• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TIL ALLE BLUSSERE

Started by Stoffi, October 22, 2006, 21:49:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kapteinen

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "kapteinen"Mye bluss og galskap i kveld.
Men de røykbombene var helt jævlig, fikk jo pusteproblemer.
Ellers en trist kveld!


Det gikk helt fint til han en av flaggerne (tror jeg) sparket den utover sidelinjen. Det var da røyken gikk rett inn på store stå. ;)


Var på felt z jeg fik problemer da, men det viser jo bare hvor røykfullt det faktisk ble..
Z

birki

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "kapteinen"Mye bluss og galskap i kveld.
Men de røykbombene var helt jævlig, fikk jo pusteproblemer.
Ellers en trist kveld!


Det gikk helt fint til han en av flaggerne (tror jeg) sparket den utover sidelinjen. Det var da røyken gikk rett inn på store stå. ;)


og opp på nedre z... men blusset er rått!
ed hjertet i Brann og Bergen!

BrannSupporter

La forresten også merke til at det ble fyrt opp fyrverkeri utenfor stadion i hjørnet mellom Umbro og Hansa. Dette var over 1 time før kampen startet tror jeg. Var ikke store greiene, bare et par salutter som gikk knappe  10 meter til værs.

Utmedsnolken

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Kan man angi en person som kaster egg, Stoffi?


Nei. Brann får finne ut av det selv uten at vi skal "hjelpe". Hva sidemannen gjør er hans problem, ikke ditt eller mitt.


Selvsagt er det vårt problem og Brann sitt problem. Det sidemannen gjør vil gå utover, iførste rekke klubben, og deretter utover Brann-supporterne. Vi kan regne med mindre og mindre velvilje fra klubben og fra andre lag, jo verre vi oppfører oss. I tillegg kan det gå utover antall tilskuere og supportere. Hvem har vel lyst å definere seg som brann-supporter når dette gjør at du havner i samme gruppe som de som sender e-post og sms trusler til Tørum, de som kaster ting på banen og spillerne, angriper politiet osv.


Hjelper det at du angir hvem det er? Får Brann mindre bøter av det? Gjort er gjort.


Ja det hjelper. Denne personen blir utestengt og får ikke drive med idiotiet sitt mer.
"og der snubler Sæternes igjen"

oddewo

Enig at bluss e fint men få det i ordnede former og hjelp til med å bli kvitt pøbbler
ddewo Mitt hjerte står i BRANN
Hvor står ditt???

C@Bøe_79

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "kapteinen"Mye bluss og galskap i kveld.
Men de røykbombene var helt jævlig, fikk jo pusteproblemer.
Ellers en trist kveld!


Det gikk helt fint til han en av flaggerne (tror jeg) sparket den utover sidelinjen. Det var da røyken gikk rett inn på store stå. ;)


Det var min feil.
Så ikke hvilken type røykbombe det var, det fins 2 typer.
Den varme: Boksen holder en temperatur på 750 grader.
Den kalde: Boksen holder en temperatur på 20-30 grader.

Skulle først bare få den vekk fra banen, for hadde det vært den varme hadde gresset blitt ødelagt.
Beklager..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

JhonnyBeGood

Skjerpings! Var ikke vanskelig og se at det var den kalde, og spenne i røykbomber bør man holde seg for go for... Kor e Bjørn Dal?
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

C@Bøe_79

Quote from: "JhonnyBeGood"Skjerpings! Var ikke vanskelig og se at det var den kalde, og spenne i røykbomber bør man holde seg for go for... Kor e Bjørn Dal?


Så bare røyk jeg!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Stoffi

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "krøvel vellevold"
Kan man angi en person som kaster egg, Stoffi?


Nei. Brann får finne ut av det selv uten at vi skal "hjelpe". Hva sidemannen gjør er hans problem, ikke ditt eller mitt.


Selvsagt er det vårt problem og Brann sitt problem. Det sidemannen gjør vil gå utover, iførste rekke klubben, og deretter utover Brann-supporterne. Vi kan regne med mindre og mindre velvilje fra klubben og fra andre lag, jo verre vi oppfører oss. I tillegg kan det gå utover antall tilskuere og supportere. Hvem har vel lyst å definere seg som brann-supporter når dette gjør at du havner i samme gruppe som de som sender e-post og sms trusler til Tørum, de som kaster ting på banen og spillerne, angriper politiet osv.


Hjelper det at du angir hvem det er? Får Brann mindre bøter av det? Gjort er gjort.


Ja det hjelper. Denne personen blir utestengt og får ikke drive med idiotiet sitt mer.


Brann har de på video uansett. Og du trenger ikke være en tyster på dine egne, det er forkastelig. Jeg hadde aldri angitt min egen bror hvis han hadde stjålet en bil for eksempel. Jeg vet veldig godt at det ikke går an å sammenligne min bror med John Doe på Felt Z, men du skjønner prinsippet jeg følger.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up