• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stikker Sæternes?

Started by Hoppetuss, November 30, 2006, 11:21:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Falkman

Quote from: "pidre"Kom igjen folkens - lets face it! Sæternes har ikkje levert varene. Han har glimta til i nokre enkeltkamper, men i det store og heile har han prestert for dårlig.

Slik eg ser det - er det liten sannsynlighet at Sæternes vil få ein nevneverdig betre sesong i 2007 enn i 2006. For 2008, 2009, 2010 osv er vel heller ikkje oddsen stor...


hadde forventet mer av Sæternes i år.. men korfor e det lite sannsynlig at han  får en bedre sesong neste år?

Xminator

Tja, veldig avhengig av om han er skadefri i vinter. Nå hangler Helstad igjen, så det er bare å håpe han får en god treningsvinter.

Om Helstad ikke blir skadet igjen tror jeg det blir mye benkesliting på både Sæternes og Memelli neste sesong.

jako

Quote from: "Xminator"Er du virkelig så bitter og innesluttet som du høres ut? Hva i helvete har dette med Mjelde å gjøre? Seriøst, hvor tok du den fra?

Nå er Sæternes ønsket i Odd. Jeg er med på byttehandelen Nilsson <-> Sæternes og Huseklepp.


Jeg fatter bare ikke hvorfor du ikke er i stand til å kritisere et eneste valg Mjelde har gjort i løpet av høsten. Noe galt må han jo ha gjort siden vi sprakk så jævlig.

Bitter og innesluttet???? Tror du bør roe deg litt. Frustrert er nok et bedre ord. Det tror jeg du også hadde vært om du hadde sett like mange hånlige trønderflir som jeg har opplevd i høst. Da er det greit med et sted jeg slipper å holde masken.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Falkman"
Quote from: "pidre"Kom igjen folkens - lets face it! Sæternes har ikkje levert varene. Han har glimta til i nokre enkeltkamper, men i det store og heile har han prestert for dårlig.

Slik eg ser det - er det liten sannsynlighet at Sæternes vil få ein nevneverdig betre sesong i 2007 enn i 2006. For 2008, 2009, 2010 osv er vel heller ikkje oddsen stor...


hadde forventet mer av Sæternes i år.. men korfor e det lite sannsynlig at han  får en bedre sesong neste år?


Alderen er ikke akkurat på hans side lengre, man pleier ikke å bli bedre etter at man har rundet 30.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

naitsirk

QuoteJeg fatter bare ikke hvorfor du ikke er i stand til å kritisere et eneste valg Mjelde har gjort i løpet av høsten. Noe galt må han jo ha gjort siden vi sprakk så jævlig.

Bitter og innesluttet???? Tror du bør roe deg litt. Frustrert er nok et bedre ord. Det tror jeg du også hadde vært om du hadde sett like mange hånlige trønderflir som jeg har opplevd i høst. Da er det greit med et sted jeg slipper å holde masken.


mjelde har gjort feil, ledelsen og spelarane har og gjort feil.
men ikkje alle er ute etter å finna ein syndebukk.
trur du verkelig at nordlie berga viking sin kontrakt åleine?

ein vinner og taper som eit lag!

Falkman

Quote from: "jako"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "pidre"Kom igjen folkens - lets face it! Sæternes har ikkje levert varene. Han har glimta til i nokre enkeltkamper, men i det store og heile har han prestert for dårlig.

Slik eg ser det - er det liten sannsynlighet at Sæternes vil få ein nevneverdig betre sesong i 2007 enn i 2006. For 2008, 2009, 2010 osv er vel heller ikkje oddsen stor...


hadde forventet mer av Sæternes i år.. men korfor e det lite sannsynlig at han  får en bedre sesong neste år?


Alderen er ikke akkurat på hans side lengre, man pleier ikke å bli bedre etter at man har rundet 30.


greit nok at Sæternes e rundet 30.. men det finnes jo et ikkje ubetydelig antall eksempler på at det går an prestere etter å ha rundet tre tiår. sånn eg ser det, har vi et potensielt gullmedalje-spisspar i Sæternes/Helstad..men at begge e usikre kort, kan eg si meg enig i. tror mye avhenger av om de får en skadefri sesongoppkjøring.

Xminator

QuoteFrustrert er nok et bedre ord. Det tror jeg du også hadde vært om du hadde sett like mange hånlige trønderflir som jeg har opplevd i høst. Da er det greit med et sted jeg slipper å holde masken.


Så hele greien koker ned til at du mister ansikt, og må ta det ut ved å spore av enda en tråd. Virkelig godt forumskikk dette. Og var det noen som sa "sette seg selv over laget"?

pidre

Quote from: "Falkman"
Quote from: "jako"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "pidre"Kom igjen folkens - lets face it! Sæternes har ikkje levert varene. Han har glimta til i nokre enkeltkamper, men i det store og heile har han prestert for dårlig.

.


hadde forventet mer av Sæternes i år.. men korfor e det lite sannsynlig at han  får en bedre sesong neste år?


Alderen er ikke akkurat på hans side lengre, man pleier ikke å bli bedre etter at man har rundet 30.





greit nok at Sæternes e rundet 30.. men det finnes jo et ikkje ubetydelig antall eksempler på at det går an prestere etter å ha rundet tre tiår. sånn eg ser det, har vi et potensielt gullmedalje-spisspar i Sæternes/Helstad..men at begge e usikre kort, kan eg si meg enig i. tror mye avhenger av om de får en skadefri sesongoppkjøring.


Det kan sjølvsagt hende at Sæternes får ein kanonsesong i 2007, og banker inn 15-20 mål! Men kor sannsynlig er det? Ut frå hans prestasjoner så langt i Brann, skadefrekvens og alder...?
Saludar a los monos!

Go Up