• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Julebordet....

Started by Kararay, December 10, 2006, 21:40:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Hører det var en del som var skuffet over opplegget rundt julebordet.

dere sier at det skal være quiz, utlodding av effekter, besøk av representanter fra Brann, og god brannmusikk...

Det var quiz(noen eg har snakket med mente den var i "tynneste laget")
Det var musikk... Men lav sådan har eg blitt fortalt...

Men kor er "gulerøttene" Branneffektene og representantene??

Og hva som sviktet siden noen og femti var tilstede? det er jo tross alt ca 2300 medlemmer og kan tippe at halvparten av de er over 18...


Hva mener dere i Bataljonen "gikk galt"?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Mr_Soma

De fleste synes nok det holder med julebordet til sitt repreasentative firma, eller så er ikke flertallet av medlemsmassen gammel nok rett og slett.

Kararay

Quote from: "Mr_Soma"eller så er ikke flertallet av medlemsmassen gammel nok rett og slett.


mener du virkelig det at aav 2300 medlemmer så er det under 1000 stk som er over 18?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Mr_Soma

Kan virke sånn ja... mtp oppsluttning til borteturer ect, som man må være 18 for å bli med på om jeg ikke tar feil. Selvfølgelig spiller andre faktorer inn som jobb,skole osv, men snittet på gamle SS er/var ikke særlig høyt. (Ja jeg vet at ikke samtlige av medlemene i BBB befinner seg der)

Men uansett.

Kararay

latterlig påstand... men eg vet hvertfall at bataljonen hadde fått flere mld om de hadde vært tydeligere utad.. er en del "eldre" som har trekt seg ut...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Mr_Soma

Hvorfor er det en tåpelig påstand? Er ingen hemmelighet at mange fra gode gamle BST har trekt seg ut, nå rekruteres det bra virker det som - selv om markedsføringen kunne vært bedre. Men satser på at styret tar tak nå på nyåret og får i gang denne sanggruppen,samt alt det andre. For det er en del løse tråder som må samles.

Har ihverfall stor tro på de som skal gjennskape gode gamle dager.

Go Up