• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Miller stakk fra sølvet

Started by Wilson, October 30, 2006, 00:46:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Wilson

Regner med at mange har fått med seg at Miller ikke var å se da Brann mottok sølvmedaljen etter Ham- Kam- kampen. Må si at dette skuffer meg. Greit nok at Mjelde ikke valgte å bytte han innpå i løpet av kampen, men å forlate stadion før sølvet er utdelt blir etter min mening for dumt. Dette signaliserer vel bare at han vil vekk fra Brann og jeg tror ikke han blir å se i Bergen neste sesong. På mange måter trist hvis det skal ende på denne måten, men det har vært i overkant mye sutring i løpet av sesongen. Mye av de negative uttalelsene som har kommet fra Miller i løpet av sesongen mener jeg har vært uheldig for Brann. Vet ikke hva andre mener om hva han gjorde i dag. Jeg mener selv at Miller har vært en nøkkelspiller og en glede for Brann- fansen i den tiden har vært her, men det spørs om ikke den tiden snart er over...

JS

Gutten har ikkje vært seg sjøl etter han mistet et familiemedlem. hjemlengselen har blitt for stor, det har blitt for mye sutring, og kvaliteten på spillet har dalt i takt med humøret.
Det er på tide å vinke farvel til ein av våre krigere. synd, men sant.
7.11.04.....4-1....finnes det bedre lesning?

Texas

det finnes allerede en tråd om dette.

Xminator

Miller får klart ett forklaringsproblem. Likevel, tabloidene vil selvsagt velge vinklingen som selger, men avisen Miller snakker med, BA, har en litt annen historie å fortelle enn BT og BA.

For Miller er det en ting som gjelder i dag, inn på kontoret til Ludvigsen og Mjelde og legge seg flat.

Uansett ett trist sorti for Miller. Litt mer tålmodighet og han kunne stukket hjem med verdighet til vinteren.

Når det er sagt, både Winters og Miller har fortsatt kontrakt. Og Ludvigsen er kynisk nok til å ikke gi bort spillere. Han er ikke den første spilleren som sniker seg ut bakveien i sinne etter kamp, han blir ikke den siste heller. At det i sammenhengen blir totalt feil og særdeles uheldig er nok mer tilfeldigheter...

Hoggi

 Erik Solèr pÃ¥ vingen!

Go Up