• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sæternes M� bli? Litt om Brann

Started by branngutt, November 08, 2006, 20:05:35 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

branngutt

ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert ĂĄr.

Marek

Fikk litt dejavu nĂĄ jeg...

Tilrettelegger?
Forbilde? Hva vet du om dette? Er ikke Sæternes den litt innesluttede særingen som passer sine egne saker?
ons Ivar skal hem...

Xminator

Dette kan vi godt ta i den andre trĂĄden.

branngutt

Quote from: "Marek"Fikk litt dejavu nĂĄ jeg...

Tilrettelegger?
Forbilde? Hva vet du om dette? Er ikke Sæternes den litt innesluttede særingen som passer sine egne saker?




Se her: http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article708155.ece

Det vet jeg om saken.
Jeg ble godt kjent med han, og han var en meget voksen person som overhodet ikke tenkte bare pĂĄ seg selv
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert ĂĄr.

Marek

Quote from: "branngutt"
Quote from: "Marek"Fikk litt dejavu nĂĄ jeg...

Tilrettelegger?
Forbilde? Hva vet du om dette? Er ikke Sæternes den litt innesluttede særingen som passer sine egne saker?




Se her: http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article708155.ece

Det vet jeg om saken.
Jeg ble godt kjent med han, og han var en meget voksen person som overhodet ikke tenkte bare pĂĄ seg selv


HEY! Det er jo deg det!
ons Ivar skal hem...

branngutt

Quote from: "Marek"
Quote from: "branngutt"
Quote from: "Marek"Fikk litt dejavu nĂĄ jeg...

Tilrettelegger?
Forbilde? Hva vet du om dette? Er ikke Sæternes den litt innesluttede særingen som passer sine egne saker?




Se her: http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article708155.ece

Det vet jeg om saken.
Jeg ble godt kjent med han, og han var en meget voksen person som overhodet ikke tenkte bare pĂĄ seg selv


HEY! Det er jo deg det!


He he, det stemmer;)
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert ĂĄr.

Marek

Quote from: "branngutt"He he, det stemmer;)


SĂĄ ikke den komme.
Kanskje nĂĄ du kan svare for deg og forklare dette resultatet?
AH! ENDELIG er en av trenerne tilgjengelig her pĂĄ forumet!
ons Ivar skal hem...

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Marek

Quote from: "Corran"


Jada, og med rette!
ons Ivar skal hem...

branngutt

Quote from: "Marek"
Quote from: "branngutt"He he, det stemmer;)


SĂĄ ikke den komme.
Kanskje nĂĄ du kan svare for deg og forklare dette resultatet?
AH! ENDELIG er en av trenerne tilgjengelig her pĂĄ forumet!


En av trenerne er litt drøyt.

Stilte med rent B-lag. Ikke glem det. Total feilvurdering av Monsen. Se på lagoppstillingen, og tenk over hvor samspilte de er.¨

Heldige var vi at Memelli hadde flaks den dagen.
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert ĂĄr.

branngutt

Quote from: "Corran"


Ikke noe ĂĄ henge noen for. Det var kun dĂĄrlig av Mons og Steffensen. Feilvurderte, og undervurderte kraftig.

Pinlig, men sant.
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert ĂĄr.

Marek

Quote from: "branngutt"En av trenerne er litt drøyt.

Stilte med rent B-lag. Ikke glem det. Total feilvurdering av Monsen. Se på lagoppstillingen, og tenk over hvor samspilte de er.¨

Heldige var vi at Memelli hadde flaks den dagen.


Jeg satt ĂĄ sĂĄ skandalen pĂĄ tribunen.
Flaks hadde vi vel ikke, Memelli var veldig god og pĂĄ hugget i den kampen.
SĂĄ, du  som har førstehĂĄndskjennskap til dette nĂĄ, du slakter Mjelde og Steffensen?
ons Ivar skal hem...

branngutt

Quote from: "Marek"
Quote from: "branngutt"En av trenerne er litt drøyt.

Stilte med rent B-lag. Ikke glem det. Total feilvurdering av Monsen. Se på lagoppstillingen, og tenk over hvor samspilte de er.¨

Heldige var vi at Memelli hadde flaks den dagen.


Jeg satt ĂĄ sĂĄ skandalen pĂĄ tribunen.
Flaks hadde vi vel ikke, Memelli var veldig god og pĂĄ hugget i den kampen.
SĂĄ, du  som har førstehĂĄndskjennskap til dette nĂĄ, du slakter Mjelde og Steffensen?
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert ĂĄr.

Candyman

Artig at du fikk deg en uke på benken. Aldri har vel en som har vært oppført som assistent på dommerkortet vært her inne og diskutert før.

Men uansett. Du har rett, og det kunne vi og Marek fortalt uten å sitte på benken. Det var en skandale måten Brann undervurderte motstanderen på. Det er tross alt en gjeng EN divisjon under i Sverige. Ca. som Løv-Ham her. Noen her inne som tror Brann sitt tilnærmede B-lag ville vunnet klart mot løvene? Nei, tenkte ikke det...

Det er en så klassisk tabbe å undervurdere lag fra lavere divisjoner, at det faen ikke skulle være mulig. Se på Manu i går? Røk for Southend...latterlig. De bør være like flaue som Mons etter den kampen.

Migen var eneste lyspunktet i den kampen fra mitt stĂĄsted oppe pĂĄ Hansa!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

branngutt

Quote from: "Candyman"Artig at du fikk deg en uke på benken. Aldri har vel en som har vært oppført som assistent på dommerkortet vært her inne og diskutert før.

Men uansett. Du har rett, og det kunne vi og Marek fortalt uten å sitte på benken. Det var en skandale måten Brann undervurderte motstanderen på. Det er tross alt en gjeng EN divisjon under i Sverige. Ca. som Løv-Ham her. Noen her inne som tror Brann sitt tilnærmede B-lag ville vunnet klart mot løvene? Nei, tenkte ikke det...

Det er en så klassisk tabbe å undervurdere lag fra lavere divisjoner, at det faen ikke skulle være mulig. Se på Manu i går? Røk for Southend...latterlig. De bør være like flaue som Mons etter den kampen.

Migen var eneste lyspunktet i den kampen fra mitt stĂĄsted oppe pĂĄ Hansa!
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert ĂĄr.

Marek

Quote from: "branngutt"


Hehe vi fatter jo at du bare var med på kjøtt og flesk.
Det du derimot BURDE ha gjort det var å hudflette og filleriste Mjelde og Steffensen etter denne kampen! Hadde vært vel fortjent. Enda bedre hadde det jo vært om du hadde gjort det før kampen.
ons Ivar skal hem...

branngutt

Quote from: "Marek"
Quote from: "branngutt"


Hehe vi fatter jo at du bare var med på kjøtt og flesk.
Det du derimot BURDE ha gjort det var å hudflette og filleriste Mjelde og Steffensen etter denne kampen! Hadde vært vel fortjent. Enda bedre hadde det jo vært om du hadde gjort det før kampen.




Det er slikt man tenker pĂĄ i etterkant.

Jeg var i ekstase over ĂĄ fĂĄ sitte pĂĄ benken, og en kopi av dommerkortet. De var utrolig snille mot meg hele tiden. Var ikke snakk om slavearbeid, nei. Satt i garderoben hele dagen, og snakket med spillere. Var pĂĄ treningsfeltet, osv.
Eneste jeg gjorde var ĂĄ henge opp draktene etter kampen.
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert ĂĄr.

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Corran

Strengt tatt var vel ikke Bremen vår første tur bortetur men fy faen for en gøy tur
Bremen sin bane var forresten en av de styggeste eg har vært på
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

branngutt

Quote from: "dex1974"


Ja, jeg elsker de guttene der! Koselige karer.

Var ikke i Brann da Eirik Bakke, Gashi og Bjørnsson var der, men Thorstein snakket jeg med:)

Det er hyggelig å se at de ikke tar seg selv så høytidelig. Hadde det vært Vidar Riseth du hilste på, under en annen setting selvfølgelig (skulle tatt seg ut om han var på Viking-Brann), så hadde du nok bare fått en slapp "hei" tilbake.
ruls Tandberg, stolt Branntilhenger hele livet.

"Made in Bergen". Proud of it. Brann Bataljonen, hvert ĂĄr.

enavgutta

Sæternes har vært mildt sagt elendig sommeren og denne høsten .. Men jeg er sterk i troen på at kommer knusende tilbake neste sesong. :)

monzilla

Vi alle vet det bor fotball i Sengt Bæternes. Vi har sett hvor dødelig effektiv han kan være. Spørsmålet er egentlig på hvorfor han ikke har laget så mye mål som vi hadde håpet? På sitt beste er han blant de beste i Norge.
Forøvrig virker han som en slags stille lederskikkelse. En fin rollemodell for de yngste.

rødesk

Enig med trĂĄdstarter. La Bengt bli. En viktig mann for oss..
oen mĂĄ gĂĄ...!

LandĂĄsKongen

bengt kan godt bli i troppen. Men dette klippekortet hans bør inndras. Hvis han ikke skjerper seg noe enormt mener jeg han ikke har noe i første 11`eren å gjøre. Denne sesongen har han vært elendig.

Go Up