• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann på teater neste høst

Started by Petter Puddefjord, December 22, 2006, 15:06:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Petter Puddefjord

Leser til min store glede at Brann skal settes opp som teaterstykke neste høst. Det skal visstnok handle om en russer som ønsker å kjøpe opp klubben, hvorpå bergenserne eksploderer. Helge Jordal skal spille en hjemvendt sjømann med noen aksjer i klubben, som går på barrikadene mot denne russeren. Det ryktes også at "Stillingen" i Yngve Sæterås' legendariske skikkelse er med, i tillegg til BTs blogger, "Doddo". Forfatteren Ingri Lønnebotn (hennes far,Trygve Lønnebotn, har spilt for Brann) har skrevet stykket.

Finkulturen skal altså få oppleve ekte bergenspatriotisme på en teaterscene, sannsynligvis på Ricks.

Jeg gleder meg allerede!

Corran

Gledet meg helt til eg så at Doddo skulle være med
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Utmedsnolken

Quote from: "Petter Puddefjord"Leser til min store glede at Brann skal settes opp som teaterstykke neste høst. Det skal visstnok handle om en russer som ønsker å kjøpe opp klubben, hvorpå bergenserne eksploderer. Helge Jordal skal spille en hjemvendt sjømann med noen aksjer i klubben, som går på barrikadene mot denne russeren. Det ryktes også at "Stillingen" i Yngve Sæterås' legendariske skikkelse er med, i tillegg til BTs blogger, "Doddo". Forfatteren Ingri Lønnebotn (hennes far,Trygve Lønnebotn, har spilt for Brann) har skrevet stykket.

Finkulturen skal altså få oppleve ekte bergenspatriotisme på en teaterscene, sannsynligvis på Ricks.

Jeg gleder meg allerede!

Ricks & Doddo høres veldig finkulturelt ut ja. Omtrent like finkulturelt som kvinner på randen
"og der snubler Sæternes igjen"

Stoffi

Må iallefall se denne forestillingen, selv om Doddo er med.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up