• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mjelde på vei ut ?

Started by piddi, November 16, 2006, 15:26:37 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

piddi

Hvorfor tar signeringen så lang tid ?
Ultimatum fra  Mjelde Ã¥ fÃ¥ med seg Steffensen ?

Jrgn

Det har visst med at POL er på ferie å gjøre i følge avisen.

Se nederst her: http://fotball.bt.no/eliteserien/article69359.ece

piddi

Tror ikke dette har noe med Peddi å gjøre.

Brannmus

Jeg tenkte litt det samme, men hva vet no jeg. Kom vel frem i en annen tråd at det var noen som så Per-Ove på Stadion tidligere denne uken.

Så det er mulig at alle avtaler er klare, men at Brann fortsatt ikke er helt ferdig med konflikten som har vært når det gjelder denne ansettelsen.

Corran

det står nå at Peddi er nettopp kommet tilbake fra ferie
Og har dermed ikke kommet så langte enda
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

vebo

Tiocfaidh ár lá

littaventype

ja da var det siste lille hÃ¥rstrÃ¥det om at det ville gÃ¥ i vasken ogsÃ¥ borte.  Hvorfor Brann? hvorfor?   Mjelde og Bruun-Hansen meg opp i fÃ¥let.  søppel over hele linjen.  Gleder meg til Ã¥ se Ã¥pningskampen pÃ¥ nye "løveparken" mellom Løv-Ham og Brann i Adeccoserien 2008. fett det.

Alexåsane

Quote from: "littaventype"ja da var det siste lille hÃ¥rstrÃ¥det om at det ville gÃ¥ i vasken ogsÃ¥ borte.  Hvorfor Brann? hvorfor?   Mjelde og Bruun-Hansen meg opp i fÃ¥let.  søppel over hele linjen.  Gleder meg til Ã¥ se Ã¥pningskampen pÃ¥ nye "løveparken" mellom Løv-Ham og Brann i Adeccoserien 2008. fett det.


Kos deg
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

paf

Quote from: "littaventype"ja da var det siste lille hÃ¥rstrÃ¥det om at det ville gÃ¥ i vasken ogsÃ¥ borte.  Hvorfor Brann? hvorfor?   Mjelde og Bruun-Hansen meg opp i fÃ¥let.  søppel over hele linjen.  Gleder meg til Ã¥ se Ã¥pningskampen pÃ¥ nye "løveparken" mellom Løv-Ham og Brann i Adeccoserien 2008. fett det.

Hvorfor vente? Du er nok velkommen hos Løvene alt neste år. Brann har du vel egentlig gitt opp...

Corran

Quote from: "paf"
Quote from: "littaventype"ja da var det siste lille hÃ¥rstrÃ¥det om at det ville gÃ¥ i vasken ogsÃ¥ borte.  Hvorfor Brann? hvorfor?   Mjelde og Bruun-Hansen meg opp i fÃ¥let.  søppel over hele linjen.  Gleder meg til Ã¥ se Ã¥pningskampen pÃ¥ nye "løveparken" mellom Løv-Ham og Brann i Adeccoserien 2008. fett det.

Hvorfor vente? Du er nok velkommen hos Løvene alt neste år. Brann har du vel egentlig gitt opp...


Ja trenger ikke super pessimister på stadda :-)
Lykke til med løvene
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

littaventype

er da ikke løvene jeg skal støtte. men derimot Brann, som da forhÃ¥penligvis ikke har fornyet kontrakten med superinnkompetente mjelde nok en gang. Kanskje vi kan fÃ¥ en flink trener neste gang?  man kan jo drømme....    men med bruun-hansen pÃ¥ stadion sÃ¥ blir det vel en annen lokal tulling som skal fÃ¥ ansvaret da ogsÃ¥. for Ã¥ ikke glemme alle de lokale "stortalentene" han kommer til Ã¥ "forsterke" brann med i Ã¥rne som kommer.  grøss og gru.

Corran

MÃ¥ si at littaventype er litt av en type :-)
Makan til svada som du leverer her er jo imponerende
Hva gjør MIM til superinnkompetent og hvem i norge er en flink trener etter ditt syn?
Du har ikke peiling på ka du skriver om jo. Bruun Hanssen har ikke begynt jobben enda og ingenting han har gjort til nå tilsier at han bare kommer til å satse på lokale stortalenter

Blir rett og slett skremt av sånne latterlig dårlige innlegg. Hadde du no hatt noe fornuftig kritikk å komme med
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

abe78

Jepp, det finnes mange slike "supportere".

Dette er en fullstendig seier for Mjelde. Han har fått det akkurat slik han ønsket. Tror mange ikke har fått med seg det.
.og husk!

Go Up