• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gamle kamper!

Started by Jay Tee, December 09, 2006, 10:34:05 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jay Tee

Noen som vet om den legendariske Brann-LSK(cup semi 94)  kampen er og få fatt i noen steder? Om det går ann og laste den ned eller kjøpe den noen plass?
eia brann

blahblah

PhilLynott

Vet at det er et fem minutters sammendrag av den kampen på Sesongen 98-videoen. Kanskje du finner den i en bruktbutikk eller noe slikt.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

blahblah

Quote from: "PhilLynott"Vet at det er et fem minutters sammendrag av den kampen på Sesongen 98-videoen. Kanskje du finner den i en bruktbutikk eller noe slikt.

Filmen er vel og finne i Brann butikken?

KennethS

Quote from: "Jay Tee"Noen som vet om den legendariske Brann-LSK(cup semi 94)  kampen er og få fatt i noen steder? Om det går ann og laste den ned eller kjøpe den noen plass?

Det var i 1995 vi spilte semi mot lsk
tå på Brann

Jay Tee

Quote from: "dudo"Har den jeg! ;-p

vis du har den og kan kopiere den for meg får du noen gode kroner for den!
eia brann

dudo

Du må gi meg litt tid, den ligger på en pc som for tiden ikke har skjerm, men jeg kan komme tilbake til deg når den er oppe og går igjen!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Skriv meg opp på den lista..jeg har lyst på den!Hvor mye skal du ha for den?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

En øl i den nye baren på stadion? ;-p

Jay Tee

det ska du få vet u!
eia brann

Go Up