• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Flytt Royal League innendørs

Started by Brannmus, November 08, 2006, 20:45:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

arntf

Nå må jeg ihvertfall avgårde på Lerkendal, for dette må jeg bare se...
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Nixon

Quote from: "arntf"Nå må jeg ihvertfall avgårde på Lerkendal, for dette må jeg bare se...

Pleier du ikke å gå til vanlig?;)
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

Noen som har vært på stadion i det siste? Helt sigemyr eller? ser grønn og fin ut på webcam.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

arntf

Quote from: "Nixon"
Quote from: "arntf"Nå må jeg ihvertfall avgårde på Lerkendal, for dette må jeg bare se...

Pleier du ikke å gå til vanlig?;)

Til vanlig, ja. Til Royal League? Veeel... da hender det jeg feiger ut. Ser det på TV med guttungen på fanget istedet.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

jako

Quote from: "krøvel vellevold"Fantastisk! Heller grus, minusgrader, snø, storm og glisne tribuner enn kunstgress, fin temperatur, tørt "vær", vindstille og smekkfulle tribuner??? Hahaha! Helt ubetalelig!

Lurer på hva "Fotball SKAL spilles utendørs"-Jako sier til dette!

Dette saken er jo mest morsom, tenk hvor pinlig det er for "Norges flaggskip" som de kaller seg å ikke engang klare å stille en skikkelig bane til disposisjon til en turnering de selv karakteriserer som viktig.

Men det er jo et helt klart skudd for baugen til RL. Og det er jo litt trist, for turneringen har intet eksistens grunnlag hvis turneringen blir flyttet innendørs. Ikke er det skikkelige tribuner ei heller får du den rammen som skal til for å gjøre denne turneringen til noe mer enn kun treningskamper. For det bør være i alles interesse at turneringen får etablert seg og blir den prestisje turneringen det er ment å være.

Men det er jo klart at hvis Rosenborg og andre klubbers holdninger er så dårlig som ting skal tyde på er RL snart historie. Det er noe alle taper på.

Så får heller relativt enkle sjeler glede seg over fiaskoen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

vebo

Mulig jeg tar feil, men får man ikke en svær bot fra RL om man ikke spiller på sin faste hjemmebane? Var det ikke derfor Vålerenga ikke ville spille RL på Bislet før NFF bestemte seg for å betale bota. Hørte boten kom på 150 000 for alle kampene..
Tiocfaidh ár lá

BrannSupporter

De truet med bøter for de som ikke bruke sin oppsatte hjemmebane ja. Men VIF har har nå satt opp Bislet som sin hjemmebane i RL, så de vil ikke få noe bøter.

Go Up