• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

BB Sør planlegger tur til Odense

Started by Brannforalltid, November 13, 2006, 17:34:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannforalltid

BB Sør satser på å starte opp med brask og bram!
I februar, en av de siste helgene håper vi å få til en større (buss) eller mindre (privatbiler) tur til Branns Royal League kamp i Odense.

Det hele er foreløpig på planleggingsstadiet, men hvis folk viser interesse, og også lufter dette for andre fans, så blir det fort en realitet.
Vi er per dags dato 14 stk som har sagt de ønsker å være med videre i Brann Bataljonen Sør.
Flere av disse har sagt de skal klare å skaffe fler venner/kamerater til å bli med, men det er foreløpig blitt med disse 14.
Vær med å markedsfør oss, og kom gjerne også med tips om hvor vi kan markedsføre oss!

Send meg gjerne en mail på kristiam@netcom.no om det er noe du lurer på. Kjenner du noen andre som gjør det - eller kanskje har interesse av å bli med i BB Sør, gi beskjed, så får vi prøve å lokke de med.

Dette skal bli en spennende gjeng med spennende turer og folk som ser kamper sammen :)
Gleder meg allerede til turen til Odense :D
ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

Willy Wonka

Vi er en del bergensere i Køben hvis dere skulle finne på å ta turen innom her.

Det er bare å gi en lyd.

dex1974

Odense sist gang var jo helt konge...bortsett fra kampen seff :wink:
Fantastiske priser på OBs egen pub (tror den het Time-Out) : 1 halvliter 20 kr eller 2 for 30 kr. Ellers er det bare å kjøpe en 4 liters tappekran til bordet for 150 kr. Blir jo samme pris men så slipper man jo og løpe bort til baren med det første;-)
Lite glass med jeger,gin,vodka etc. kostet 10 kr!!!

Vi er noen i øst som og har tenkt å dra selvom vi og har våre skeptikere
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Nixon

Quote from: "dex1974"Vi er noen i øst som og har tenkt å dra selvom vi og har våre skeptikere
Rød makt på Hansa!

Chrisstah

Quote from: "Nixon"
Quote from: "dex1974"Vi er noen i øst som og har tenkt å dra selvom vi og har våre skeptikere

bor på østlandet og har tenkt meg nedover!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Morriss

Kaster ikke BBB seg på denne også da, med tur fra Bergen?? Hadde vært knall!

dex1974

Quote from: "Nixon"

Kan bli et problem for meg da det er dagen etter julebordet til BBB og jeg vurderer å dra over fjellet.
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Go Up