• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vorspiel til Hamkam kampen

Started by tertnes, October 26, 2006, 09:42:26 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tertnes

Motorsalg (et datterselskap til en av Branns samarbeidspartnere) inviterer til håndballkamp og vorspiel til Hamkam-kampen.
Søndag spiller Tertnes mot Larvik i Haukelandshallen. Alle med billett til Brann - Hamkam kommer gratis inn. Kampen starter i Haukelandshallen søndag kl.16:00.

tj00m

er dette bare bataljonen medlemmer eller er det alle? Og er det uansett kor på stadion du har billett? Hadde vært artig med en håndballkamp..
Brann Bergens Stolthet!

Nixon

Først spenstige håndballjenter, og så en grundig kroppsvisitering.
Det kan bli en interessant søndag!:)
Rød makt på Hansa!

Utmedsnolken

Quote from: "tj00m"er dette bare bataljonen medlemmer eller er det alle? Og er det uansett kor på stadion du har billett? Hadde vært artig med en håndballkamp..

Det står jo ALLE MED BILLETT..sier seg selv da.
"og der snubler Sæternes igjen"

Pondan

heh må jo extra tidelig på puben da:P Men fulle røde tribuner og tertnes med blå drater=)

Brannmus

Dette blir litt av en søndag.. Først se Tertnes bli grisebanket av Larvik, så se Brann bli grisebanket av Ham-Kam. Dobbel nedtur.. :0P

Men bra initiativ. Hadde vurdert det om jeg ikke var opptatt med arbeid i timene før kampen. Håndballjenter er digg.. Noen av dem i hvert fall.. :0P

Ikognoti

Håndball er hands, så enkelt er det.
Boikott denne idiotiske og kjedelige sporten.

Brannmus

Syntes håndball og de fleste andre sporter er underholdende jeg. Har man noen å heie på, eller finner man noen å heie på, så har jeg ikke noe problem med å se på de fleste idretter.

men det kreves jo en viss insikt i spillets finesser for å verdsette prestasjonene.

KEA

tommyf

Ka faen har håndball med vorspiel til en fotballkamp å gjøre?
Tror ikkje eg ska kaste vekk så jævla mye tid på Tertnes så lenge Brann spiller samme dag.

tertnes

Quote from: "tj00m"er dette bare bataljonen medlemmer eller er det alle? Og er det uansett kor på stadion du har billett? Hadde vært artig med en håndballkamp..

Dette gjelder alle med billett til stadion og uansett hvor...

littaventype

leser at tertnes hadde ca500 tilskuere selv med dette tiltaket. jeg må le.  Er det et forsøk på å bli "sentrumslag" dette?  nei, tertnes er et åsanelag. la de holde seg der ute.

Go Up