• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gull 2007

Started by Kararay, December 21, 2006, 23:07:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Mao han har fått sign on fee + at han har minst like mye som de andre best betalte i TL (mao litt mer:-) Og på toppen av det kan han få ekstra om rbk gjør det bra
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Haugen2

Står ikke noe om at han har fått sign-on-fee. Men selvfølgelig kan du ta den kjekke "selvfølgelig har han det når Bratseth nekter og svare". Ellers så er det riktig observert.

Utmedsnolken

Quote from: "Erlend"
Quote from: "Texas"først av alt, jeg er så utrolig lei av å høre ordet flaks her inne når det kommer til rbk. vi må bare akseptere at iversen er en god spiller og spiller i rbk neste sesong også.

men til saken: Det iversen har gjort mot rbk overgår galant det miller, flo og co har gjort mot brann. En større klubbhore har vi vel knapt nok sett her i Norge.

hoseth kan kanskje nevnes: fra molde til fck i midten av 2004, vålerenga i 2005, så tilbake til molde i 2006. Tre klubbskifter på 2 år bare for å ende opp der han begynte med bedre lønn. Hoseth e et svin!

Spillere er ikke mer enn arbeidstagere akkurat som vanlige mennesker. At de velger å gå til klubber som er villig til å gi de bedre betalt er da ikke rart? Fotballspillere har ikke så mange aktive år at de kan la sjanse på sjanse til å tjene godt, gå fra seg
"og der snubler Sæternes igjen"

Erlend

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Texas"først av alt, jeg er så utrolig lei av å høre ordet flaks her inne når det kommer til rbk. vi må bare akseptere at iversen er en god spiller og spiller i rbk neste sesong også.

men til saken: Det iversen har gjort mot rbk overgår galant det miller, flo og co har gjort mot brann. En større klubbhore har vi vel knapt nok sett her i Norge.

hoseth kan kanskje nevnes: fra molde til fck i midten av 2004, vålerenga i 2005, så tilbake til molde i 2006. Tre klubbskifter på 2 år bare for å ende opp der han begynte med bedre lønn. Hoseth e et svin!

Spillere er ikke mer enn arbeidstagere akkurat som vanlige mennesker. At de velger å gå til klubber som er villig til å gi de bedre betalt er da ikke rart? Fotballspillere har ikke så mange aktive år at de kan la sjanse på sjanse til å tjene godt, gå fra seg

Erlend Hanstveit gjorde vel det.  Ville ikke Man. United ha ham?  Han hadde nok fÃ¥tt betydelig bedre lønn der enn i brann

naitsirk

hanstveit var skada rett før manu oppholdet.
etter dette mista dei interessa

Utmedsnolken

Erlend Hanstveit gjorde vel det.  Ville ikke Man. United ha ham?  Han hadde nok fÃ¥tt betydelig bedre lønn der enn i brann

Erlend Hanstveit hadde blitt en gigantisk flopp i ManU. Hadde jeg vært på hans nivå, så hadde jeg nok ikke reist over.

Erlend

flopper i england fÃ¥r bedre betalt enn middelmÃ¥dige spillere i england.  Enig i at det var et smart valg Ã¥ velge Brann, men det finnes folk som velger benken og god lønn fremfor en grei lønn og dugelig (eller i hanstveit sitt tilfelle alt man har lyst pÃ¥) spilletid.  Ta ivar Rønningen. Litt usikker pÃ¥ om han var bedre lønnet men uansett:  PÃ¥ en dag gikk han fra helt til hatobjekt i Bergen.  Bare for Ã¥ slite benken med litt bedre lønn i RBK

Utmedsnolken

Quote from: "Erlend"flopper i england fÃ¥r bedre betalt enn middelmÃ¥dige spillere i england.  Enig i at det var et smart valg Ã¥ velge Brann, men det finnes folk som velger benken og god lønn fremfor en grei lønn og dugelig (eller i hanstveit sitt tilfelle alt man har lyst pÃ¥) spilletid.  Ta ivar Rønningen. Litt usikker pÃ¥ om han var bedre lønnet men uansett:  PÃ¥ en dag gikk han fra helt til hatobjekt i Bergen.  Bare for Ã¥ slite benken med litt bedre lønn i RBK

Det er vel ingen som hater Ivar Rønningen? Kan ikke huske å ha nevnt han i det hele tatt på lenge. Uansett så hvorfor skulle han bry seg om vi liker ham eller ikke, fotballspillere er tross alt lite likt av 13/14 av fotballpublikummet hele tiden.

Erlend hadde nok gått til Utd om han hadde fått sjansen, det er jeg rimelig sikker på. Hvis ikke, så er han uansett et av svæært få unntak

Erlend

Quote from: "Erlend"flopper i england fÃ¥r bedre betalt enn middelmÃ¥dige spillere i england.  Enig i at det var et smart valg Ã¥ velge Brann, men det finnes folk som velger benken og god lønn fremfor en grei lønn og dugelig (eller i hanstveit sitt tilfelle alt man har lyst pÃ¥) spilletid.  Ta ivar Rønningen. Litt usikker pÃ¥ om han var bedre lønnet men uansett:  PÃ¥ en dag gikk han fra helt til hatobjekt i Bergen.  Bare for Ã¥ slite benken med litt bedre lønn i RBK

Det er vel ingen som hater Ivar Rønningen? Kan ikke huske å ha nevnt han i det hele tatt på lenge. Uansett så hvorfor skulle han bry seg om vi liker ham eller ikke, fotballspillere er tross alt lite likt av 13/14 av fotballpublikummet hele tiden.

Erlend hadde nok gått til Utd om han hadde fått sjansen, det er jeg rimelig sikker på. Hvis ikke, så er han uansett et av svæært få unntak

Nei hater ham ikke nÃ¥ lenger.  Men rett etter overgangen MÃ¥ jeg si jeg var bra sur pÃ¥ han.  Og jeg ble ikke mindre sur pÃ¥ han nÃ¥r det viste seg at opdal var ubrukelig. Vet det er feil Ã¥ klandre Rønningen for det, men sÃ¥nn ble det bare

Klaus_Brann

Så på tv2 sporten nettopp hvor det mest sannsynlig ser ut som Ivers har brukt dette med overgangen til Genk for å presse opp lønna i RBK!Ufattelig usympatisk og ekkel mann det der, står med snus utover hele kjeften og gliser det sleske "nå-har-jeg-lurt-alle-bra-og-kommer-til-å-tjene-fett-fremover-gliset".
Var snakk om at alt i alt kunne han komme opp i 5 mill med bra prestasjoner og bonuser.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Utmedsnolken

Quote from: "Klaus_Brann"Så på tv2 sporten nettopp hvor det mest sannsynlig ser ut som Ivers har brukt dette med overgangen til Genk for å presse opp lønna i RBK!Ufattelig usympatisk og ekkel mann det der, står med snus utover hele kjeften og gliser det sleske "nå-har-jeg-lurt-alle-bra-og-kommer-til-å-tjene-fett-fremover-gliset".
Var snakk om at alt i alt kunne han komme opp i 5 mill med bra prestasjoner og bonuser.

Så Rosenborg bruker mye penger på ham og får dermed mindre penger til å bruke på alt annet og du misliker ham?!? Hvem er det du heier på igjen?

Klaus_Brann

Quote from: "Klaus_Brann"Så på tv2 sporten nettopp hvor det mest sannsynlig ser ut som Ivers har brukt dette med overgangen til Genk for å presse opp lønna i RBK!Ufattelig usympatisk og ekkel mann det der, står med snus utover hele kjeften og gliser det sleske "nå-har-jeg-lurt-alle-bra-og-kommer-til-å-tjene-fett-fremover-gliset".

Så Rosenborg bruker mye penger på ham og får dermed mindre penger til å bruke på alt annet og du misliker ham?!? Hvem er det du heier på igjen?

JA!RBK seff...Du er flink å lese mellom linjene!Det var akkurat derfor jeg misliker han.
Jeg misliker han fordi han er forferdelig ekkel fyr og hadde ønska han kom seg langt vekk fra Norge og TL, eller at han hadde fått egget fordelt på begge øyene så han ble blind..nei, det var litt for slemt.
Må minne deg på at RBK sikkert ikke merker lønnshoppet til Ivers, det tar de igjen på draktsalget og ekstra billettinntekter som følger av at Ivers blir toppscorer og RBK nok en gang vinner serien.
Men du synes sikkert det var helt ok at de fikk beholde han, fordi han ikke putter noe særlig??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Mr_Soma

Folk må roe seg ned her... denne klubbhoren føler jo seg bare enda mer ovenpå når halve Bergen griner sine bittre tårer,avlyser alt som heter seriegull allerede i desember 06, fordi en halvalkis med skrumplever som ikke tåler egg på drakten signerer ny kontrakt med trønderne.

må si denne indignasjonen og forbannelsen er underholdende, om ikke Brann er gode nok til gull pga en enkeltperson oppe i trønderland som tjener mye mer enn han fortjener, så ja, da kan vi bare ha det så godt.

- Face it.

Stoffi

Seriegullet går til oss i 2007. Med et bra treningsgrunnlag, og skottene vekk, så går det veien.
Det eneste jeg bekymrer meg over, er Mjelde. Han er vårt svake ledd.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Chrisstah

Quotefordi en halvalkis med skrumplever som ikke tåler egg på drakten signerer ny kontrakt med trønderne.

noen som har nummeret til erik fallo! få han til å sende noe metanol opp til familien iversen! de sluker det sikker som vann!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Go Up