• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Artig med royal league

Started by Red Rabitt, November 10, 2006, 02:55:13 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

Tror det vil bli gøyere og gøyere med royal league og tror Brann Stadion etterhvert vil bli beryktet her og for å være blant de best besøkte:)

Føler faktisk for første gang at jeg begynner å få lyst på det gullet i RL.
Det er jo faktisk på tide å bryte FC Københavns seiers rekke,
hadde vært artig å tatt knekken på de i en finale på stadion.

En annen ting er at dette vil gi oss en kjempeflyt inn mot neste sessong visst det går bra!;)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Skyscraper

klovn...
trenger da for svarte ikke å åpne en ny tråd hvergang noe farer igjennom hodet ditt.... Bruk den tråden du skal...
å skal det skje... Nei, vent... Nå

blahblah

Siden trådstarter nevner finale, lurer litt. Hvor spilles den i år? Parken igjen?

Xminator

Quote from: "Skyscraper"klovn...
trenger da for svarte ikke å åpne en ny tråd hvergang noe farer igjennom hodet ditt.... Bruk den tråden du skal...

Klovn. Trådstarter må få lov til å være positiv. For i går var RL gøy ;)

paf

Quote from: "blahblah"Siden trådstarter nevner finale, lurer litt. Hvor spilles den i år? Parken igjen?

Finalen spilles på hjemmebanen til det av lagene i finalen som har best tilskuersnitt i gruppespillet - i hvert fall har det vært sånn tidligere år.

Snublefot

Quote from: "Xminator"

Klovn. Trådstarter må få lov til å være positiv. For i går var RL gøy ;)

er helt enig i det..

men husker jeg ikke feil er dette en av maaaange tråder mr. red rabitt har startet... og DET er vell litt unødvendig..

synes det blir startet tråder i hytt og pine her inne for tiden..

når det gjelder finale så hadde jo det vært knall..

Xminator

Quote from: "paf"
Quote from: "blahblah"Siden trådstarter nevner finale, lurer litt. Hvor spilles den i år? Parken igjen?

Finalen spilles på hjemmebanen til det av lagene i finalen som har best tilskuersnitt i gruppespillet - i hvert fall har det vært sånn tidligere år.

Det er i så fall grunn god nok til å gi bort 10000 billetter til diverse idrettslag.

Red Rabitt

Kjenner det pumper hardt i den store klovne nesen min!:)
Det er jo soleklart det at vi ikke skal bruke dette stedet til å åpne nye tråder; det vil jo være for dumt; altså å lage nye tråder!
Nei , det er mye bedre at alle her inne lar være å skrive en dritt om brann eller noenting som omhandler brann for da tror jeg vi holder oss innenfor grensene.
For det er vel det som er meningen med denne siden?, altså å ikke skrive ting som omhandler brann?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Tifo-gruppen

Som flere allerede har nevnt finnes det tråder der dette kan diskuteres. Tråden har goså allerede sklidd helt ut og RL er knapt nevnt.
Derfor stenges tråden.
Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up