• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eirik Bakke

Started by havste, November 10, 2006, 14:02:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

havste

Dette innlegget er ment som en brannfakkel.

Er så utrolig drita lei av såkalte supportere og medier som dømmer denne fantastiske spilleren nord og ned. Har dere ikke lagt merke til hva Eirik Bakke tilfører Brann? Gjelder ikke samme børskarakter for Bakke som f.eks Bjarnason, som uansett hvor dårlig han spiller får 5 poeng?

Greit, mannen har hatt et par feilpasninger, so what? Du finner ikke én spiller i tippeligaen som matcher Bakke når det gjelder ro, trygghet med ball, posisjonering, tacklingstyrke og teknikk. Bakke er en komplett spiller som vil skinne i tippeligaen 2007. På sikt vil kjøpet av Bakke gjøre Brann til seriemester.

Slutt å syte!

Det er vi supportere som gjør spillerne bedre!

Henki

Enig i mye av det du sier her. Jeg tror Bakke, med en god vinteroppkjøring i kroppen, kommer til å bli meget god neste sesong.
Ballen skal fremover!

Corran

Jeg har også klokketro på Bakke. Og en skal huske at han har hatt føling med ankelskade han fikk på trening i alle de siste kampene han har spilt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Marek

Quote from: "havste"Dette innlegget er ment som en brannfakkel.

Er så utrolig drita lei av såkalte supportere og medier som dømmer denne fantastiske spilleren nord og ned. Har dere ikke lagt merke til hva Eirik Bakke tilfører Brann? Gjelder ikke samme børskarakter for Bakke som f.eks Bjarnason, som uansett hvor dårlig han spiller får 5 poeng?

Greit, mannen har hatt et par feilpasninger, so what? Du finner ikke én spiller i tippeligaen som matcher Bakke når det gjelder ro, trygghet med ball, posisjonering, tacklingstyrke og teknikk. Bakke er en komplett spiller som vil skinne i tippeligaen 2007. På sikt vil kjøpet av Bakke gjøre Brann til seriemester.

Slutt å syte!

Det er vi supportere som gjør spillerne bedre!


Her har vi det igjen, folk som har et kritisk syn på noe syter. Les igjennom ditt eget innlegg og så ser du hvem som syter.
Aner ikke hvilke kamper du har sett Bakke i år i, men de kan umulig ha vært de samme som oss andre. Bakke har langt LANGT under forventet nivå, men forhåpentligvis vil det bedre seg til neste år.

"Du finner ikke én spiller i tippeligaen som matcher Bakke når det gjelder ro, trygghet med ball, posisjonering, tacklingstyrke og teknikk"

Den er grei...

Fint at du tok ansvar og laget en ny Bakke tråd, er jo så få nye tråder på forumet nå for tiden.
ons Ivar skal hem...

Knasen

Joda, er jo stor sett ening i hva du sier. han var jo god i går, men han har ikke akurat overbevist meg ennå.

"Du finner ikke én spiller i tippeligaen som matcher Bakke når det gjelder ro, trygghet med ball, posisjonering, tacklingstyrke og teknikk"

Jo riktig det, men kanskje litt for mye ro, og trygghet? Når jeg var på Lyn kampen fikk jeg se en tulling i forsvar. Greit han klarte å komme seg ut av noen situvasjoner, MEN så skulle han begynne på mer dribling, og mistet ballen. Noe av det første jeg har lært i fotball, og som jeg alltid sier til andre. Aldri drible i forsvar!

Northside

Har tro på Bakke, men så langt skulle man tro det var Sanne som spilte.

Han har kanskje ro med ballen ja, men bare frem til han slår en feilpasning eller mister ballen. Skal han jobbe ballen tilbake ender det som oftest med kort.

Så langt har han vært veldig dårlig og langt fra et positivt syn, men det var jo også Miller når han kom til klubben. Et par kamper til og han vil bli en viktig brikke for oss neste år.

aasheim

Quote from: "Marek"
Quote from: "havste"Dette innlegget er ment som en brannfakkel.

Er så utrolig drita lei av såkalte supportere og medier som dømmer denne fantastiske spilleren nord og ned. Har dere ikke lagt merke til hva Eirik Bakke tilfører Brann? Gjelder ikke samme børskarakter for Bakke som f.eks Bjarnason, som uansett hvor dårlig han spiller får 5 poeng?

Greit, mannen har hatt et par feilpasninger, so what? Du finner ikke én spiller i tippeligaen som matcher Bakke når det gjelder ro, trygghet med ball, posisjonering, tacklingstyrke og teknikk. Bakke er en komplett spiller som vil skinne i tippeligaen 2007. På sikt vil kjøpet av Bakke gjøre Brann til seriemester.

Slutt å syte!

Det er vi supportere som gjør spillerne bedre!


Her har vi det igjen, folk som har et kritisk syn på noe syter. Les igjennom ditt eget innlegg og så ser du hvem som syter.
Aner ikke hvilke kamper du har sett Bakke i år i, men de kan umulig ha vært de samme som oss andre. Bakke har langt LANGT under forventet nivå, men forhåpentligvis vil det bedre seg til neste år.

"Du finner ikke én spiller i tippeligaen som matcher Bakke når det gjelder ro, trygghet med ball, posisjonering, tacklingstyrke og teknikk"

Den er grei...

Fint at du tok ansvar og laget en ny Bakke tråd, er jo så få nye tråder på forumet nå for tiden.


marek du kan ikkje forventa so jævli masse av bakke når han har vore små skadet heile sesongen. å han har ikkje eit skikkeli pre-season grunnlag som dei fleste andre pga han var skadet så slutt å klag på bakke..

Morriss

Jeg er veldig enig med trådstarter. Bakke vil bli veldig viktig for oss til neste år, og jeg tror nok at det er en del folk som må spise ordene sine etterhvert.

SKBMiller

bakke kommer.

sapara vil komme i skyggen

S. Smith

Jeg har også tro på Bakke og tror han kommer til å bli meget god neste sesong.  Det han trenger nå er en god oppkjøring, uten skader, så er han i toppslag når vi skriver April 2007!

tormi

Er helt enig med trådstarter.

Og Marek du sier det er trådstarter som sutrer fordi han klager over at de som er kritisk sutrer.

For å gjøre barnsligheten og forvirringen komplett.

Det er DU og dine som sutrer fordi dere sutrerer når vi andre som ønsker et mer positivt syn sutrer på at dere sutrer!

Jeg synes generelt sett den gjengse Brannsupporter er alt for rask å kritisere egne spillere.

Hadde selv trodd at Bakke skulle gi oss mer, men det er jo åpenbart at Bakke har mye å gi i Tippeligaen.

Uansett så forstår jeg ikke at folk her tror at spillerne eller laget for den saks skyld skulle bli bedre av å hetse dem.

Nå vil jeg dog legge et lite skille mellom det å diskutere på et nettsted å det å ytre misnøye ved innbytter i kamp. Eller buing slik A. Valenicia opplevde. Det siste synes jeg VIRKELIG er lavmål.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

enavgutta

Bakke har tiltider vært elendig. Men fyren ble jo proffspiller fra Sogndal av alle steder, så noe må det jo bo i ham.

Men forventer helt klar holdningsendring fra fyren, for den har vært boss så langt.

Kent

gje mannen litt tid.. til neste sesong er han bedre samspilt med laget og har fått roen i hovve igjen

eksilbergenser

Snakket en god stund med Bakke på Sola etter drittkampen i Stavanger. Han var selvfølgelig skuffet som alle andre, og lovet samtidig at de skulle ta skalpen på Rosenborg (de løftet holdt de). Han sa også at han så frem til en vinter med god grunntrening og oppkjøring for å komme for fullt neste sesong. Han sa han hadde MYE å gå på. Så da gjenstår det å se. Hyggelig fyr var det ihvertfall!
lt for Brann!

TrulsVikane

Etter min menging er Bakke en av TL`s beste spillere! Han har internasjonal erfaring å noe av den samme roen som man kunne finne hos Sigurdson..
kte lidenskap har et navn: BRANN

BRANN - FOR ALLTID

Jeg bare skriver meg på Bakke kommer til å bli verdifull for oss.

MEN, tidspunktte han ble hentet på var ikke perfekt. Når han kom var han uten kamptrening og gikk rett inn på laget og vi var midt i sesongen. Det var ikke tid for Bakke (eller BRANN) å la han spille seg i form!

Det perfekte kjøpet ville vært en som var i form, spilte fast og som ville hevet laget (om så hadde vært tilfelle for Bakke hadde han aldri kommet til BRANN, men det er en helt annen sak).
BRANN prøvd å kjøpe en spiller som var i form, og som ville vært perfekt - Odd Inge Olsen.

Men, jeg har klokketro på Bakke til neste år. Det blir storveis. Det blir vel seriegull igjen til neste år......
RANN - FOR ALLTID

Roald

Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"BRANN prøvd å kjøpe en spiller som var i form, og som ville vært perfekt - Odd Inge Olsen.

Odd Inge?
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Roald"
Quote from: "BRANN - FOR ALLTID"BRANN prøvd å kjøpe en spiller som var i form, og som ville vært perfekt - Odd Inge Olsen.

Odd Inge?
RANN - FOR ALLTID

Go Up