• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann Bataljonen Sør. Hva skjer??

Started by Brannforalltid, December 19, 2006, 18:13:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannforalltid

ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

dudo

Lykke til og stå på! Vi har MYE å hente når det gjelder den organiserte supporter-biten! (Hendig nok bor jeg i Bergen, og har i så måte unnskyldning for ikke å være med på denne oppstarten...;-p)

Hvis det kniper voldsomt på web-biten kan jeg alltids hjelpe til, forutsatt at man ikke trenger kjøpt programvare mtp publisering... ;-))
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chrisstah

hvor er det dere "holder" til? i stavanger eller? noen steder dere eventuelt møter opp for å se kampen sammen?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Klaus_Brann

Veldig bra initiativ dette.
Så vidt jeg vet er vi den eneste klubben i Norge som har andre avd. enn i egen by...Både i øst og snart i sør..Er det ingen Bergensere som har rota seg bort i nord??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

jako

Det er uoffisiell supporterklubb i Trondheim også.

De holder til Three Lions, en engelsk pub i midtbyen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Scally

Quote from: "Klaus_Brann"Veldig bra initiativ dette.
Så vidt jeg vet er vi den eneste klubben i Norge som har andre avd. enn i egen by...Både i øst og snart i sør..Er det ingen Bergensere som har rota seg bort i nord??

Om jeg ikke tar feil har vel Tromsø en avd lengre sørover?

paf

Quote from: "Scally"

Nixon

Oransjepakket har avdelinger i Oslo, Bergen og Stavanger.
Så vi er nok ikke så spesielle...
Rød makt på Hansa!

Scally

Quote from: "paf"
Quote from: "Scally"

Såpasse ja..uansett er det et godt tiltak det de prøver på i sør, håper de får det opp på fote.

Klaus_Brann

Jaja, men vi er i alle fall best blant de som vanligvis utfordrer oss på supportere virker det som..da regner jeg ikke AAFK og Glimt..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

paf

Quote from: "Corran"

ARG er nedlagt, så det er Bataljonen, �st og �st avd vest. Og ja: Vi er den klubben som har flest supporterklubber tilsluttet supporteralliansen. Du har helt rett i det siste poenget, men det da også noe spesielt...

Go Up