• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Helge Haugen

Started by rødesk, October 22, 2006, 22:27:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

rødesk

Utrolig kjipt med tanke på dagens kamp. Men det er en person jeg vil trekke fram. Helge Haugen gjør en solid kamp, og jeg helt klart at denne mannen fortjener å starte neste mot han kam.

Stå på Helge!!
oen må gå...!

Gina

Yes! Helge Haugen e et dyr! :D
ina

Chrisstah

helge var oustanding! skjønner ikke hvorfor han har vært på benken! han krever fast plass med den insatsen i dag!'
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

The Boss

Helge e STOR! Elsker den mannen...

Superjack

Quote from: "The Boss"Helge e STOR! Elsker den mannen...

Ja Helge'n e med han speller for 3, og hele stadion får sting når Helge'n speller midtbane! :D
i taper ALDRI!

28966mustang

Hvorfor ble han byttet ut? Han var banens beste.
Hvil i fred- 1963!

anders_flanderz

Quote from: "28966mustang"Hvorfor ble han byttet ut? Han var banens beste.

va no en av apestrekene til monsaman
rite Drite Drite Drite på Oslo By

power

ikke overdriv. Han mangler alt for mye offensivt. Han er en o-løper, ingen fotballspiller.

Xminator

Quote from: "rødesk"Utrolig kjipt med tanke på dagens kamp. Men det er en person jeg vil trekke fram. Helge Haugen gjør en solid kamp, og jeg helt klart at denne mannen fortjener å starte neste mot han kam.

Stå på Helge!!

Langt fra outstanding. Kongen av støttepasninger (gjerne til markert forsvarsspiller) og på etterskudd som resten av midtbanen. Gashi neste kamp.

OmOssSjølOgHansaøl

Helge Haugen fungerer bedre med Andresen enn ka Eirik Bakke har gjort. Sett Bakke på benken ut sesongen (La han prøve å bli skadefri og i form til neste vår) og la Haugen og Gashi kjempe om en plass på midten.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up