• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Helstad 2007

Started by speckii, January 07, 2007, 01:57:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

speckii

Hei

Mitt første innlegg :D  bare lurer litt for meg selv hvordan hælstad kommer til Ã¥ spille nÃ¥ framover 07 sesongen, om han klarer Ã¥ lyse opp i det slaget han var i da han spilte for brann før.
Han fikk ikke så mye spilletid i fjor til å bevise dette. Men hva tror dere? Er han den høyt ønskede toppskåreren brann trenger? Eller hentet vi han tilbake forjeves?
quot;live by the gun, die by the gun" Tupac Amaru Shakur:D

brann:)

Eg trur han bare blir bedre og bedre. Han kan bli veldig god men han kan og ikkje bli sÃ¥ veldig bra  men okey. Han er ein sÃ¥nn spelar som vi ikkje heilt kan lese sÃ¥ kor god han blir for tiden vise. Men hÃ¥per han ¨blir ein kandidat til toppskÃ¥rer tittelen.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Brann&Bergen


speckii

kan ikke du svare på mitt spørsmål i stede på brann:) sitt. Eg er inntressert i å høre hva folk mener her om hælstad.
quot;live by the gun, die by the gun" Tupac Amaru Shakur:D

brann:)

da eg meinte at han kan bli god, men han kan bli dårlig. han er ein spiller ingen kan lese. eg trur han blir bedre og at eg håpe at han kan bli toppskårar.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

speckii

si det sånn, du mener han endten blir god, eller dårlig... var ikke litt helgradering :P
quot;live by the gun, die by the gun" Tupac Amaru Shakur:D

brann:)

det eg meiner er at ingen vet kordan han blir. toppskårar eller benkesliter..
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Brann_Mann

heheh artig:p Helstad blir kanon(Y)

monzilla

endret : ingen kommentar

Ricky

Quote from: "speckii"Eg er inntressert i å høre hva folk mener her om hælstad.


Hælstad?

Nixon

Hælstad er en spiller som får en tung bør på sine skuldre denne sesongen. Brann har (hvis alle blir...) et kanonlag som kommer til å spille god fotball og skape mange sjanser. Da blir det mye opp til Hælstad og resten av spissene våre om vi får en god sesong eller ikke. Og jeg er sant og si litt skeptisk til om de kommer til å innfri. For vi har ellers desverre svært få, om noen, midtbanespillere som kommer til å skåre noe særlig med mål.
Rød makt på Hansa!

Marek

Tror at Gashi kan produsere en del mål i år, men enig at midtbanen mangler målgjørere. Og Helstad tror jeg fortsatt er en spiller som kan score 3 mål i en før han igjen går 5 kamper før han putter igjen.
ons Ivar skal hem...

SKBMiller

Helstad får en ubetinget opptur =)

Xminator

Den 100% ideelle spilleren i Gashi-rollen er Koren.

Marek

Quote from: "Xminator"Den 100% ideelle spilleren i Gashi-rollen er Koren.


Absolutt, tror han kunne kommet opp i 15 mål for Brann i den rollen. Men nå gikk jo han til WBA.
ons Ivar skal hem...

Superjack

Quote from: "Xminator"Den 100% ideelle spilleren i Gashi-rollen er Koren.


Nå vil vel originalen, Gashi, være bedre i Gashi-rollen enn Koren?
i taper ALDRI!

Xminator

Quote from: "Superjack"
Quote from: "Xminator"Den 100% ideelle spilleren i Gashi-rollen er Koren.


Nå vil vel originalen, Gashi, være bedre i Gashi-rollen enn Koren?


Ikke om du ser på laget Brann. Det handler tross alt om å vinne fotballkamper. Gashi scorer noen perler, men brenner også utrolig mange opplagte sjanser. Burde vel si "Gashi" rollen, for det vi snakker om er jo sentralt i 3'eren på midtbanen i 4-2-3-1. Om noen vil gi rollen ett nøytralt navn så greit for meg, men "alle" vet hva vi snakker om når det kalles Gashi-rollen. Bokløv-stilen har tross alt fostret en god del atleter som har vert mye mye bedre enn Bokløv selv ;)

Jeg tror LSK er saftig svekket etter å ha byttet Koren med Brenne. Koren/Mifsud blir litt som da vi mistet Helstad/Kvisvik.

Corran

Helstad tror eg kommer til i 2007 å bli spissen vi manglet i 2006.
Sæternes er eg i tvil om men eg skal gi ham en sjangse (storsinnet av meg) nå som han endelig får en vinter uten skader og kan bygge seg skikkelig opp.
Når det gjelder goalgetter på midtbanen så er det riktig at vi ikke har det, men til gjengjeld har vi en del midtbanespillere som skal være gode for ca 5-8 mål hver, Gashi, Bakke, Huseklepp, PVM, MA og TFL (alle kommer sikkert ikke til å innfri dette men de har potensialet) . Og sluttresultatet da er jo bedre en en som kan score mange.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Stoffi

Quote from: "speckii"Hei

Mitt første innlegg :D  bare lurer litt for meg selv hvordan hælstad kommer til Ã¥ spille nÃ¥ framover 07 sesongen, om han klarer Ã¥ lyse opp i det slaget han var i da han spilte for brann før.
Han fikk ikke så mye spilletid i fjor til å bevise dette. Men hva tror dere? Er han den høyt ønskede toppskåreren brann trenger? Eller hentet vi han tilbake forjeves?



Helstad heter HELSTAD, ikke Hælstad. ;)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

speckii

takk for den stoffi....forstått det nå, mn gadd ikke å rette på det. men eg beklager
quot;live by the gun, die by the gun" Tupac Amaru Shakur:D

vebo

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "speckii"Hei

Mitt første innlegg :D  bare lurer litt for meg selv hvordan hælstad kommer til Ã¥ spille nÃ¥ framover 07 sesongen, om han klarer Ã¥ lyse opp i det slaget han var i da han spilte for brann før.
Han fikk ikke så mye spilletid i fjor til å bevise dette. Men hva tror dere? Er han den høyt ønskede toppskåreren brann trenger? Eller hentet vi han tilbake forjeves?



Helstad heter HELSTAD, ikke Hælstad. ;)



Trodde først det var en tråd om Hæstad...

Jeg håper og tror, men sitter som vanlig igjen med en litt pessimistisk holdning etter Rosenborg oppholdet. Ikke at han fikk så mye sjanse der da men..
Tiocfaidh ár lá

speckii

altså. Han viste jo til tider veldig gode tendenser med smarte løp og villig til og jage etter ball. Men han fikk veldig dårlig md spilletid, det er vel fordi han trengte og spille seg inn i laget før han kunne være noe potesiell goal getter for Brann.
Håper nå som han har fått spilt med laget, trent md de hele vinteren, og er med på treningsleir i varmere land at han vil være samspilt med den nye midtbanen vår.
Og da kommer eg tilbake til midtbanen, de var jo gode i fjor, men kanskje de blir enda bedre i år med tanke på å bli samspilt. Men først å fremst. Jeg tror helstad kan være en av våre jokere vist han kommer i stor form. :D
quot;live by the gun, die by the gun" Tupac Amaru Shakur:D

jt1910

eg trur helstad faktisk kommer til Ã¥ gjera da bra :D  han viste jo tendensa i slutten av sesongen i fjor.. og sio winters sansynligvis gÃ¥r, so e da bere sæternes, helstad og memelli igjen.. viss ikkje eg tar feil.. so eg trur han fÃ¥r spela masse neste sesong og gjer da bra :)

Erlend

Quote from: "Nixon"Hælstad er en spiller som får en tung bør på sine skuldre denne sesongen. Brann har (hvis alle blir...) et kanonlag som kommer til å spille god fotball og skape mange sjanser. Da blir det mye opp til Hælstad og resten av spissene våre om vi får en god sesong eller ikke. Og jeg er sant og si litt skeptisk til om de kommer til å innfri. For vi har ellers desverre svært få, om noen, midtbanespillere som kommer til å skåre noe særlig med mål.


Midtbanen trenger ikke Ã¥ score sÃ¥ mange mÃ¥l hvis vi bare holder tett bak. Se pÃ¥ vÃ¥rsesongen i fjor.  Det ble fÃ¥ mÃ¥l, men det holdt med 1-2 mÃ¥l for Ã¥ vinne en kamp.  Mye takket være noen marginer vi ikke kan forvente i Ã¥r, men jeg gleder meg til Ã¥ se hvordan det nye forsvaret blir

Rune felt F

Om helstad skal gjøre det bra så tror eg brann må begynne å spille mer rett frem, med såkalte bakromspasninger, enn hva de gjorde i 06. Tror både helstad og sæternes blir bedre da. Kanskje bruke vågan-moen litt på høyrekant til å skjære innover, mer enn hva vi gjorde i fjor. Vi har ikke lenger winters til å snurre rundt med motstanderenes forsvarere i ti minutter før sæternes kommer småjoggende fra defansiv dødball og kan putte. Får vi TFL i knallform så kan nok han bli en joker han og.

Chrisstah

Quote from: "Rune felt F"Om helstad skal gjøre det bra så tror eg brann må begynne å spille mer rett frem, med såkalte bakromspasninger, enn hva de gjorde i 06. Tror både helstad og sæternes blir bedre da. Kanskje bruke vågan-moen litt på høyrekant til å skjære innover, mer enn hva vi gjorde i fjor. Vi har ikke lenger winters til å snurre rundt med motstanderenes forsvarere i ti minutter før sæternes kommer småjoggende fra defansiv dødball og kan putte. Får vi TFL i knallform så kan nok han bli en joker han og.


Vi har et lag med masse potensiale! håper vi får det ut av hver enkelt! hvis vi greier det så troner vi nok på toppen av tabellen i November 07!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Kjell249

Hvordan går det med Helstad sin skade? Første forutsetning for å bli noen som helst suksess er å bli skadefri, og forbli det. Det samme gjelder forøvrig også Sæternes, TFL og delvis Memelli. Skadeutsatte spillere er hovedgrunnen til at vi må hente inn en klasse spiss før sesongstart.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

skb!

En ting er hvertfall sikkert, uten støtte fra midtbanen kan vingene våre bare glemme høye innleg, Helstad er ingen hodespiller. Her bør det heller satses på tidlige, lave og presise innlegg, hvis vi skal ha sjangs til å få mål på den måten.

dudo

Quote from: "Rune felt F"Om helstad skal gjøre det bra så tror eg brann må begynne å spille mer rett frem, med såkalte bakromspasninger, enn hva de gjorde i 06. Tror både helstad og sæternes blir bedre da. Kanskje bruke vågan-moen litt på høyrekant til å skjære innover, mer enn hva vi gjorde i fjor. Vi har ikke lenger winters til å snurre rundt med motstanderenes forsvarere i ti minutter før sæternes kommer småjoggende fra defansiv dødball og kan putte. Får vi TFL i knallform så kan nok han bli en joker han og.


Alternativt har jo vår nye mann en veldig god venstrefot (ihvertfall på frispark), så kjappe crossere i bakrommet til Tossen og Bengt fra Corrales kan bli et veldig bra våpen!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

Helstad får nr 22... Kanon at han får nr vi alle husker han hadde

Go Up