• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fabian Cipot

Started by TrulsVikane, December 16, 2006, 10:31:00 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TrulsVikane

Alle med god hukommelse husker vel den tankeløse taklingen av Birminghams Marcus Painter som knakk foten til den godeste Fabian tvers av. Husker forsatt det store "knekket" som hørtes over hele stadion og langt ut i Sandviken. Og da hele stadion ropte ut med pakket, og dommer utrolig nok ga GULT kort til unge Painter som spilte sin debykamp og beskrives som en takle"glad" forsvarspiller.

Er det noen som vet hvordan det går med Fabian? Har han komt seg inn på landslaget, og hvilke klubb spiller han for nå? Dette er da en spilleer som kunne være litt interesang vis han spiller som i kampen mot Birmingham. Forsvar er han og, så da måtte vel alt være tilrettelagt
kte lidenskap har et navn: BRANN

Nixon

Quote from: "TrulsVikane"Dette er da en spilleer som kunne være litt interesang vis han spiller som i kampen mot Birmingham.

Dette blir litt som med Memelli. Myten om hans kvaliteter overgår virkeligheten. Han var ikke så god i den omgangen han spilte. Og Brann har i tillegg tatt noen skritt videre fra den gang.
Rød makt på Hansa!

Bruiser

Quote from: "Nixon"
Quote from: "TrulsVikane"Dette er da en spilleer som kunne være litt interesang vis han spiller som i kampen mot Birmingham.

Dette blir litt som med Memelli. Myten om hans kvaliteter overgår virkeligheten. Han var ikke så god i den omgangen han spilte. Og Brann har i tillegg tatt noen skritt videre fra den gang.

Er faktisk ikkje umuleg at Cipot også har utvikla seg.

Cipot er vel inn og ut av det slovenske landslaget så vidt eg har forstått, og speler for ein topp klubb i Slovenia.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

anders_flanderz

åhh..fekk nok en gang frysninger når eg tenkte på taklingen....goshameg den må ha vært den styggeste som nåken gong har vært på stadion...
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Knasen

Er kanskje jeg tar feil, men jeg syntes jeg hørte på nyhetene at de sa at karieren hans var over?

Erlend

var i syden nÃ¥r den kampen gikk, sÃ¥ fikk det ikke med meg. MÃ¥ nok si at jeg har glemt han, og det tror jeg de fleste andre ogsÃ¥ kan gjøre. Jeg tror ikke han danker ut Gashi, Bakke, Haugen, Monkam og Jaiteh (?) pÃ¥ sentral midtbaneplass.  HÃ¥per pÃ¥ MA og gashi neste Ã¥r, og sÃ¥ fÃ¥r resten konkurrere om en plass. Da har vi mer enn nok sentrale midtbanespillere

BRANN gutten fra Os!

håper han får prøve seg igjen i Brann, likte typen;) håpte Brann skulle signe han, men det gikk jo ikkje akkurat.
RANN<3

Texas

morsomt at folk begynner å nevne monkam nå....

cipot var vel en god spiller, men som sagt, vi har en bedre midtbane nå, enn før...

TrulsVikane

Men eg synes ivertfall at Brann kan invitere han på prøvespill så får vi håpe at det ikke går sånn som det endte forje gang
kte lidenskap har et navn: BRANN

KEO

Quote from: "TrulsVikane"Men eg synes ivertfall at Brann kan invitere han på prøvespill så får vi håpe at det ikke går sånn som det endte forje gang

vi er da F ikke noen veledighetsklubb??
Nu kør vi!

enavgutta

Cipor var en treg avlegs treg fotballspiller. Det kunne selv folk med nedsatt syn og liten fotballkyndighet se. Vi fikk sympati etter den jævlige taklingen - men det var det hele.

enavgutta

Quote from: "enavgutta"Cipor var en treg avlegs treg fotballspiller. Det kunne selv folk med nedsatt liten fotballkyndighet se. Vi fikk sympati etter den jævlige taklingen - men det var det hele.

Kararay

Fabijan Cipot spiller for NK Maribor... om noen lurte
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Torvanger

Quote from: "Nixon"

Memeli kommer til å vise seg frem til neste år, bare vent til han har fått sjansen til å venne seg til 4-2-3-1. I 4-4-2 fungerer han.

LandåsKongen

cipot impoerte ikke meg dete lille han spilte mot birmingham.
fikk bare masse lovord pga av skaden sin.
vi trenger han ikke. det at han har fått prøve seg på det slovenske landslaget er vel ikke noe kvalitetstempel

Erlend

Go Up