• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kjære Brann

Started by Kararay, November 05, 2006, 20:50:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

skip

Mer presis er det ikke mulig å være

Falkman

velformulert, og klokt skrevet.. men så ubarmhjertig kan tilværelsen som fotball-supporter fortone seg.. mer e det ikkje å  si om den saken.

MrNossy

Vel skrevet, vel formulert.

Slik er livet som supporter.

Dessverre har jeg allerede tatt avgjørelsen om IKKE å fornye partoukortet mitt. Den ble tatt etter Rosenborg-kampen, men mye av grunnen er også Brann sin pengepolitikk. Etter mange år på C feltet blir vi nå jaget avgårde til dobbel- DOBBEL pris for seter på samme nive, dvs høyre, sentralt på banen og utsikt.

Jeg vil fortsatt gå på stadion og se kamper, jeg vil fortsatt fosvare Branns mange elendige forestillinger og jeg vil for alltid være Brann supporter. Men jeg kan ikke lenger forsvare at mor og far bruker 13 søndager, flerfoldige tusen og ikke minst dyrebar tid på et lag som ikke ser ut til å bry seg om supporterene i det heletatt.
Spillerene har dessverre ingen ære eller følelser for drakten, det sårer meg mer en skotter som vil vekk. Det gjør også valget enklere.
Jeg har fått nok. Hjemme kan jeg slå av tv`en, gå inn på soverommet til mine barn og se at livet er mye mer en Brann, uten de ville denne sesongen (og mange kommende) blitt for vonde å holde ut. :(

TrulsVikane

kte lidenskap har et navn: BRANN

Texas

denne tråden burde sendes til stadion.

MrNossy

Quote from: "Texas"denne tråden burde sendes til stadion.

Den sendes nå til Bjørn Dahl.

Nixon

Quote from: "Kararay"Hei våre kjære "helter".

Nå har vi reist land og strand med dere i mange år.

Kjære ditt.
Kjære datt.
Må være fint å sitte hjemme og skrive slike bevingede ord.
Ikke mye land og strand i kveld...
Rød makt på Hansa!

MrNossy

Quote from: "Nixon"

Kjære ditt.
Kjære datt.

Hørt om internett. Til din informasjon har jeg skrevet innlegg her mens jeg har vært både i Spania og Italia.
For ikke å snakke om på hotell eller bortekamper.

Må faktisk ta meg selv i nakken for ikke å skjelle deg ut for et slikt tåpelig innlegg.
Det finnes faktisk noen av oss som besitter både laptop (sånne skikklige små datamaskiner vet du) og trådløs internettoppkoblen (sånne rare radiobølger som du ikke kan se)

Kararay

Quote from: "Nixon"

Kjære ditt.
Kjære datt.

Vel, grunnen til at nettopp eg var hjemme igår er pga en operert akilles-sene.. vet ikkje om det teller som "gyldig fravær" i dine øyner...

forresten, ser ut som du var hjemme og
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Go Up