• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Draktnumre

Started by Bossmann, January 11, 2007, 21:46:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bossmann

Ser at Torstein, etter eget ønske får tilbake draktnummer 22. Det liker jeg. God gammel overtro er ikke å undervurdere. Gashi får nr 7. greit nok det også.

Men nr 9 er ledig. Er det en grunn til at nieren er ledig? Kan det tenkes at den står åpen til en ny stjernespiss? Eventuelt hvem vil vi ha inn og hvem er verdig nr 9 i den hellige røde trøye? Kjør debatt og gode spekulasjoner.

------------------------------------------------------------------------------------
1, 2, 3, på det fjerde skal det skje. Bergen by skal brenne på ny.

Erlend

hvilket nummer skal Jaiteh fÃ¥?? Har noen fÃ¥tt det med seg?? HÃ¥per han fÃ¥r miller sitt, 16.  SÃ¥ kan corrales ta Knudsen sitt. Og hva skjer hvis vi ikke blir kvitt Winters? fÃ¥r han bare et tilfeldig nummer da?

mr-bolstad

Quote from: "Erlend"hvilket nummer skal Jaiteh fÃ¥?? Har noen fÃ¥tt det med seg?? HÃ¥per han fÃ¥r miller sitt, 16.  SÃ¥ kan corrales ta Knudsen sitt. Og hva skjer hvis vi ikke blir kvitt Winters? fÃ¥r han bare et tilfeldig nummer da?

winters har allerede mistet nummeret sitt...sto i BA igår
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Chrisstah

Quote from: "mr-bolstad"
Quote from: "Erlend"hvilket nummer skal Jaiteh fÃ¥?? Har noen fÃ¥tt det med seg?? HÃ¥per han fÃ¥r miller sitt, 16.  SÃ¥ kan corrales ta Knudsen sitt. Og hva skjer hvis vi ikke blir kvitt Winters? fÃ¥r han bare et tilfeldig nummer da?

winters har allerede mistet nummeret sitt...sto i BA igår

står lenger oppi tråden her! men er det noen som vet hvilket nummer Tijan får? kanskje miller sitt?

dessuten kommer nok ikke miller og winters til å spille noe høyere enn 3 divisjon for Brann noe mer!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Snublefot

ang. drakter og nr.

Beklager at jeg bruker denne tråden som omhandler nr. til å stille mitt spm. men ettersom det er ang. draktene, så passer det delvis inn (så slipper jeg å starte en ny tråd)

Jeg skal kjøpe meg hjemmedrakten nå, for 2007..

Jeg er selv 1.90 høy, og nærmer meg 100kg:> ikke tjukk, men litt rundt magen har man jo=)

Hvilken størrelse bør jeg kjøpe?  og er det hjemmedrakt med korte eller lange armer som blir den de kommer til Ã¥ bruke?

takk for eventuelle svar..

Xminator

Problemet er ikke magen, problemet er skuldrene. Drakten er ... smal :)

Nixon

Quote from: "Xminator"Problemet er ikke magen, problemet er skuldrene. Drakten er ... smal :)

Men magen blir jo ikke akkurat mindre...;)
Rød makt på Hansa!

sydnes76

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Problemet er ikke magen, problemet er skuldrene. Drakten er ... smal :)

Geir Atle Favnanger kjøpte X-Large, han er omkring 1.88 og ca. 100 kg. Den passet ikke i det hele tatt. Måtte minst opp 2 nummer fortalte han meg. Han hadde tenkt å ha den på på en av showene sine, men det gikk ikke.
Ville dratt på litt, og som Nixon sier magen og andre ting blir jo ikke akkurat mindre.

Snublefot

jeg har brede skuldre ogsÃ¥:>  hvilket nr anbefaller du?  xxxxl? hehe

Snublefot

Quote from: "sydnes76"

Geir Atle Favnanger kjøpte X-Large, han er omkring 1.88 og ca. 100 kg. Den passet ikke i det hele tatt. Måtte minst opp 2 nummer fortalte han meg. Han hadde tenkt å ha den på på en av showene sine, men det gikk ikke.
Ville dratt på litt, og som Nixon sier magen og andre ting blir jo ikke akkurat mindre.

blir nok en 4*Xstra Large..  eller 3*X , men er det korte eller lange armer som er drakten de kommer til Ã¥ bruke? skjønner egentlig ikke hvorfor det er bÃ¥de med kort og lang arm:<<

dex1974

Måtte opp 2 størrelser selv! L til XXL!!!
Er sjeleglad for at jeg kjøpte den i butikken og ikke over nettet.
Har kjøpt langarmet drakt som jeg alltid har kjøpt når det gjelder Branndrakter. Men frister og med en kortarmet for sommeren
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Brann_ruler86

Jeg er ca 183 høy og slank. Jeg har 2XL langarmet og akkurat lang nok på armene. Jeg har ikke lyst til å gå opp en større drakt for da blir den litt stor rundt kroppen på tynne meg...
GÃ¥ ta banen!

BRANN - FOR ALLTID

Jeg er 188 cm og 100 kg. Prøvde XL i butikken i romjulen (utsolgt for alt annet) - ikke i nærhheten stor nok! For liten over alt. Går for 3XL.
RANN - FOR ALLTID

Kruxleiven

Les Fedons GI lister og ta til fysisk aktivitet så blir den mindre. Det burde også hjelpe for dem som føler seg for bred med mindre de er full av muskler. *trives med sitt tørre svar*

Bossmann

Kjøpte meg drakt i dag, endelig er den på plass. Ble str XL, uten nummer foreløpig.....

Noen som vet hvilket nr Corrales får?

sydnes76

Quote from: "Bossmann"Kjøpte meg drakt i dag, endelig er den på plass. Ble str XL, uten nummer foreløpig.....

Noen som vet hvilket nr Corrales får?

hahaha, ja min fetter vet det. Hvor fikk du tak i drakt?? Hadde ikke noen av fargene i XL da jeg prøvde i går.

Go Up