• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg-Brann (Royal League)

Started by Kruxleiven, November 05, 2006, 20:24:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Nå har vi fått etablert at keeperen går ned.
Så jeg foreslår å løfte ballen neste gang...
Rød makt på Hansa!


Corran

no ropte mjelde på migen
Hvem går ut da? Huseklepp eller Helstad
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Corran

Så du skal ha Migen på midten?

hmmm Gashi lengre bak da

Var det forresten noen som hørte en av  trenrene til rbk etter pausen si at de måtte sentre bedre og finne hvite spillere? Skal ikke Tetty være med han då?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Quote from: "Mr_Soma""MIGEN.. Come'AN"


Migen vil heller være publikumshelt på benken...;)
Rød makt på Hansa!

Mr_Soma

Mjelde på godt osterøy-engelsk.

Corran

Helvete det skulle vært minst 5-6 no
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Roald

Nå er komentatorbua blitt til rorbua :lol:
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Corran

Liker ikke dette synes det er litt mer passivt nå og vi kjenner rbk på slutten av kamper mot Brann
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

chris_henrik

Litt av en gjeng utpå der. Ystaas, Migen, Monkam, Kuseknepp.

Skulle tro det var UEFA-Cup
<BRANN> ..... DKFM

paf

Quote from: "chris_henrik"Litt av en gjeng utpå der. Ystaas, Migen, Monkam, Kuseknepp.

Skulle tro det var UEFA-Cup

Er vel ikke vårt mest toppede lag gjennom tidene...

Corran

Monkam er eg litt posetivt overasket over
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Toff

Er nå ikke noe som helst avgjort enda dette så jeg skjønner ikke helt at dere tør å snakke om å vinne kan fort smelle her om vi er aldri så mange fler på banen.
off

Christoball

fy faen for noen patetiske kommentatorer...
blir så provosert, ødlegger jo  kampen helt

Corran

for det første vi har IKKE vunnet enda Det e lenge igjen Husk litt om Branns historie på slutten av kamper
For det andre Grunnlaget for resultatet som er nå er det start elveren + monkam som skal ha æren for
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Toff

off

ChrisBGG

Quote from: "Mr_Soma"Ystaas ja...
 R A N N

Corran

Kongedommer Endelig en som tar de som løper for tidlig og takk for det
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Christoball

skulle vært så mye mye mer...

Nixon

Vinner vi serien neste år nå?:)
Rød makt på Hansa!

Toff

Er ikke langt fra himmel til helvete her skjønner jeg :)
off

Vestkanten

Heia Brann!

Corran

I dag skulle de nå vært oppe i minst 7 mål
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Rød makt på Hansa!

Christoball

så stopper de og sender tufte?

Corran

HELVETES DRITT KANAL

e det mulig
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Vestkanten

Artig å høre 10-15 Brannsupportere lage mer lyd enn hele Lerkendal gjennom HELE kampen, men det er vel ingen bombe. Lerkendal er vel det stadionanlegget med dårligst stemning i Norge!
Heia Brann!

Dr. Nansen

vraka til fordel for ein gjeng nerder.. skandale!

Toff

dette er rett og slett en stor skandale. Går det ann å stoppe kampen for å sende tufte`??????? Går rett og slett ikke ann...OG de skal skape blest om RL
off

Kararay

Skammelig at de lar seg kjøpe på denne måten (reklame)... tenk om vi blir snytt for en brannscoring da...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Pruzik


YadaYada

TVN hadde ikke planlagt mer enn 2 minutt overtid? Amatører.
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

hocey

Imponerende av TV Norge: gratulerer med en kanon gjennomført tv produksjon.
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Pruzik


AussieBrann

Woo fucking hoo!! Dette smaker godt! :) Har vært imponert med reservene og.

Heia Brann! Royal League, serien, og cupen i 07!!

Corran

Faen og Kunne no utsatt tufte og reklamen i 2 minutter Og har de ikke vært klar over at legges til tid i fotball når det e kamp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Marek

HAHAHA helt genial tv produksjon dette!

Topper heile driten!
ons Ivar skal hem...

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brann_ruler86

Gå ta banen!

paf

Tror vi uten videre skal gratulere Per Ove med dette resultatet. Godt å se at Mjelde ikke klarte å ødelegge det hele med de kanonspillerne vi stilte med. Godt jobbet, Per Ove.

duttleif

fy faen te tragisk av tvnorge. eit minutt att av tillegstide og so "desverre, rosenborg blir bytta ut av andre nerder." jo takk.

God kamp av brann alt i alt syns eg.
huseklepp va god! banens beste ette min meining

Jonasbrann1

Bra spillt i dag. Helstad burde satt et par i dag, men han spillte bra.

Utrolige dårlige kommentarer som ler vekk 51 % av kampen, og at man runder av kampen 1 min før slutt for å sende reklame er jo skandale!
Blod e tjukkare enn vann

anders_flanderz

rite Drite Drite Drite på Oslo By

Chrisstah

noen som hørte det morsome ropet verdens verste keeper etter frisparket hehe
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te


Go Up