• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

PFO på høgre vingen?

Started by thfc, October 30, 2006, 21:55:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

thfc

Kunne dette vært eit alternativ?

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article787642.ece

Er ikkje heilt fremmed for denne tanken her.....
 - my place on earth

tintin

helst ikkje... trenger ikkje flere vingler... kjøp heller essediri

Ricky

Tja.. kan ikke akkurat si jeg er oppdatert på hvor bra han eventuelt har blitt i sitt defensive arbeid. Om han jobber som PVM, så hadde det hørtes bra ut.

bulldog

har sett ham i noen kamper iår og han er ikke akkurat trygg defensivt. ikke er han spesiellt god til å holde kanten heller. han løper mye mer enn da han var hos oss sist. men jeg er tvilende til om personligheten hans har endret seg like mye.
bulldog

jako

Hent ham med en gang. En perfekt erstatter for Miller. En god fot og dyktig en mot en.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Vi får se, tror han brente for mange broer sist han var her. Og det er de samme folkene som styrer i Brann enda. Han var god siste sesongen for oss. Landslaget? Neppe en spillertype Hareide vurderer.

Kunne tenkt meg å se Bernier på høyre. Men som Essediri går han vel på ikke-EU-kvoten og der er det allerede overbooket hos Brann i 2007.

Superjack

Enda en overgangstråd??

Steng denne?
i taper ALDRI!

fettnok

ette går aaaaaldri bra!

Lynn

Neitakk.

Og det er jo ingen grunn til at han ikke skulle kunne få spille på landslaget selvom han spiller i sverige - hvis han er god nok. Det er jo en grunn til at han ikke spiller på landslaget.

hanioslo

Quote from: "Xminator"Vi får se, tror han brente for mange broer sist han var her. Og det er de samme folkene som styrer i Brann enda. Han var god siste sesongen for oss. Landslaget? Neppe en spillertype Hareide vurderer.

Kunne tenkt meg å se Bernier på høyre. Men som Essediri går han vel på ikke-EU-kvoten og der er det allerede overbooket hos Brann i 2007.


Essidiri har fransk pass... Ikke Bernier.
trandlien ut av Bergen!

BL

Trenger vi en kantspiller kjøper vi en kantspiller. Ikke en som kanskje kunne funket som kantspiller.
Hansa-
Felt Z

Xminator

Om vi husker ett helt år tilbake så var det ikke så forbannet lett å finne spillere. Vi var jo til dels misunnelige på ganske mange andre klubber ...

Marek

Quote from: "BL"Trenger vi en kantspiller kjøper vi en kantspiller. Ikke en som kanskje kunne funket som kantspiller.


Så hvorfor har vi så ikke gjort dette da?
ons Ivar skal hem...

Xminator

Quote from: "Marek"
Quote from: "BL"Trenger vi en kantspiller kjøper vi en kantspiller. Ikke en som kanskje kunne funket som kantspiller.


Så hvorfor har vi så ikke gjort dette da?


Det må du nesten spørre Ludvigsen om.


YadaYada

Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Marek

ons Ivar skal hem...

Go Up