• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Robbie Winters ønsker ikke spille mer for Brann

Started by KNUDSEN, October 31, 2006, 10:53:10 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Wilson

I dagens avis har Miller gått ut i ulike medier og sutret enda mer.Nå får det faen med være nok tull snart fra de to. Blir så utrolig lei den barnehagementaliteten de har hatt i den siste tiden.
All sutringen og griningen skal det være godt å bli kvitt. Hiv de på første fly til Skottland og kjøp de en 6-pack, så har de alt de ønsker seg..

EvenSteven

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article789242.ece


Her sier Miller rett ut at Mjelde er grunnen til at han vil bort......

Men Miller har jo sagt flere ganger i høst at han vil til et annet land for Ã¥ tjene de  store pengene, da karrieren hans gÃ¥r mot slutten..

ostraume

Ikke la sutre-Miller trekke Robbie ned i skiten. Ja, Winters har hatt sine episoder han og, men for meg står han fortsatt som en hardtarbeidende, bevegelig spiss som har gitt mange gode opplevelser. Miller derimot begynner virkelig å slite med ettermælet sitt.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

jako

Quote from: "Falkman"
Quote from: "jako"
Quote from: "steinbygger"


Hovedgrunnen heter Mjelde


.. og hovedgrunnen for  at vi ledet serien før vm-pausen het??


Miller og Winters
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

BL

Quote from: "EvenSteven"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article789242.ece


Her sier Miller rett ut at Mjelde er grunnen til at han vil bort......

Men Miller har jo sagt flere ganger i høst at han vil til et annet land for Ã¥ tjene de  store pengene, da karrieren hans gÃ¥r mot slutten..


Drittunge!!

Hadde det ikke vært for POL og Mjelde hadde Miller sittet på pub i Skottland de siste årene, istedet for å spille fotball.
Hansa-
Felt Z

jako

Quote from: "steinbygger"Kan Miller elskerene og Mjelde haterene her inne si meg hvor Miller skulle spilt. Skulle Martin vært ute eller Bengt?

Skal Miller spille sentralt så må han ha en grovarbeider ved siden av seg, Miller er for stasjonær til å spille sammen med Martin. Jeg er enig i at Bengt har fått alt for mange sjanser i år, men jeg mener at slik Brann har spillt i år må de ha en hodesterk spiller på laget og da faller Miller gjennom som erstatter for Bengt, jeg mener at Migen skulle spillt mer istedenfor Bengt.

Jeg kan ikke se hvordan Mjelde skulle brukt Miller i en annen rolle enn benken hvis ikke han var interessert i å spille ving, han har vel hatt en av de mest frie rollene på vingen i moderne fotballshistorie.


Han burde spilt hengende hvis han ikke hadde spilt kant. Men da måtte Brann lagt om formasjonen. I 4-4-2 måtte det blitt enten spiss eller kant. Da ville jeg selvsagt valgt kant med tanke på at alternativet heter Knudsen. Men han er klart bedre sentralt i banen, men i så fall uten defensive forpliktelser. Sæternes har vært en gedigen skuffelse i år. Det blir for dumt at en spiss spiller fordi han er god på defensiv dødball. Det sier litt om Mjelde sin feighet. At han ble brukt fremfor Winters på kanten mot Ham-Kam underbygger påstanden min om at han har hatt klippekort på laget.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "BL"
Quote from: "EvenSteven"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article789242.ece


Her sier Miller rett ut at Mjelde er grunnen til at han vil bort......

Men Miller har jo sagt flere ganger i høst at han vil til et annet land for Ã¥ tjene de  store pengene, da karrieren hans gÃ¥r mot slutten..


Drittunge!!

Hadde det ikke vært for POL og Mjelde hadde Miller sittet på pub i Skottland de siste årene, istedet for å spille fotball.


Han sier jo ikke at han har noe mot personen Mjelde og Ludvigsen nevner han ikke. Folk må få lov til å ha sine meninger. At Mjelde sin lederstil vekker debatt burde ikke være noen nyhet.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

BL

Quote from: "jako"
Quote from: "BL"
Quote from: "EvenSteven"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article789242.ece


Her sier Miller rett ut at Mjelde er grunnen til at han vil bort......

Men Miller har jo sagt flere ganger i høst at han vil til et annet land for Ã¥ tjene de  store pengene, da karrieren hans gÃ¥r mot slutten..


Drittunge!!

Hadde det ikke vært for POL og Mjelde hadde Miller sittet på pub i Skottland de siste årene, istedet for å spille fotball.


Han sier jo ikke at han har noe mot personen Mjelde og Ludvigsen nevner han ikke. Folk må få lov til å ha sine meninger. At Mjelde sin lederstil vekker debatt burde ikke være noen nyhet.


NÃ¥r var det debatt rundt Mjelde sin LEDERSTIL? Taktiske valg ja, men ikke lederstil.

Klart Miller har sine meninger men her er det snakk om å være voksen nok til å holde det for seg sjøl. Hvem tjener på at han går ut i media med dette pisset?
Hansa-
Felt Z

jako

Quote from: "BL"
Quote from: "jako"
Quote from: "BL"
Quote from: "EvenSteven"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article789242.ece


Her sier Miller rett ut at Mjelde er grunnen til at han vil bort......

Men Miller har jo sagt flere ganger i høst at han vil til et annet land for Ã¥ tjene de  store pengene, da karrieren hans gÃ¥r mot slutten..


Drittunge!!

Hadde det ikke vært for POL og Mjelde hadde Miller sittet på pub i Skottland de siste årene, istedet for å spille fotball.


Han sier jo ikke at han har noe mot personen Mjelde og Ludvigsen nevner han ikke. Folk må få lov til å ha sine meninger. At Mjelde sin lederstil vekker debatt burde ikke være noen nyhet.


NÃ¥r var det debatt rundt Mjelde sin LEDERSTIL? Taktiske valg ja, men ikke lederstil.

Klart Miller har sine meninger men her er det snakk om å være voksen nok til å holde det for seg sjøl. Hvem tjener på at han går ut i media med dette pisset?


Det har vært diskutert lenge både av oss supportere og i media. Det var jo ikke lenge siden Mjelde gikk ut i media og proklamerte at det var han som var sjefen, fordi det virket som at Andresen som bestemte alt. Husker jo også at folk reagerte på at Scharner kritiserte Mjelde fullt åpenlyst.

Og hvorfor skal ikke folk få ha sine meninger? Vi lever jo i et demokrati. Du kan umulig vokst opp i Bergen hvis du ikke er vant til at folk sier hva de mener.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

blahblah

Quote from: "EvenSteven"http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article789242.ece


Her sier Miller rett ut at Mjelde er grunnen til at han vil bort......

Men Miller har jo sagt flere ganger i høst at han vil til et annet land for Ã¥ tjene de  store pengene, da karrieren hans gÃ¥r mot slutten..

Er enig i mye av det han sier der. mjelde favoritiserer mange spillere. eksempler er andresen og sæternes. tror du mjelde noen gang tar ut andresen pga han spiller dårlig? neppe.

The Boss


bulldog

er det virkelig mulig å forsvare miller fremdeles og påstå at det er bt ba ibergen somhar sitert gjøken feil? den mannen skylder brann alt! uten oss hadde han vært kanonalkis for lenge siden.
noen som husker at han skrøt av å ha vært på fem, 5!, uker fylla da han kom til bergen?
jeg er så inderlig lei av syting og klaging nå at det blir en lettelse å bli kvitt dritten.
p.s. ser at ibergen siterer "spillere som ikke vil stå frem" med krittikk av MIM sin lederstil. ibergen og rævevåg kan dra sammen med miller til quatar.
klovner!
bulldog

runarnormann

Er det mulig aa diskutere Miller i en egen traad?  Greit nok at begge er skotter, men dette er en mulighet for folk aa hylle/kjefte paa RW og det blir liksom litt uoversiktelig hvis det er flusst med innlegg om hva en av hans landsmenn har sagt i pressen.
egenden Alf Dahl

chris_henrik

Min mening er at Winters presterte sitt beste under 2004 sesongen, da han var i kontraktsforhandlinger med Brann. Siden den gang har det gått jevnt og trutt nedover hva prestasjonene angår.

Ett av kravene for å forlenge i 2004 var tydeligvis at Brann skulle kjøpe en venn til ham. Miller har tidvis vært genial, men dessverre alt for ofte prestert langt under sitt potensiale.

Flere har tidligere nevnt den destruktive inflytelsen skottene har hatt på miljøet i klubben. Jeg tar Mjelde fremfor Winters og Miller, selv om det bare ble sølv i år.

Er forøvrig møkk lei spillere som syter seg ut av kontrakter vi har betalt dyrt for.
<BRANN> ..... DKFM

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"[ . Men på en annen side så har han gjort fantastisk mye bra for klubben vår, tror han blant annet dro en finte på en rbk spiller i fjor. Og i alle dager, hvorfor holder du det mot han at han sutrer mot motstanderfans eller mot motspillere?
!


Fordi sutringen mot motspillere og dommere gir ham kort, og sutringen mot motstanderfans viser at han er lett å psyke ut. Helt utrolig at en spiller som har spilt Old Firm kan la seg psyke ut av noen jævla samer oppi Tromsø! Fantastisk!

Vittig at når du skal trekke frem noe bra, så kommer du med noe han gjorde for halvannet år siden. Ja, han har gjort mye bra, men i høst har han vært høyst variabel. Og sutrete.


Det du sier er sutring mot DOMMERE, det sa jeg ikke noe på, det jeg sa noe på var MOTSPILLERE. Det synes jeg ikke gjør noe.
Det jeg trakk frem var bare en av mange ting han har gjort bra i Brann, han har vært god i år også, selv om formen ikke akkurat har vært på topp på slutten. Noe som er synd, men jeg tror ikke han vil spille dårlig:-)
Jaja, jeg sitter i alle fall igjen med mange gode minner fra Miller, han har jo vært morroklumpen, spesielt etter Kvisvik.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up