• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Espen Ruud

Started by tormi, December 22, 2006, 09:01:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tormi

Hvorfor jobber vi ikke med denne spilleren? Skal vi virkelig stå å se at Viking jobber seg inn med ham?

Odd vil riktignok ikke selge, men vi burde jo prate med ham og holde ham varm slik at han kommer til oss i løpet av neste sesong. Ser på ham som en meget bra spiller til å konkurere på høyre back/kant.

Han blir jo kanskje kontraktsløs om et år så vi burde definitivt bygge relasjoner.

Ja vet vi har en avtale om at Odd ikke skal plage Sæternes og dermed skal ikke vi mase på Ruud men det hele blir jo for dumt. Sæternes er på vei ned - Ruud på vei opp!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Xminator


Franky

Ruud er mye viktigere enn feks. IAO i min mening! fyren har jo potensiale til tusen!

Torvanger

Espen Ruud er sikkert en grei spiller, men jeg ville blitt langt mer begeistret om Brann hadde luftet interesse for Tarjei Dale, spilleren som nærmest egenhendig fikk Odd gjennom kvalliken med 5 mål.

Et av de største talentene jeg har sett i Norge på lang tid. Er visstnok offensiv midbtbane/spiss.

dudo

Dale har spilt to gode kamper for Odd i år, begge mot Adeccolaget Bryne, og er slettes ikke noe kjempetalent. Han som spilte sentralt på midtbanen mot oss, derimot, han er flink. Lekvem eller noe. Men vi har vel nok mudtbanespillere...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

DangerousDan

Quote from: "Torvanger"Espen Ruud er sikkert en grei spiller, men jeg ville blitt langt mer begeistret om Brann hadde luftet interesse for Tarjei Dale, spilleren som nærmest egenhendig fikk Odd gjennom kvalliken med 5 mål.

Et av de største talentene jeg har sett i Norge på lang tid. Er visstnok offensiv midbtbane/spiss.


Interessant at han er "et av de største talentene du har sett i Norge" og så vet du faktisk ikke hvor på banen han spiller..
Jeg mener han i beste fall er en middels spiller, og absolutt ikke noe for oss.

Chrisstah

nei ikke tarjei dale! det er en fyr som ikke vet hvor målet står!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

skip

Neineinei! Tarjei Dale er overhode ikke en spiller for Brann. Han var på banen i 24 av ODDs kamper i serien og scoret 3 mål! Det er jo til og med dårligere enn hva Brann sine spisser klarte.

Nei takk til Dale!

Lurkin

Ikke faen om vi skal ha Dale, da tar jeg heller tilbake Knudsen.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up