• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

tanker om gamle tråder...

Started by Kararay, October 25, 2006, 14:16:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Litt morsomt å tenke på... Gikk gjennom gamle tråder her... og på side 104(!) fant eg denne kommentaren fra 2003 om Daniel nannskog...

Quote from: "KennethS"de 11 målenen og 11 assistene var i super ettan! holder ikkje mål i allsvenskan engang, nei han har ikkje Brann brukt for.

morsomt å tenke på når vi no trenger en goalgetter... heeh...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Rød makt på Hansa!

Kararay

feiler deg da... ? så lenge de ikkje har et eget forum for "chat" så kan eg vel poste den... det hører under Brann
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Nixon

Rød makt på Hansa!

Kararay

så ikkje gidd å bry deg da om du mener det...

er forresten ikkjement å rette noe kritikk mot deg KennethS men det er vel lenge siden eg har sett noen av de andre nickene i den tråden... hehe
Ivar Hoff

Nixon

Quote from: "Kararay"så ikkje gidd å bry deg da om du mener det...

Problemet her er at du ikke skjønte hva jeg mente.
Men nok om det. Morsomheter er en vanskelig øvelse...:)
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

Morsomt at du ikke skjønte det Kararay:) Får nesten lyst til å forklare det til deg, inn med teskje.

Nei men du har rett.. veldig morsomt å lese lese gamle tråder, får en god latter iblant!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Texas

Hehe...morsomt aa se hvor lett krangling oppstaar fra missforstaaelser. Kaaray, jeg tror resten av oss forsto hva Nixon mente.

Uansett, vi har vel alle tatt saa grundig feil som kenneth S.....

Mr_Soma

Alle kan ta feil... (også KennethS). Kanskje tar Martin Knudsen over plassen til Beckham i Madrid.

jkippers

Quote from: "Kararay"så ikkje gidd å bry deg da om du mener det...

Fint eksempel dette her på hvorfor internett har sine begrensninger kommunikasjonsmessig. Ironi f.eks. blir ofte oversett (og nå var jeg ikke ironisk).
Gull 09

Brannmus

Denne var litt artig syntes jeg:

Skrevet av: Branntilegdør

Skrevet: Tir Nov 11, 2003 12:22 am

Peter ijeh.. mer målmaskin kommer ikke Brann i nærheten. Gi han 2 mill i året. Heller han enn andre middelmådigheter ala PFO. han spiller bra, men scorer ikke nok mål. trenger en spiss som scorer 15-20 mål på en sesong.

dudo

Artig? Han har 9 mål på 15 kamper for Viking. Kanonbra "boksspiller".
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up