må nok regne med et par sett til hver av spillerne
kte lidenskap har et navn: BRANN

Brannmus

Quote from: "TrulsVikane"
Quote from: "Brannmus"Skal jo være 25 fulle sett med treningsutstyr

Kan aldri tenke meg at brannspillerne bruker det samme utstyret på ettermiddagstreningene som de brukte på morgentreningene, så må nok regne med et par sett til hver av spillerne

Ja, var det jeg mente med "fulle sett".. Altså treningstøy som holder til 4-5 dager gjerne. Var litt uklart gjerne..

Go Up