• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bra stemning på stadion i dag

Started by GBA, October 29, 2006, 22:54:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

GBA

Det var det nok ikke. Nazi politiet har etter hva jeg har hørt, utstengt flere av de som er mest aktiv(syngemessig) fra stadderen. Storestå er jo ingenting. Virker som Bjørn Dahl & co ikke vil ha stemning. Det greide de bra i dag.

Gratulerer
ataljonen er best, Ingen protest.

bernu

Quote from: "GBA"Det var det nok ikke. Nazi politiet har etter hva jeg har hørt, utstengt flere av de som er mest aktiv(syngemessig) fra stadderen. Storestå er jo ingenting. Virker som Bjørn Dahl & co ikke vil ha stemning. Det greide de bra i dag.

Gratulerer


Så du tror ikke en ræva kamp, at gullet røk forrige helg og at spillerne sugde har noe med stemningen å gjøre?
Tror du virkelig at de få bråkmakerne som ble stengt ute har så mye å si ? Glem det. Felt z er mye mer en de få som glimret med sitt fravær idag...
HANSA - Z

blahblah

alle må høre på bernu, sjefen over felt z :roll:

enavgutta

En ting jeg lurer på.. Er det virkelig nødvendig med Politi med hunder foran Hansa. Skal disse hundene bite oss hvis vi nærmere oss banen? Holder det ikke med Lekepoliti som før? Nesten som man blir sett på som kriminell som publikummer.

klysa

Hadde store problemer med å engasjere meg (som mange andre), tomheten hadde forsatt forlatt kroppen etter forige helg. Var vel strengt tatt ingenting å juble for i dag heller, var vel heller litt "protest" att det ble so det ble.
Var veldig mange tomme seter på z i dag, og langt fra alle er utestengt,

bernu

Quote from: "blahblah"alle må høre på bernu, sjefen over felt z :roll:


He he.... du er nødt til å kommentere alt jeg sier du ?
Har ikke jeg lov å komme med mine meninger ? Sier jeg no galt her ?
Jeg påpeker at det ikke er Bjørn Dahl sin feil at felt z var dødt idag. Den kommentaren blir for dum. Jeg tror ikke, dessverre for egoet til noen her, at visse bråke-elementer er nødvendige for stemningen.
Du fremstår mer og mer som et sutrete barn her blahblah.
Konsentrer deg om å diskutere du , og ikke bare kommentere mine ;)
(selv om jeg føler meg smigret over din store interesse)
HANSA - Z

Stoffi

Quote from: "bernu"
Quote from: "blahblah"alle må høre på bernu, sjefen over felt z :roll:


He he.... du er nødt til å kommentere alt jeg sier du ?
Har ikke jeg lov å komme med mine meninger ? Sier jeg no galt her ?
Jeg påpeker at det ikke er Bjørn Dahl sin feil at felt z var dødt idag. Den kommentaren blir for dum. Jeg tror ikke, dessverre for egoet til noen her, at visse bråke-elementer er nødvendige for stemningen.
Du fremstår mer og mer som et sutrete barn her blahblah.
Konsentrer deg om å diskutere du , og ikke bare kommentere mine ;)
(selv om jeg føler meg smigret over din store interesse)


Fargerikt fellesskap er bra! Barn av regnbuen, kan du ønske mer!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

bernu

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "bernu"
Quote from: "blahblah"alle må høre på bernu, sjefen over felt z :roll:


He he.... du er nødt til å kommentere alt jeg sier du ?
Har ikke jeg lov å komme med mine meninger ? Sier jeg no galt her ?
Jeg påpeker at det ikke er Bjørn Dahl sin feil at felt z var dødt idag. Den kommentaren blir for dum. Jeg tror ikke, dessverre for egoet til noen her, at visse bråke-elementer er nødvendige for stemningen.
Du fremstår mer og mer som et sutrete barn her blahblah.
Konsentrer deg om å diskutere du , og ikke bare kommentere mine ;)
(selv om jeg føler meg smigret over din store interesse)


Fargerikt fellesskap er bra! Barn av regnbuen, kan du ønske mer!


Jeg syns det er det som gjør felt z så bra jeg.
Den store variasjonen i mennesker som sitter her. Og jeg håper det fortsetter til neste år. Alle er velkomne der, UNNTATT de som lager bråk, og setter klubben i dårlig lys. De bør ikke være velkomne på stadion i det hele tatt.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen skal forsvare de ? Det er ingen som går etter en spesiell gruppe her, eller noen enkletmennesker. Det er den generelle bråkmaker folk vil ha vekk.
De fleste andre på stadion har da ett felles ønske - god stemning og Branngull 07 !
HANSA - Z

Ricky

Haha.. Ja, det hadde nok blitt rå stemning på stadion om alle fra Felt Z hadde møtt opp..
Det er jo vanligvis på dager som denne Felt Z er på sitt verste. Eneste bidrag til stemning er som regel buing mot spillerne og Mjelde, samt rop på Charlie Miller og Migen Memelli.

klysa

Quote from: "bernu"
Quote from: "blahblah"alle må høre på bernu, sjefen over felt z :roll:


He he.... du er nødt til å kommentere alt jeg sier du ?
Har ikke jeg lov å komme med mine meninger ? Sier jeg no galt her ?
Jeg påpeker at det ikke er Bjørn Dahl sin feil at felt z var dødt idag. Den kommentaren blir for dum. Jeg tror ikke, dessverre for egoet til noen her, at visse bråke-elementer er nødvendige for stemningen.
Du fremstår mer og mer som et sutrete barn her blahblah.
Konsentrer deg om å diskutere du , og ikke bare kommentere mine ;)
(selv om jeg føler meg smigret over din store interesse)


Visse bråke-elementer er nødvendig for stemmningen?
herregud for en klovn, om feks 10 stk er utestengt så skulle det hatt innvirkning på trykket i sangene? var nok helt andre grunner att det ble som det ble.

Så er foresten felt z ikke noe syngefelt i utgangspunktet heller.

Stoffi

Quote from: "bernu"
Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen skal forsvare de ? Det er ingen som går etter en spesiell gruppe her, eller noen enkletmennesker. Det er den generelle bråkmaker folk vil ha vekk.
De fleste andre på stadion har da ett felles ønske - god stemning og Branngull 07 !


Bernu, har lagt merke til dine synspunkter i lengre tid nå. Du er sterkt kritisk til alt "guttene" gjør, og greier stort sett å finne negative ting i alt der de er involvert. Det virker som om du absolutt går etter en spesiell gruppe.
Jeg er ingen casual, og har heller ingen venner som er med der og jeg har ingen tilknytning til de, men jeg synes du dømmer for hardt. De skaper en glimrende stemning, og er et fint alternativ til BBB, ARG, Barten, Altanen osv.
Ja, noen av de laget bråk, men å blusse er ikke hva jeg kaller å lage bråk. At det ble tumulter med purken, er faktisk purken sin egen feil. Hva slags idioter henter ut folk mens det er straffespark???

Men eggkasting o.l., der er jeg enig med at det er totalt unødvendig, selv om jeg synes iversen fortjente det.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

bernu

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "bernu"
Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen skal forsvare de ? Det er ingen som går etter en spesiell gruppe her, eller noen enkletmennesker. Det er den generelle bråkmaker folk vil ha vekk.
De fleste andre på stadion har da ett felles ønske - god stemning og Branngull 07 !


Bernu, har lagt merke til dine synspunkter i lengre tid nå. Du er sterkt kritisk til alt "guttene" gjør, og greier stort sett å finne negative ting i alt der de er involvert. Det virker som om du absolutt går etter en spesiell gruppe.
Jeg er ingen casual, og har heller ingen venner som er med der og jeg har ingen tilknytning til de, men jeg synes du dømmer for hardt. De skaper en glimrende stemning, og er et fint alternativ til BBB, ARG, Barten, Altanen osv.
Ja, noen av de laget bråk, men å blusse er ikke hva jeg kaller å lage bråk. At det ble tumulter med purken, er faktisk purken sin egen feil. Hva slags idioter henter ut folk mens det er straffespark???

Men eggkasting o.l., der er jeg enig med at det er totalt unødvendig, selv om jeg synes iversen fortjente det.


Da misforstår du meg skikkelig Stoffi.
Jeg syns det flott med ulike grupperinger på felt z.
Jeg har ingenting i mot "guttene".
Jeg har ingenting i mot alle de andre grupperingene.

Jeg har dermed mye i mot folk som ødelegger stadion, som bråker med medsupportere, som angriper politiet. Som skaffer Brann store bøter.
Det må da gå an å stille seg negativ til bråkmakere generelt uten å bli beskyldt for å være ute etter en gruppe.
Disse synspunktene her har ingenting med gruppering å gjøre.
Når det gjelder blussing har jeg ikke sagt noe om det - syns faktisk det er kult. Og ja - purken gjorde mange feil på felt z forrige helg. Jeg har da hele tiden hevdet at purken burde håndtert det anderledes....
HANSA - Z

blahblah

Quote from: "bernu"
Quote from: "blahblah"alle må høre på bernu, sjefen over felt z :roll:


He he.... du er nødt til å kommentere alt jeg sier du ?
Har ikke jeg lov å komme med mine meninger ? Sier jeg no galt her ?
Jeg påpeker at det ikke er Bjørn Dahl sin feil at felt z var dødt idag. Den kommentaren blir for dum. Jeg tror ikke, dessverre for egoet til noen her, at visse bråke-elementer er nødvendige for stemningen.
Du fremstår mer og mer som et sutrete barn her blahblah.
Konsentrer deg om å diskutere du , og ikke bare kommentere mine ;)
(selv om jeg føler meg smigret over din store interesse)

hehe, jeg har nok aldri sagt du ikke skal få ha menningene dine. men jeg må vel for ha mine teite kommentarer også?

Når det skal sies er jeg ikke imot alt du sier men måten du sier det på, akkurat som "vi vil ikke ha disse folkene på felt z" osv. skulle jo tro du eide z feltet når du sier det på den måten..

bernu

Quote from: "blahblah"
Quote from: "bernu"
Quote from: "blahblah"alle må høre på bernu, sjefen over felt z :roll:


He he.... du er nødt til å kommentere alt jeg sier du ?
Har ikke jeg lov å komme med mine meninger ? Sier jeg no galt her ?
Jeg påpeker at det ikke er Bjørn Dahl sin feil at felt z var dødt idag. Den kommentaren blir for dum. Jeg tror ikke, dessverre for egoet til noen her, at visse bråke-elementer er nødvendige for stemningen.
Du fremstår mer og mer som et sutrete barn her blahblah.
Konsentrer deg om å diskutere du , og ikke bare kommentere mine ;)
(selv om jeg føler meg smigret over din store interesse)

hehe, jeg har nok aldri sagt du ikke skal få ha menningene dine. men jeg må vel for ha mine teite kommentarer også?

Når det skal sies er jeg ikke imot alt du sier men måten du sier det på, akkurat som "vi vil ikke ha disse folkene på felt z" osv. skulle jo tro du eide z feltet når du sier det på den måten..


Ok da ;) Jeg mener jo så klart ikke at jeg bestemmer.
Men jeg tror jeg snakker på vegne av mange at vi ikke vil ha bråkmakere på tribunen. Det har ingenting med gruppering å gjøre. Alle som lager bråk etc bør vurderes utkastet. Samme om de er juletrær, gamle red army folk, gutter eller andre gjenger.
Bråk og slåssing på tribunen fører ikke mye bra med seg. Ihverfall ikke når det er mellom supportere av samme klubb.
Enig ?
Jeg har ingenting i mot hverken casuals, guttene, vanlige supportere, ultras eller noen av de andre gruppene.
Men slåssing mellom slike ulike grupper bør være unødvendig.
Vi bør sammen sørge for å rette opp igjen det dårlige inntrykket jeg tror endel sitter med av felt z nå.
Og det gjør vi best med å skape god stemning, synge og få Brann til å yte det lille ekstra de trenger for å vinne gull neste år.
For i høst virker som om stemningen har vært mer hat mot hverandre enn mot motstanderne. Og det er det mange som har kommentert, folk har syntes det har vært utrivelig på felt z til tider. Og det er da bare negativt for oss selv å få det ryktet.
HANSA - Z

Brann_ruler86

Quote from: "enavgutta"En ting jeg lurer på.. Er det virkelig nødvendig med Politi med hunder foran Hansa. Skal disse hundene bite oss hvis vi nærmere oss banen? Holder det ikke med Lekepoliti som før? Nesten som man blir sett på som kriminell som publikummer.


De hundene er vel spesialtrent til å fange flygende gjenstander fra tribunen i luften! ;)
Gå ta banen!

Candyman

Quote from: "Brann_ruler86"
Quote from: "enavgutta"En ting jeg lurer på.. Er det virkelig nødvendig med Politi med hunder foran Hansa. Skal disse hundene bite oss hvis vi nærmere oss banen? Holder det ikke med Lekepoliti som før? Nesten som man blir sett på som kriminell som publikummer.


De hundene er vel spesialtrent til å fange flygende gjenstander fra tribunen i luften! ;)

Hva om neste gang snuten stiller seg rett foran Hansa med søte små sjæfervovver, så begynner alle å synge:

Jeg vil ha en liten hund voff voff voff voff,
jeg vil ha en liten hund voff voff voff voff.
Jeg tenker på hunden hver dag hvert sekund.
Jeg vil ha en liten hund voff voff voff voff!

Eller vi kan kaste 4000 gule tennisballer inn på banen, så går det totalt i ball for disse doggydoggene...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

enavgutta

Vel, jeg synes det er en uting med hunder på kamp. Har jeg ikke sett andre steder.

duttleif

Quote from: "enavgutta"Vel, jeg synes det er en uting med hunder på kamp. Har jeg ikke sett andre steder.


kunne jo og gått gale om hunden hadde klikka på helstad når han kom og tok nesten sklitakling på eine hunden i 1. omg.

Candyman

Syns det var vittig når ene ballgutten sparket ballen i hodet på hunden som lå og halvsov foran Z...
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

kapteinen

Denne linken er postet et annet sted på forumet ,men jeg syntes den var så bra at jeg poster den i denne tråden som er mer relevant.

http://www.alltidfotball.no/?module=articles&id=2221&tournament=1
Z

chris_henrik

Dette med politi og hunder er jo langt i fra noe nytt. Standard prosedyre pre-Hansa var jo at 5 hundepatruljer stilte seg opp foran SS når det var 15 min igjen av kampen.
<BRANN> ..... DKFM

DJ_ADG

eg tror Bengt ikkje likte den hunden han sklide i helt på starten av kampen
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Stoffi

Quote from: "chris_henrik"Dette med politi og hunder er jo langt i fra noe nytt. Standard prosedyre pre-Hansa var jo at 5 hundepatruljer stilte seg opp foran SS når det var 15 min igjen av kampen.


Mot Ham Kam var det ekstremt. De var overalt, klar med batonger.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Glimten

Angående hundene tror jeg det har med frykt for banestorming på kampene, ref forklaring i annen dikusjon(politvold og masse greier).

Radney

Dyreplageri å ha hundene inne på stadion før, under og etter kamp!
aja då flytter vi til Drammen og blir bønder alle sammen!

Brannforalltid

Ja, var nå den så hakkende dårlig da??
Jeg syns det faktum at over 17 000 trosset værgudene, og møtte opp på Stadion kampen etter at Brann hadde rotet vekk gullet de skulle hente hjem til Bergen, var ganske sterkt jeg.

Og før kampen var det faktisk relativt bra stemning, syns jeg.
Selvfølgelig er jeg enig i at 1.omgang var det dørgende stille helt til Hel(t)stad kom gjennom og ordnet 1-1.
Må si jeg faktisk tross alt var imponert, både over oppmøttet og at det var relativt bra med sanger underveis.

Denne kroppsvisiteringen og hundene er jeg helt enig i er en uting, men det skal ikke ha noe med stemningen å gjøre..

Branns innsats på banen derimot har noe med stemningen å gjøre, og de fortjente absolutt pipekonserten til pause!

Vi får se på det positive. Vi tok tross alt sølv. Vi er nestbest i Norge, og det kommer over 17 000 tilskuere en sen regntung høstkveld i Bergen
Vi må ikek svartmale alt, folks!!
ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

Glimten

Flesteparten av de 17000 billettene ble vel solgt før kampen mot Rosenborg var ferdigspilt. Men for all del, bra antall mot et lag som Ham-Kam, selv om enkelte uansett skal pipe når tilskuerantallet ropes opp.

smaalanda

Har de seg ikke sånn at det var ca 100 billetter igjen før Rosenborg kampen?
At 2000 trekker seg fordi det er regnvær og gullet var tapt er vel bare noe vi må finne oss i at noen alltid vil ha den holdningen.
KMO!!!

Candyman

Quote from: "Glimten"Flesteparten av de 17000 billettene ble vel solgt før kampen mot Rosenborg var ferdigspilt. Men for all del, bra antall mot et lag som Ham-Kam, selv om enkelte uansett skal pipe når tilskuerantallet ropes opp.

Sant. Vi hadde aldri hatt så mange på kamp om ikke det var for folk allerede hadde kjøpt billett. Bare å innse. Møkkavær, gikk på Zebra, dessverre bare sølv....vi hadde nok ikke blitt mer enn 16000.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

BrannSupporter

Husker jeg skjekket på billettluka.no noen timer før RBK-kampen. Da var det 5 billetter leidg på ss og 16 ledige på felt T. Alle sitteplassene var utsolgt bortsett fra de som selges via bt.no muligens, de har ikke jeg mulighet til å skjekke.

Go Up