• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

INGEN bilett t bortefeltet for Brannsuportere fra Stavanger?

Started by Bertablond, November 03, 2006, 21:25:16 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Ricky

Problemet her er naturligvis at Viking Stadion ikke er stor nok til å romme alle som vil se kampen. Du må nesten klage til dem over at det ikke er flere ledige billetter.

Radney

Bare til å melde seg inn i Bataljonen då. Koster 200kr i året og om du bare ser denne ene kampen hver sesong så støtter du hvertfall bataljonen med noen kroner.
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Bertablond

ja eg får nok melde meg inn t neste år tenke eg då :)
ertablond

Pondan



jinxter

Quote from: "Bertablond"ja eg får nok melde meg inn t neste år tenke eg då :)


Brann og Viking møtes vel ikke neste år, selv om du selvfølgelig er velkommen i Bataljonen likevel :)

FrøkenOpdal<3

Du burde bli medlem.. Jeg bor i Oslo, og er fortsatt medlem.. har egentlig aldri fått no ut av det medlemskapet..Men støtter ihvertfall laget i mitt hjerte.. BRANN<3<3

Bobbo

Det er rart at den eneste grunnen til å være medlem er for å få billetter til en bortekamp. Det er ikke rart bataljonen sliter med lave medlemstall når den vanlige mann i gaten ikke har noe som helst igjen av å være medlem. Bataljoen skulle lagt et godt medlemsblad som kom ut en 5-6 ganger i året, da tror jeg at bataljonen hadde fått flere medlemmer.

Red Rabitt

Vet, det virker som om det er for mye latskap bak de som styrer, er jo ikke på hugget på en drit, verken for å få opp medlemstallene, eller med å lage nye sanger.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Scally

Quote from: "Bobbo"Det er rart at den eneste grunnen til å være medlem er for å få billetter til en bortekamp. Det er ikke rart bataljonen sliter med lave medlemstall når den vanlige mann i gaten ikke har noe som helst igjen av å være medlem. Bataljoen skulle lagt et godt medlemsblad som kom ut en 5-6 ganger i året, da tror jeg at bataljonen hadde fått flere medlemmer.


Og hva har samtlige andre supporterklubber som ikke Bataljonen har? Er ikke det vanlig med fordeler ift billetter om man er medlem i en supportergruppe?
Om du ikke har fått det med deg så stinker dugnadsånden i Bergen når det gjelder feks medlemsbladet. Bataljonen har slitt med dette i to år nå, folk klager og klager men gidd noen å ta tak? Nei.. Forventer du at ting blir gjort av seg selv? Spør Christian du hvor mye jobb det egentlig ligger bak det å lage et blad og i samme slengen kan du vel spørre han om det trengs noe hjelp..

Scally

Quote from: "Red Rabitt"Vet, det virker som om det er for mye latskap bak de som styrer, er jo ikke på hugget på en drit, verken for å få opp medlemstallene, eller med å lage nye sanger.


Ja det er jo en skandale at Bataljonen kommer til å få en meget god økning i medlemstallet i år og enda en større skandale at Bataljonen iverksetter tiltak for å lage en sanggruppe og sangfelt på det nye tribunefeltet..

Nei fysj og fysj..........

Bertablond

Ja eg hart hørt rykter om någe me brann bataljonen sør og... E d blitt noe av d? Blir d noe av d, har eg lyst å bli med! D kan ver någe for oss så bor i stavanger og omegn.. Tror nok d e egentlig e mange brann suportere her nere... Me vil og ver me på någe!!
ertablond

YadaYada

Quote from: "Bertablond"Har d virkelig vært klin umulig for oss Brann suportere fra Stavanger å få tak i bilett til borte feltet t kampen på søndag? Eg har hatt øynene åpne så og sei heila tiå for å prøva å få bilett t borte feltet på kampen.. Eg drite vel i Viking, så eg vil jo stå me bataljonen! Men neida.. en må ver medlem for å får biletter der..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Stoffi

Quote from: "Red Rabitt"Vet, det virker som om det er for mye latskap bak de som styrer, er jo ikke på hugget på en drit, verken for å få opp medlemstallene, eller med å lage nye sanger.


Du har virkelig ingen anelse om hva du snakker om.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

C@Bøe_79

Quote from: "Bobbo"Det er rart at den eneste grunnen til å være medlem er for å få billetter til en bortekamp. Det er ikke rart bataljonen sliter med lave medlemstall når den vanlige mann i gaten ikke har noe som helst igjen av å være medlem. Bataljoen skulle lagt et godt medlemsblad som kom ut en 5-6 ganger i året, da tror jeg at bataljonen hadde fått flere medlemmer.


5-6 ganger i året, så hadde bladet lignet et menighetsblad.
Med så mye hjelp det er å få så kan man ikke øke utgivelsene, i så fall hadde det blitt en heltids-stilling.
Men er med på at det kunne hjelpe.
Og husk at du får partourkort til 1300kr neste sesong om du er BBB-medlem..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Go Up