• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hva skjer? Få fingern ut!!

Started by tolind, December 27, 2006, 00:18:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tolind

Skal ærlig innrømme at jeg er en evig patriot som alltid ser lyspunktene uansett mørke, depresjoner og medias skyggelgging av klubben kun bergensere klarere å trykke til sitt bløte hjerte.

Rykteflommene oppter like hyppig som lavtrykkene på denne tiden av året.

En ting som jeg dessverre må meddele mine likemenn er at M. Andresen dessverre er på vei bort, og verken brannsupportere eller andre som liker å kalle seg brannsupporter kan stoppe nettopp denne overgangen.

Andresen ville forlenge med Brann i sommer, men som vanlig klarte ikke sentrale skikkelser i Brann å få den berømte fingern ut av hekken, og hva skjer så et halvt år senere...jo, Andresen vil ikke forlenge. om det er nevnte lavtrykk, trener eller bare oss bergensere som gjør at gutten er klar for å stikke skal vi ikke spekulere i, men tro meg kjære "landsmenn": når sesongen 2007 sparkes i gang er IKKE m Andresen Brannspiller... Sorry...

Godt nytt år!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Texas

har du inngående kjennskap i det som skjer i brann eller?? bare lurer siden du gidder å starte en ny trår om andresen.

jeg tror heller ikke andresen skriver ny kontrakt, men siden jeg ikke har noe annet enn magefølelsen min å basere slike påstander på, så lar jeg være å skrive ny tråd om det. og jeg tror ikke at grunnen er at brann ventet for lenge med å ville skrive ny kontrakt.

synd hvis andresen forsvinner, en vi har bakke, gashi, haugen i bakhånd, så det skal nok gå bra.

Baronen

Quote from: "Texas"

synd hvis andresen forsvinner, en vi har bakke, gashi, haugen i bakhånd, så det skal nok gå bra.

Vittig...

Med gode gamle Haugen i bakhånd kan man allerede nå planlegge gullfesten.  Dette blir kjekt...

TrulsVikane

ikke for å slenge noen av de nevnte spillerene her full av dritt, men ingen av dagens Brann spillere kan erstatte MA.
kte lidenskap har et navn: BRANN

Chrisstah

Quote from: "TrulsVikane"ikke for å slenge noen av de nevnte spillerene her full av dritt, men ingen av dagens Brann spillere kan erstatte MA.

eg mener en god eirik bakke kan, men spørs om vi får se en god eirik bakke! håper og tror at han kommer seg!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

TrulsVikane

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "TrulsVikane"ikke for å slenge noen av de nevnte spillerene her full av dritt, men ingen av dagens Brann spillere kan erstatte MA.

eg mener en god eirik bakke kan, men spørs om vi får se en god eirik bakke! håper og tror at han kommer seg!
'
Ja, har troen på bakke, men han har vert litt for lite i Brann=P
kte lidenskap har et navn: BRANN

Go Up